Ik speel geen matige games vriendquote:Op donderdag 6 april 2023 18:52 schreef Rickocum het volgende:
Nog andere boiz die Valheim spelen hier?
Ik mag me straks klaar maken voor de eindbaas van de swamps.
Maat, je doet niks anders.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel geen matige games vriend
Burn.quote:
Dat is die robot boss op zo'n sportveld toch? Ik kan me nog herinneren dat het auto-savepunt daar extreem achterlijk is geplaatst, als in, zonder mogelijkheid om nog even terug te lopen naar een vending machine of om wat te looten voor ammo/health.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:01 schreef Elan het volgende:
Zit echt vast in Atomic Heart, amper kogels, kan geen health maken want moet bio materiaal, alleen dat is in dat gebied helemaal niet beschikbaar..... Ben bij een baas (hedgie) geen schijn van kans natuurlijk.
Terwijl ik best veel exploration heb gedaan en naar mijn idee de game absoluut niet heb lopen rushen. Het eindeloos blijven respawnen van robots werkt ook niet echt mee.
Wel jammer want zat er net een beetje lekker in gevoelsmatig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Jep is een soort arena. Dat melee is wel een goeie tip, had dat helemaal niet gebruikt eigenlijk. Als dat enorm OP is zoals jij stelt is het geen wonder dat er een tekort is aan ammo en healthquote:Op woensdag 12 april 2023 13:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is die robot boss op zo'n sportveld toch? Ik kan me nog herinneren dat het auto-savepunt daar extreem achterlijk is geplaatst, als in, zonder mogelijkheid om nog even terug te lopen naar een vending machine of om wat te looten voor ammo/health.
Anyway, de oplossing is zeer eenvoudig, gewoon helemaal de moeder in melee'en. Ik heb met Atomic Heart een paar keer gehad dat ik munitietekort had en alle keren was het behoorlijk eenvoudig op te lossen door gewoon te meppen. Melee is behoorlijk sterk, ook tegen bosses. Ik heb die robot-bal-boss dus ook gewoon met melee verslagen.
Je moet wel even z'n movesets leren kennen zodat je niet meer geraakt wordt (meeste shit is eenvoudig te dodgen meen ik, als 'ie gaat stuiteren met zo'n ground pound moet je springen om shockwave te dodgen volgens mij).
Later in de game kom je "Plyusch" type enemy tegen, superirritante figuren die ook heel makkel zijn te verslaan met melee door gewoon rondjes om ze te lopen terwijl je van je af mept (volgens mij zijn die ook immuun tegen de meeste ammo). Volgens mij heb ik iets van 2 of 3 bosses met melee afgemaakt omdat de ammo op was
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:00 schreef 2dope het volgende:
Oh by the by, "eindeloos respawnen van robots" is inderdaad bloedirritant in die openwereld, maar kun je oplossen doorDat werd wel uitgelegd idd maar als je resources nodig hebt dan wil je er zo veel mogelijk slopen ofc. Meeste zijn ook vrij makkelijk dood te maken via die stun alleen die robotten in zwarte pakjes zijn bloed irritant en sterk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor health heb je ook weer bio materiaal nodig en dat is in die regio rondom het meer niet voorhanden, dan moet je dat stadje in daar lopen wel wat mutants. Zal ook wel lukken maar er gaat wel enorm veel tijd in zitten om te grinden, ook omdat het zo'n groot gebied is.blablablabla
Ja nu nog welquote:Op woensdag 12 april 2023 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat werd wel uitgelegd idd maar als je resources nodig hebt dan wil je er zo veel mogelijk slopen ofc. Meeste zijn ook vrij makkelijk dood te maken via die stun alleen die robotten in zwarte pakjes zijn bloed irritant en sterk.
Hmm ja wellicht, in mijn herinnering lagen die neuromed capsules behoorlijk wijdverspreid dus was er nooit echt noodzaak om te moeten craften. Ik moest regelmatig m'n inventory opschonen - wat een verschrikkelijk inventory-systeem heeft die game trouwens - omdat ik geen ruimte meer had. Vaak gingen die neuromeds dan als eerste weg omdat ik er in om kwam. Wel altijd een voorraadje in de storage houden, dat kon ook nog bedenk ik mequote:Voor health heb je ook weer bio materiaal nodig en dat is in die regio rondom het meer niet voorhanden, dan moet je dat stadje in daar lopen wel wat mutants. Zal ook wel lukken maar er gaat wel enorm veel tijd in zitten om te grinden, ook omdat het zo'n groot gebied is.
7/10. Zou spelen bij gebrek aan beter.quote:Ghostwire Tokyo is een actie-avontuursspel dat is ontwikkeld door Tango Gameworks en uitgegeven door Bethesda Softworks. Het spel speelt zich af in Tokio, waar de speler als een mysterieuze bovennatuurlijke krijger genaamd "The Ghost" de stad moet redden van een bovennatuurlijke dreiging die bekend staat als de "Devil's Night". Het spel staat bekend om zijn korte speeltijd van ongeveer 8 uur, de mogelijkheid om katten en honden in het spel te aaien en de beschikbaarheid op Game Pass.
De speeltijd van Ghostwire Tokyo is relatief kort in vergelijking met andere actie-avontuursspellen, zoals de beroemde Assassin's Creed-serie. Dit kan voor sommige gamers een afknapper zijn, vooral als ze op zoek zijn naar een langdurige spelervaring. Aan de andere kant kan de kortere speelduur ook voordelen hebben voor spelers die niet veel tijd hebben om te spelen of voor gamers die liever meerdere games spelen in plaats van zich te concentreren op één spel voor een langere periode.
Wat Ghostwire Tokyo echt onderscheidt van andere spellen, is de mogelijkheid om katten en honden in het spel te aaien. Deze kleine functie voegt een niveau van interactie toe aan het spel dat niet vaak voorkomt in actie-avontuursspellen. Het is geweldig om te zien dat ontwikkelaars aandacht besteden aan kleine details die de spelervaring verrijken, zelfs als het maar een kleine toevoeging is.
Een ander groot voordeel van Ghostwire Tokyo is dat het beschikbaar is op Game Pass. Dit is een abonnementsservice die gamers toegang geeft tot honderden games voor een vast maandelijks bedrag. Dit betekent dat gamers Ghostwire Tokyo kunnen spelen zonder het spel te hoeven kopen. Voor gamers die graag verschillende spellen uitproberen, kan dit een geweldige manier zijn om het spel uit te proberen zonder extra kosten.
Naast de korte speelduur, het aaien van katten en honden en de beschikbaarheid op Game Pass, heeft Ghostwire Tokyo ook enkele andere sterke punten. De sfeer van het spel is uniek en de omgevingen zijn goed ontworpen, wat bijdraagt aan de algehele ervaring. De gevechten zijn spannend en de bovennatuurlijke krachten van de speler zijn indrukwekkend. De muziek en geluidseffecten in het spel zijn ook goed gedaan en dragen bij aan de algehele sfeer van het spel.
Hoewel Ghostwire Tokyo veel positieve kenmerken heeft, zijn er ook enkele negatieve punten. Het verhaal van het spel is niet altijd even duidelijk en kan soms verwarrend zijn. Sommige spelers kunnen ook teleurgesteld zijn door het gebrek aan variatie in de missies en activiteiten die beschikbaar zijn in het spel. Bovendien kan de gameplay soms repetitief aanvoelen, vooral tijdens gevechten met dezelfde soorten vijanden.
Over het algemeen is Ghostwire Tokyo een goed spel dat zeker de moeite waard
Sinds wanneer schrijf jij reviews?quote:Op zondag 30 april 2023 19:24 schreef Jimbo het volgende:
Net uitgespeeld.
Kleine 8 uur over gedaan (nja 8:29, maar zit minimaal een half uurtje kleien en ouwehoeren buiten de game in meegerekend).
Leuk spel. 7/10. Zou janken als ik ervoor zou moeten betalen (zeker 70 euro) maar dit is een ideale Gamepass game. Oh en je kan honten en katten aaien.
Lange review:
[..]
7/10. Zou spelen bij gebrek aan beter.
/r/patientgamers/quote:Op zondag 30 april 2023 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sinds wanneer schrijf jij reviews?
Heel leuk die game is al meer dan een jaar uit
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:11 schreef L3viathan het volgende:
Redfall -> verplichte bethesda account -> uninstall
Microsoft -> L3viathan heeft maandelijkse sub betaald --> boeiend wat er wordt gespeeldquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:11 schreef L3viathan het volgende:
Redfall -> verplichte bethesda account -> uninstall
Dat trek ik ook slecht ja 🤣quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:02 schreef L3viathan het volgende:
Ieuw Redfall heeft zelfs achievements van 17 G, er is ook echt helemaal niks goed aan dat spel ook he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |