Nee soms als er vroeg 1 uit gaat kunnen de andere een getrouwen bij de verraders betrekken. Is niet elk seizoen gedaan....quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:06 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb nu ook ineens genoeg van Maria. Hoop dat er snel een wissel van verraders komt of gebeurt dat niet?
Klopt... Waarom word je er boos omquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:16 schreef Dazalbest1 het volgende:
Die Selma neemt het wel erg serieus en maakt het vooral persoonlijk...... sneu
Zal wel niet, uitstekende brenger van onbalans.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:21 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk wordt die Selma weggestemd of vermoord.
Met dat agressieve semi-criminele toontje van haarquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:21 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk wordt die Selma weggestemd of vermoord.
Nou ja, Katinka weet dat ze door haar verdacht wordt, dus die kan nog wel pleiten om haar te vermoorden.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel niet, uitstekende brenger van onbalans.
En met een pseudo intelligente redenatie die kant noch wal raakt…quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:25 schreef Martinello het volgende:
[..]
Met dat agressieve semi-criminele toontje van haar
Misschien dat de verraders haar wel verdacht kunnen gaan maken nu, als ze haar niet vermoorden.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Op naar de volgende die Selma kan gaan afblaffen…
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:42 schreef DaMart het volgende:
Zou Maria haar hand nu overspeeld hebben?
Zal wel aan mij liggen, maar ik heb echt geen enkel idee hoe die logica van haar een verrader maakt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:42 schreef DaMart het volgende:
Zou Maria haar hand nu overspeeld hebben?
Nou ja, er is sowieso nog geen logica bij de redeneringen van wie wordt weggestemd bij de ronde tafelquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik heb echt geen enkel idee hoe die logica van haar een verrader maakt.
Dat dacht ik ook, maar zij is zo'n ongeleid projectiel en dominant dat je daar als Verraders niet op kunt teren. Ik had haar nu gewoon vermoord. Nu zie je in de preview dat ze de pijlen op Maria richt. Die heeft haar hand volgens mij overspeelt helaas....quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel niet, uitstekende brenger van onbalans.
Was het nou zo dat ze verdacht wordt omdat ze het zaadje over Jan aan Jan is gaan meldenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik heb echt geen enkel idee hoe die logica van haar een verrader maakt.
Ik vind haar wel een sympathieke Verrader hoor.. zo moet je het spel gewoon spelen.quote:
Zal er wel mee te maken hebben wie namen aan het droppen is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gedeelte van breed bonden doet ze goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind haar wel een sympathieke Verrader hoor.. zo moet je het spel gewoon spelen.
Da's waarquote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:06 schreef svann het volgende:
[..]
Het gedeelte van breed bonden doet ze goed.
Maar het onnodig de naam van een medeverrader droppen, zogenaamd als test, kan ik niet zo waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |