Dat jaar was volgens mij nog wel min of meer duopresentatie. Daarna deed hij meer filmpjes op locatie en interviews met wielrenners.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat veel posts per aflevering toen nog
Herman zat toen wel nog aan tafel, maar het jaar erna niet meer toch?
Kan het niet Ducrot zijn? Die schoof ook wel eens aan aan tafelquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:40 schreef Slobeend het volgende:
Herman kan ik niet geloven. Die zat/zit altijd in de auto met Tijntje.
Danny of Shops.
Die heeft het bericht geretweet dus dat lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:28 schreef Chiappucci het volgende:
Zou wel een geinige plottwist zijn als het deuger Thijs blijkt te zijn, maar daar gaan we maar niet van uit.
Maar die zat in een ander ritme verder, vanwege commentaar zal die vaker vooruit hebben geredenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan het niet Ducrot zijn? Die schoof ook wel eens aan aan tafel
Als ze weet dat er al meer verhalen zijn over hem en ze heeft zelf ook wat meegemaakt, lijkt me dat ze het wel kan permitteren. Het wordt anders als ze denkt dat ze de enige is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Danny Nelissen zou ik nog best kunnen geloven. Of iemand als Edwin Winkels.
Harmeling kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
En Roxane zit nu natuurlijk regelmatig met Danny in de commentaarcabine. Dus die kan zich nu niet permitteren om iets te zeggen.
Staan daar vrouwen voor in de rij?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk toch ook Dikke Neel. Die zit wel structureel aan tafel bij Avondetappe hele Tour lang.
2017 zat Marijn nog wel aan tafel.
Dit soort praatjes zijn echt alleen voor onzekere mannen. Die denken dat vrouwen onder de indruk zijn hoeveel vrouwen hij al aan zijn paling heeft geregen.quote:Over welke wijven hij geneukt heeft, met naam en toenaam. Welke wijven hij nog wil neuken. En welke wijven er voor hem in de rij staan.
Dan zou Roxane ook een keer iets 'gemerkt' moeten hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk toch ook Dikke Neel. Die zit wel structureel aan tafel bij Avondetappe hele Tour lang.
2017 zat Marijn nog wel aan tafel.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
VVD volledig op de onderbuik tour deze verkiezingenMisschien kunnen ze nog wat PVV tokkies overhalen.
Zoals al vaker gezegd, dat iemand on the spot zegt niets gemerkt te hebben zegt ontzettend weinigquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan zou Roxane ook een keer iets 'gemerkt' moeten hebben.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ twitter ]
De Ruttejugend kan het ook niet meer aanzien.
Enige conclusie die we kunnen trekken is dat Roxane ook op de paal van Dannie heeft gezeten.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan zou Roxane ook een keer iets 'gemerkt' moeten hebben.
Frits komt ook altijd met de meest domme takes over het songfestival. Die man zit vast in het verleden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ twitter ]Fritsje vond het wel een leuk filmpje
Harmeling en Marijn werken nog soort van samen, dus die kans lijkt me kleinquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:44 schreef franklop het volgende:
Harmeling zou ik ook niet direct denken nee
Die zat alleen nooit aan tafel bij de avondetappe toch?quote:
Dit verhaal zal wel breder zijn dan de Avondetappequote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zat alleen nooit aan tafel bij de avondetappe toch?
Stukje Stockholmsyndroomquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Harmeling en Marijn werken nog soort van samen, dus die kans lijkt me klein
https://www.visitoost.nl/(...)en/marijn-fietst-met...-beter-leren-mountainbiken-met-rob-harmeling/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Commentatoren hebben toch een heel ander reisschema? Die reizen een dag vooruit omdat ze altijd aan de aankomst moeten zitten.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit verhaal zal wel breder zijn dan de Avondetappe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |