quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Eens. Gortdroge avondquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verder valt er weinig te glijden
Halloquote:
Typisch jaquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Zij wijst hem af
Hij zegt dat het kon maar zegt ook nee
Dit dusquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:49 schreef DKUp het volgende:
Geeft de afstand te groot, hij lult uit zijn nek.
Kwart van de wereld ofzoquote:
Ja maar als je in Nederland geboren bent heb je imo echt geen goed excuus daarvoorquote:
Kaas verkopen op een kinderopvangquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze kaas verkoopt. Echt zo'n Hollandse meid.
Dit, sowieso snoeiharde ADHDquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:52 schreef OProg het volgende:
Ik zapte hier binnen. Ik vind deze man nu al dodelijk vermoeiend.
Als je zelf niet ijdel bent dan ‘laat je het zo’ zelfs als je als volwassen persoon het kunt fixen wat je ouders niet wilden doenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar als je in Nederland geboren bent heb je imo echt geen goed excuus daarvoor
Ik trek adhd lastig maar vind deze primaquote:
Ik had het serieus eerst niet door.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Wyatt wel niet herkenbaar als transgender
Sexvlak dikke matchquote:
Ik voelde wel meteen dat er iets niet klopte maar dacht dat ze vroeger verbrand was ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Wyatt wel niet herkenbaar als transgender
Zo kan hij wel weerquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
Die vrouw is niet knap maar wat een mormel die ginger
Ik gok dat het beter oogt, maar dat is dan weer persoonlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze eruitziet met een stijltang
Pakketbezorger op de fiets?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:58 schreef Joop_W het volgende:
Milieuonderzoek en pakketbezorger. Is dat tweede erg groen?
half boer half utrechtsquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ligt de klemtoon altijd zo gek bij Ijsselstein?
Als in eicel-stein?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ligt de klemtoon altijd zo gek bij Ijsselstein?
Beetje aan 't aftakelen al.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hij lijkt wel ouder dan 21, eerder 25,26 ofzo.
HIj is geen activist, dus dan mag het misschien.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
milieuonderzoeker,
met het vliegtuig naar costa rica.
ja ja
Je kan ook een rechtse onderzoeker zijn die het nooit eens met de wetenschap is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
milieuonderzoeker,
met het vliegtuig naar costa rica.
ja ja
Kisten bekijken bij de begrafenisondernemer is ook zo morbide.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuk dat mensen van 60 ook nog naar toekomstplannen vragen. Neem aan dat het dan gaat om wat je tijdens je pensioen wil doen.
daar is iequote:
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid!quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Kisten bekijken bij de begrafenisondernemer is ook zo morbide.
Yup. Echt een deal-breaker voor mij als ze kinderen wil.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zoek ook een vrouw zonder kinderwens
Zijn er niet veel van.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yup. Echt een deal-breaker voor mij als ze kinderen wil.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid!
Je moet ook de muziek vast uitzoeken zag ik laatst op een reclame.
Ja, dat dacht ik al.quote:
Na een weekendje niet meer bellenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook, vind het op zich best slim om dat op de first date al even af te stemmen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook al 3 jaar single benquote:
Dat dus, geen valse hoop scheppenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook, vind het op zich best slim om dat op de first date al even af te stemmen.
Jaaaa alsof dit een enorm serieus programma isquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat dus, geen valse hoop scheppen
Nee niet per se. Is ook zoveel gedoe zo'n relatie. Nouja hangt er van af.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na een weekendje niet meer bellen
Oh je zocht een relatie
Er was toch al een huwelijk uit voortgekomen?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaa alsof dit een enorm serieus programma is
Totaal niet, zien we vaak genoeg in de aftitelingquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaa alsof dit een enorm serieus programma is
Ik niet hoorquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Jezus Henk ik kan het ook met de halve wereld naar m’n zin hebben
quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee niet per se. Is ook zoveel gedoe zo'n relatie. Nouja hangt er van af.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Die mensen willen een soort gigolo op bestelling als het hen uitkomt
niets mis meequote:Op woensdag 22 februari 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Die mensen willen een soort gigolo op bestelling als het hen uitkomt
Dit is een test hè?quote:
Ik zou meteen een Fok! videocall doenquote:
Zo erg was het toch ook niet? Kwart van de uitzending komt in de buurtquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
Je zou maar elke dag naar dat gebit moeten kijken
“Bitch”quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
De man moet betalen.
En toch zegt ze nee
Hij laat de schoorsteenveger z'n tanden flossenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo erg was het toch ook niet? Kwart van de uitzending komt in de buurt
daarom tikkie achterafquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
De man moet betalen.
En toch zegt ze nee
Ik neem aan dat hij een hbo doet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke meid
Hij iets te dom voor haar (smaak)
een keer op mileuonderzoek, en dan uitzwaaienquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke meid
Hij iets te dom voor haar (smaak)
In gesprek is ze net wat leuker en meer gevatquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij een hbo doet.
Meer dan sexquote:
Ik trapte er weer in.quote:
Maar het is donderdag. Gymdagquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
Ik meld mij vast af voor vanavond @:Pisces29, er moet gedronken worden
Wilde eerst ook afwezig zijn maar ben er vanavond toch bij. Als het kut is ben ik no-time weg.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
Ik meld mij vast af voor vanavond @:Pisces29, er moet gedronken worden
Ik ook niet. morgen maar even halen nu wel trek inquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik heb het al een poos niet op
Lekker klaarkomen op het feestjequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ze wilt al op het feesie komen
Die wil haar sowieso wel even op de keu zettenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:32 schreef Centenbak het volgende:
Zij vind die kale te lelijk, wordt hem niet.
Terwijl hij haar wel wil neuken uiteraard.
Met een drankprobleemquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
Victor heeft ook autisme, wedden ?
Amy in the housequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Halloootjes!
Ruimte voor de liefde!
Houdt van kipquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Dame van kleur
Jongerenwerker
Alleenstaande moeder
Nog meer voor de bingokaart?
Beter vrolijk joker-mondhoeken dan van die omlaag hangende mondhoeken, zoals die van Cherylquote:
Ik wist ook niet dat het erg was, wat ik schreefquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter vrolijk joker-mondhoeken dan van die omlaag hangende mondhoeken, zoals die van Cheryl
Gaat wel veel over de studie. Ik weet leukere onderwerpen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
Haai heeft autisme. Ach, haai komt over als een leuke en vrolijke jongen.
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gaat wel veel over de studie. Ik weet leukere onderwerpen.
Oh ja da's dat paaaRrrrden meisjequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:40 schreef Poefbank het volgende:
De date achter gays komt dadelijk ook nog aan bod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |