De aftiteling? Al zullen de meeste kijkers waarschijnlijk niet zover zijn gekomen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:38 schreef Benny het volgende:
Ik heb een paar keer gedacht wat ik nou wél goed vond aan dit programma. Conclusie: helemaal niks
De twee herhalingen van gisteren (Sbs6, Net5) hadden respectievelijk maar 66.000 en 40.000 kijkers. Die op Net5 kwam zelfs prime time.quote:
Nu wel vanwege de slechte kijkcijfers.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:00 schreef Toine51 het volgende:
Alleen al omdat wéér die Nick en Simon er in zitten.
Ik dacht dat die ruzie hadden?
Plus de schoorsteen moet roken.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu wel vanwege de slechte kijkcijfers.
Die wonen toch niet samen?quote:
Dat weet niemand, ze zijn toch niet uit elkaar te houden.quote:
Nee, maar in beide gevallen moet er brood op de plank komen.quote:
quote:Ter vergelijking: SBS 6 trok om middernacht meer kijkers met het weerbericht
Zou er niemand tegen die blinde Mol durven zeggen; Nou, laten we dit maar ééns niet doen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:13 schreef Dutch_view het volgende:
Kijkcijfergenot![]()
Aflevering 1, vorige week 304.000
Aflevering 2, gisteravond 214.000
[..]![]()
Willen wel, durven niet idd (iets met een angstcultuur). Tenzij ze in de directe 'inner circle' zitten, maar dan luistert 'ie waarschijnlijk nog steeds niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 10:15 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zou er niemand tegen die blinde Mol durven zeggen; Nou, laten we dit maar ééns niet doen?
@ikweethetooknietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:13 schreef Dutch_view het volgende:
Kijkcijfergenot![]()
Aflevering 1, vorige week 304.000
Aflevering 2, gisteravond 214.000
[..]![]()
Onbegrijpelijk dat ze de ouderwetse zondagavond niet terughalen. Wegmisbruikers/smaakpolitie/albertooo. Scoorde altijd als een malle maar John vond het ‘tequote:Op zondag 5 maart 2023 10:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Willen wel, durven niet idd (iets met een angstcultuur). Tenzij ze in de directe 'inner circle' zitten, maar dan luistert 'ie waarschijnlijk nog steeds niet.
De connectie met 'de gewone man' is iig ver te zoeken.
quote:
Talpa gaat ondanks tegenvallende kijkcijfers door met Avastarsquote:Op zondag 5 maart 2023 10:15 schreef Toine51 het volgende:
Zou er niemand tegen die blinde Mol durven zeggen; Nou, laten we dit maar ééns niet doen?
quote:Het is naar verluidt een van de duurste Talpa-programma's van de afgelopen tijd
En Red mijn vakantie genotquote:Op zondag 5 maart 2023 12:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze de ouderwetse zondagavond niet terughalen. Wegmisbruikers/smaakpolitie/albertooo. Scoorde altijd als een malle maar John vond het ‘te
Min’ voor sbs geworden.
Alleen kwam dat idee wel van Roel van Velzen (aanvankelijk als cynische opmerking dacht ik).quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat ze de zanger niet zien maar alleen horen en dus alleen op stem beoordelen was wel een interessant concept.
Ik weet niet wat John gesnoven heeft, maar dit was uiterst voorspelbaar.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
We zijn binnen Talpa Network constant bezig met de ontwikkeling van nieuwe ideeën, concepten en programma's. De uitkomst hiervan blijft tot op zekere hoogte onvoorspelbaar; vooral bij een programma waarvan de technologie nog niet eerder op de Nederlandse televisie te zien is geweest."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |