Meh genoeg space games de laatste jaren. Ik wil gewoon TES6.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:18 schreef PjotterFRL het volgende:
Niemand die de Starfield release date trailer post?
De game komt op 6 september uit. Op 11 juni is er een 'Starfield Direct' na de Xbox Games Showcase (E3).
ik heb elder scrolls online weer eens aangeslingerd, maandje door tamriel gelopenquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Meh genoeg space games de laatste jaren. Ik wil gewoon TES6.
[ afbeelding ]
Nooit een RE spel gespeeld maar zat eens te kijken en er zijn zoveel Resident Evil spellen,quote:Op maandag 20 maart 2023 15:08 schreef Spaulding het volgende:
Deze week Resident Evil 4 remake
Reviews zijn lovend in ieder geval. Weet nog dat hij toen uitkwam op de Gamecube maar heb hem nooit kunnen spelen want had altijd een Xbox. Deze week dan eindelijk zover
Ik ben ook later pas ingestapt maar je hebt dus Resident Evil 1 t/m 8 (Village)quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:22 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nooit een RE spel gespeeld maar zat eens te kijken en er zijn zoveel Resident Evil spellen,
originals, remasters en remakes, het is wel echt een zooitje zeg..
Haha ik heb precies dezelfde volgorde als jou gemaakt. RE7 blijft tot nu mijn favoriete deel, was ook mijn eerste deel maar is ook het meeste 'horror'. RE2 komt heel dicht in de buurt trouwens. Village was meer actie gericht (wat volgens mij deel 4 ook is), erg tof ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:11 schreef StateOfMind het volgende:
Vroeger ook nooit RE gespeeld.
RE7 was mijn eerste RE game (en oh wat is die tof) gevolgd door RE Village.
Recent de RE 2 & 3 bundel gekocht (was 15 euro in de PlayStation Store, wellicht dat ie op de Xbox nu ook in de sale is) en gisteren daarmee begonnen.
Gisteren ook de demo van RE4 gespeeld.
Terecht dat MS actie onderneemt tegen Sony. Die lopen te bitch en maar doen exact hetzelfde...quote:
Net efkes wat beelden bekeken, probeer die nog wel te spelen voor ie weg isquote:Op dinsdag 4 april 2023 05:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ twitter ]
Deze nog snel ff spelen mensen. Is niet heel lang dus red je wel...
Prachtgame, al hadden die videomomenten mij niet gehoeven.quote:Op dinsdag 4 april 2023 05:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ twitter ]
Deze nog snel ff spelen mensen. Is niet heel lang dus red je wel...
Vond dat wel een leuke afwisseling eigenlijk. Maar ik speel ook jrpgs waar je lange cutscenes hebt, ben het wel gewendquote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Prachtgame, al hadden die videomomenten mij niet gehoeven.
Ik heb geen hekel aan cutscenes, wel als ze dermate weinig toevoegen aan het geheel. Naast dat dit alles gewoon in-engine had gekund.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vond dat wel een leuke afwisseling eigenlijk. Maar ik speel ook jrpgs waar je lange cutscenes hebt, ben het wel gewend
Geen idee wat ie nu fysiek doet, maar ik heb hem ooit voor een tientje ofzo weten te scoren uit een budgetbak.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:03 schreef L3viathan het volgende:
overigens komt ie als het goed is gewoon weer terug:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |