De Avowed en Fable aankondiging destijds waren voor mij dé reden om een Series X aan te schaffen.quote:
Meh. Ze hebben echt ontzettend veel (oude) IP waar ontzettend veel potentie in zit, vooral anno 2023.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel mee eens. Ik hoop ook echt dat Fable dé titel wordt die iedereen moet spelen.
Perfect Dark en Fable zijn dat wel hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meh. Ze hebben echt ontzettend veel (oude) IP waar ontzettend veel potentie in zit, vooral anno 2023.
Dat ook. Een nieuwe Killer Instinct zou ik heel graag zien.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meh. Ze hebben echt ontzettend veel (oude) IP waar ontzettend veel potentie in zit, vooral anno 2023.
Een échte Battletoads! En Banjo-Kazooie!quote:
Kameo 2quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een échte Battletoads! En Banjo-Kazooie!
Of gewoon een goede nieuwe singleplayer IP.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kameo 2
Viva Pinata
Crash Bandicoot 5
Spyro 4
Een nieuwe goede Tony Hawk
Ik hoop dat Avowed dat isquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of gewoon een goede nieuwe singleplayer IP.
Ik ook. Iets met heel veel replay-value. Daarin schieten games soms nog wel eens tekort.quote:
Gewoon goed van Skyrim jatten en modern makenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of gewoon een goede nieuwe singleplayer IP.
Zoals Starfield?quote:Op zondag 11 juni 2023 09:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gewoon goed van Skyrim jatten en modern maken
We wachten even vanavond af want ik ben totaal niet onder de indruk van het huidige Bethesdaquote:
Ik heb liever 1-10 planeten vol met content dan 1.000 planeten die bijna volledig leeg zijn. Nu komt het over als No Man’s Sky met een groter budget en andere designkeuzes (minder planeten, minder vrijheid en meer story).quote:
Die game zag er zo slecht uitquote:Op zondag 11 juni 2023 09:40 schreef El_Thijs het volgende:
Stiekem hoop ik echt dat Scalebound nog ooit komt
Was ook in 2017quote:Op zondag 11 juni 2023 09:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die game zag er zo slecht uit![]()
Soort van 13 in een dozijn game.
DMC5 had er gelukkig best veel van weg en dan wat beter.
Platinum is gewoon raarquote:Op zondag 11 juni 2023 09:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was ook in 2017Blijkbaar ging het ook meer om de grafische praal dan diepe combat. Maar met de technologie van nu zou dat makkelijker te combineren zijn.
Eens, maar sommige van hun games zijn wel echt heel goed. Ergens zou ik het best tof vinden als Platinum wordt ingelijfd door Microsoft, maar misschien is dat te optimistischquote:
Laat ze eerst maar eens Activision overnemenquote:Op zondag 11 juni 2023 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens, maar sommige van hun games zijn wel echt heel goed. Ergens zou ik het best tof vinden als Platinum wordt ingelijfd door Microsoft, maar misschien is dat te optimistisch
Als Activision lukt, dan is PlatinumGames een koud kunstje denk ikquote:Op zondag 11 juni 2023 10:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens Activision overnemen
Snap echt niet dat SOONY dat soort studio’s uit Japan niet overneemt. Ik acht de kans echt steeds groter dan MS gewoon doorgaat na Activision.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als Activision lukt, dan is PlatinumGames een koud kunstje denk ik
Dat denk ik ook. Maar Microsoft gaat pas echt tikken uitdelen als ze ook betere voet aan de grond in Japan krijgen. Nu verwacht ik niet dat ze Capcom over zullen nemen, maar als je klein begint kan je wellicht een eind komen. Aan de andere kant hebben ze dit al geprobeerd in het verleden en de Japanners zijn meer geïnteresseerd in hun eigen apparatenquote:Op zondag 11 juni 2023 11:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Snap echt niet dat SOONY dat soort studio’s uit Japan niet overneemt. Ik acht de kans echt steeds groter dan MS gewoon doorgaat na Activision.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |