Je vergeet Humberto Tan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:02 schreef wimderon het volgende:
Jeroen Stekelenburg, Tom Egbers, Jeroen Stomphorst, Dione de Graaff, Erik van Dijk, Joris van den Berg, Hans van Lozenoord, Han Kock en Joep, alsjeblieft.
Die is al weg.quote:
Als je alle onkundige voormalig medewerkers ook nog moet benoemen wordt het wel een eindeloze lijst.quote:
Wim geeft een lijstje van wie hij hoopt dat ze vertrekken volgens mijquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat over de laatste twintig jaar toch.
Dit was een lijstje van hoop van Wim.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat over de laatste twintig jaar toch.
Elk leuk verhaal wordt onderbroken doordat Erik van Dijk allerlei nutteloze feitjes tussendoor moet melden. Als hij dat eindelijk gedaan heeft en eindelijke clou van het verhaal bereikt is begint Joris van den Berg er opeens doorheen te schreeuwen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het enige wat in mijn hoofd opkomt als ik dit rijtje namen bij elkaar zie is de meest deprimerende kringverjaardag die je je kan voorstellen.
En op het laatst komt Joris er achter dat er toch iemand anders jarig is?quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Elk leuk verhaal wordt onderbroken doordat Erik van Dijk allerlei nutteloze feitjes tussendoor moet melden. Als hij dat eindelijk gedaan heeft en eindelijke clou van het verhaal bereikt is begint Joris van den Berg er opeens doorheen te schreeuwen.
Ik vatte het anders op, maar idd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wim geeft een lijstje van wie hij hoopt dat ze vertrekken volgens mij
Tom Egbers moet worden thuisgebracht, want die heeft geen flauw idee waar hij woont. 'Hihihi', zegt Dione.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
En op het laatst komt Joris er achter dat er toch iemand anders jarig is?
Joep komt iets te dichtbij Herman staan en fluistert "Je mist Dione hè?"quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:16 schreef Szura het volgende:
Tom zegt na het ontslag van iemand die zich heeft misdragen: ja, jammer.
Ik sta hier nu in de verlaten kleedkamer van Dione de Graaff. Waar Dione twintig jaar geleden uit elkaar getrokken is door Eddy Poelmann.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Joep komt iets te dichtbij Herman staan en fluistert "Je mist Dione hè?"
Hugo WALKERED!quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:02 schreef wimderon het volgende:
Jeroen Stekelenburg, Tom Egbers, Jeroen Stomphorst, Dione de Graaff, Erik van Dijk, Joris van den Berg, Hans van Lozenoord, Han Kock en Joep, alsjeblieft.
En Bert.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vatte het anders op, maar idd.
Prima lijstje. Als Sjoerdgod maar blijft. En Herman.
Chef Voetbal. Dat telt mee vind ik. Eruit jij Arnoquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:47 schreef franklop het volgende:
Jammer dat Arno Vermeulen geen eindredacteur is
Ik lees dat die kale geradicaliseerde mafklapper en wappie weer bij HLF8 zat:quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
1. Sjek heeft een collega bij hem in bad uitgenodigd.
2. Sjek heeft een collega een hoer genoemd.
What happens in het skoekeloen stays in het skoekeloen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is te hopen dat Bert en Herbert ongeschonden uit dit schandaal komen.
Die zei toch na de 1e berichten dat hij nooit iets gezien of gehoord had? Dan had je dat toen meteen moeten roepen en niet nu pas..quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik lees dat die kale geradicaliseerde mafklapper en wappie weer bij HLF8 zat:
[..]
Waarom hoefde ik maar 1 keer te raden wie dit gepost had?quote:
Hij besefte niet dat dit onder grensoverschrijdend gedrag vielquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zei toch na de 1e berichten dat hij nooit iets gezien of gehoord had? Dan had je dat toen meteen moeten roepen en niet nu pas..
Gezien z'n Twitteraccount beseft ie wel meer niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij besefte niet dat dit onder grensoverschrijdend gedrag viel
Ach Jackquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij besefte niet dat dit onder grensoverschrijdend gedrag viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |