Dat aapje is wat luguber. Wel mooi, maar lijkt wel of het aan het kruis hangt. Die armen bedoel ik....of was dat de bedoeling?quote:
Wauw, is het een Ooievaar?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:32 schreef -Spring het volgende:
Ik kan dit weekend niet in bad
[ afbeelding ]
Wow! Prachtige foto ook zoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:32 schreef -Spring het volgende:
Ik kan dit weekend niet in bad
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:20 schreef Seven. het volgende:
Ik hoorde op de radio over een taxidermie wedstrijd genaamd 'Zet 'm op'![]()
.
Doe je mee?
Heel mooi, het parmantige wipstaartje van de roodborstquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:46 schreef -Spring het volgende:
Meteen nog maar wat werkjes van de afgelopen tijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Late reactie maar: ‘ja!’ is de bedoeling,quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat aapje is wat luguber. Wel mooi, maar lijkt wel of het aan het kruis hangt. Die armen bedoel ik....of was dat de bedoeling?
Dat zou ik heel leuk vinden! Zou je dan een vogel uitkiezen die bij de sfeer van je beroep past? En welke zou dat zijn voor jou?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:00 schreef BE het volgende:
Oooh, het roodborstje!
Ooit ga ik er een van je kopen! Voor op mijn kantoor!(Maar die moet er dus wel nog komen.
)
Het roodborstje!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat zou ik heel leuk vinden! Zou je dan een vogel uitkiezen die bij de sfeer van je beroep past? En welke zou dat zijn voor jou?
Een ooievaarskuiken! Door de ouders uit het nest gemieterd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:15 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heel mooi, het parmantige wipstaartje van de roodborst![]()
Wie is nummer 2?
Gaaf! Vind ik ook de leukste vogeltjes. Niet in de laatste plaats omdat m'n jongste dochter Robin heet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:04 schreef BE het volgende:
[..]
Het roodborstje!Die heb ik nu al een aantal keer op rouwkaarten gezet voor families. Het eigenwijze van zijn karaktertje spreekt veel mensen aan.
Ik ga er wel naartoe samen met een paar collega's, maar meedoen durf ik niet. Heel misschien volgende keer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:20 schreef Seven. het volgende:
Ik hoorde op de radio over een taxidermie wedstrijd genaamd 'Zet 'm op'![]()
.
Doe je mee?
Tjee, wat een lelijke babies maken die ooievaars voor zichzelfquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:05 schreef -Spring het volgende:
[..]
Een ooievaarskuiken! Door de ouders uit het nest gemieterd.
Dat vinden ze zelf blijkbaar ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Tjee, wat een lelijke babies maken die ooievaars voor zichzelf![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef Seven. het volgende:
Ik moest aan dit topic denken (niet iedereen is hier zo goed in als TS):
https://www.instagram.com(...)MTZrdzdjNmh2MjV3Yg==
Omgquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef Seven. het volgende:
Ik moest aan dit topic denken (niet iedereen is hier zo goed in als TS):
https://www.instagram.com(...)MTZrdzdjNmh2MjV3Yg==
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door -Spring op 18-02-2024 14:05:09 ]
Uurtje of 30, denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:45 schreef Seven. het volgende:
Hoeveel uur spendeer je per week zo'n beetje?
We zien weinig meer van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus, als wat je hier al tijden post 'aanklooien' is....quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Da's lief, maar ik heb echt het idee dat ik maar wat aanklooi
Als dat aanklooien is dan ben ik wel heel erge benieuwd naar het echte werkquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieus, als wat je hier al tijden post 'aanklooien' is....![]()
Het is echt goed joh, niks aanklooien
Meen je niet? Er zijn toch ook mensen die ze kopen van je dus moet het wel goed zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:54 schreef -Spring het volgende:
Ik vergelijk mezelf vooral met taxidermisten die het al tientallen jaren doen, dus als ik dan naar m'n eigen werk kijk, zie ik enkel wat er niet goed aan is.![]()
Ik heb ook geen vogels van mezelf in huis staan. Ik kan ze maar kort in m'n omgeving dulden.
Maar dank voor jullie complimenten. Die doen me goed
Mag je vinden, ik vind van nietquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Quote in de trant van "die andere moeders doen ook maar wat"quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Mooi juist. Natuurgetrouw.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:56 schreef -Spring het volgende:
Een sperwer met een zwartkop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig in een vogeltje te vereeuwigen als prooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |