Coolquote:Op maandag 20 mei 2024 16:15 schreef -Spring het volgende:
Ik sta in de krant![]()
https://www.bndestem.nl/r(...)ar-vergaat~acb7eaea/
quote:Op maandag 20 mei 2024 16:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cool
Hoe vaak kom je eigenlijk een ekster tegen, gemiddeld (als opzetbare vogel uiteraard)? Ik blijf er nog altijd bij dat ik er graag één wil als we een huis hebben en ik weet wel bij wie ik die dan wil bestellen
Ik zat er net naar een te kijken hier buiten. Zat te smullen een vogelpindakaasquote:
Gaaf! Ze zijn zo mooiquote:Op maandag 27 mei 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat er net naar een te kijken hier buiten. Zat te smullen een vogelpindakaas
Ja, zijn ze ook. Heb ook veel roeken momenteel in de tuin en dat vind ik wat minder. Dan blijven de kleine vogeltjes weg. Juist nu straks de kleine musjes en meesjes weer gaan komenquote:
Nah, te groot voor in m'n zolderkamertje, te weinig haar (alleen huid zichtbaar is niet mooi) en de hersenen verwijderen lijkt me té goor. Sowieso vind ik mensen viezer dan dieren. De geur ook. Ik vrees dat ik zou moeten overgeven, ook omdat het te 'dichtbij' komt. Dat heb ik soms met zoogdieren al wel eens. De huid rond het gebit lossnijden vind ik naar en laatst moest ik bij een eekhoorn precies door haar vagina heensnijden. Dat vond ik ook wel een dingetje.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien een beetje een morbide vraag, maar zou je ook een mens willen opzetten?
Hiervoorquote:Op zondag 23 juni 2024 12:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien een beetje een morbide vraag, maar zou je ook een mens willen opzetten?
En er dan met dartpijltjes op gooienquote:Op zondag 23 juni 2024 12:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Is dat bij andere zoogdieren heel anders het verwijderen van de hersens?quote:Op zondag 23 juni 2024 12:57 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nah, te groot voor in m'n zolderkamertje, te weinig haar (alleen huid zichtbaar is niet mooi) en de hersenen verwijderen lijkt me té goor. Sowieso vind ik mensen viezer dan dieren. De geur ook. Ik vrees dat ik zou moeten overgeven, ook omdat het te 'dichtbij' komt. Dat heb ik soms met zoogdieren al wel eens. De huid rond het gebit lossnijden vind ik naar en laatst moest ik bij een eekhoorn precies door haar vagina heensnijden. Dat vond ik ook wel een dingetje.
Ik zou wel eens mee willen kijken tijdens een autopsie.
Ja daar ben ik een jaar of 10(?) terug geweest.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Hiervoor
https://nl.m.wikipedia.or(...)0te%20doen%20geweest.
Nee hoor, maar ik vind het bij zoogdieren ook al niet zo fijn. Het is een vieze kwabbige substantie en hoe groter hoe goorder.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dat bij andere zoogdieren heel anders het verwijderen van de hersens?
Kan mij verder wel een beetje voorstellen dat het wel heel raar zou zijn ja.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:48 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
Een ontzettend lieve oudere mevrouw kwam vogeltjes brengen. Haar man kweekt ze en als ze dood gaan bewaart zij ze in de vriezer.
Eentje zat in dit zakje.
Ik zei: "Ahw, is ie aan z'n staart geopereerd?"
"Nee," zegt ze. "Mijn man."
Ik: "Is uw man aan zijn staart geopereerd?"
"Nee," zegt ze. "Aan staar! Aan z'n ogen."
Dat is wat anders dan een vogelquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:12 schreef -Spring het volgende:
Voor het eerst een zelf een lijfje gewikkeld met houtwol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:22 schreef -Spring het volgende:
Oh ja, en een gaai!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als kind noemde ik deze altijd 'verlaamde gaai' ipv 'Vlaamse gaai', want ja, kinderen zijn dom, wist ik veel wat Vlaams was ofzo (geen idee wat 'verlaamd' in mijn gedachten was overigens, maar ja, kinderen)
Daardoor noemen we het hier nu nog bijna altijd een verlaamde gaai
Toch wel leuk hoor, die zoogdierenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een vogelMooi hoor.
Het is nu inmiddels meer een verlijmde gaaiquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als kind noemde ik deze altijd 'verlaamde gaai' ipv 'Vlaamse gaai', want ja, kinderen zijn dom, wist ik veel wat Vlaams was ofzo (geen idee wat 'verlaamd' in mijn gedachten was overigens, maar ja, kinderen)
Mooie vogels zijn datquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:22 schreef -Spring het volgende:
Oh ja, en een gaai!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij noemden die beesten altijd Chaamse Vlaaienquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zitten er hier heel veel in de tuinquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooie vogels zijn dat
Zag er van de week nog een vliegen.
Haha, ik woon vlakbij het dorp Chaam en de Chaamse bossenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij noemden die beesten altijd Chaamse Vlaaien
Die fluiten zo mooi. Mijn vader had ze in zijn volièrequote:Op maandag 8 juli 2024 19:21 schreef -Spring het volgende:
En dit Japanse Nachtegaaltje moet nog ff een weekje drogen.
[ afbeelding ]
Leuk idee! Komt daar een apart topic over?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:10 schreef -Spring het volgende:
Ik weet niet of het hier mag, maar omdat het niet echt om commercie gaat, waag ik een gokje.
Ik wil deze kauw graag ruilen. En dat wat ik ervoor in de plaats krijg, wil ik weer kunnen ruilen. Tot ik miljonair ben :p
Wie heeft er een leuk aanbod? Het hoeft niet taxidermiegerelateerd te zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets met blij met een dode...nou ja, kauw.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Leuk idee! Komt daar een apart topic over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 1 september 2024 00:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets met blij met een dode...nou ja, kauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2024 00:07 schreef maily het volgende:
[..]Ja, maar de bedoeling is natuurlijk wel dat de persoon er iets voor terug krijgt wat in principe 'meer' waarde heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel heel benieuwd of iemand iets leuks heeft trouwens
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Haha, goed hoor. Maar waar?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Leuk idee! Komt daar een apart topic over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |