Heb hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:32 schreef Momo het volgende:
Ik ben al de namen kwijt van wie ik goed vond, sowieso Ellynora
Nouja behalve Eiffel neem ik aanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:35 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij vond ik deze ook allemaal wel aardig.
Uiteraard jaquote:
Trustenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:37 schreef Momo het volgende:
Nouja weltrusten mensen, was een best prima avond entertainment
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:37 schreef Momo het volgende:
Nouja weltrusten mensen, was een best prima avond entertainment
Ben benieuwd!quote:
World Surf League 2023.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Even zien welke het is, dan ga ik er ook vandoor
Nee.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:39 schreef koffieleuk het volgende:
Kwam er de vorige keer ook iets van sport tussendoor?
Ik heb alles gemist vanavond, vanwege verplichtingen, en dacht dat jullie misschien een beetje overdreven over Eiffel.quote:
Ah. Heb even de gids gecheckt, er komt ook geen film.quote:
Ik vond Ellynora, Cabalterra, Alfie Arcuri onder andere wel ok.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:24 schreef Thrts het volgende:
Zit hier tot nu toe eigenlijk wat tofs tussen?
Ik heb wel een voorgevoel dat Ronela niet direct door gaat naar de finale morgen, de jury houdt tot nu niet van de girlbops.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb ergens een kleine hoop dat er nog een verrassing komt. Een goede toevalstreffer.
Een kilo Parmezaanse kaas is in de aanbieding voor 14,90 en een doos met 6 flessen rode wijn voor minder dan 12 euroquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Sponsor van de avond deze winkel
Niet verkeerdquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Een kilo Parmezaanse kaas is in de aanbieding voor 14,90 en een doos met 6 flessen rode wijn voor minder dan 12 euro
Ik wil gewoon naar die supermarkt en zeggen dat ik hun als sponsor zag voor deze vooronde. En ja, ik kom uit Nederlandquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Sponsor van de avond deze winkel
Nee, daarom was ik ook weer naar de aanbiedingen gaab kijkenquote:
Oh kan minderquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Een kilo Parmezaanse kaas is in de aanbieding voor 14,90 en een doos met 6 flessen rode wijn voor minder dan 12 euro
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:10 schreef H_T het volgende:
Werken ze alle deelnemers op alfabet af eigenlijk?
Ja veel slechter dan gisteren, meer blokkerigquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is het beeld van de livestream slecht bij jullie?
Zeker, maar ik vat het op als een retro-ervaringquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is het beeld van de livestream slecht bij jullie?
Die zijn nu een BBQ gewordenquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:15 schreef Momo het volgende:
Server in San Marino weet niet wat hij mee maakt
Ik was al bangquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat was de noot van de man in corset
Whehehequote:Op woensdag 22 februari 2023 22:28 schreef Momo het volgende:
Dit nummer is niet wat cheesy, maar 1kg kilo Parmezaanse kaas bij die ene supermarkt
Nee ik hoef geen gewonequote:Op woensdag 22 februari 2023 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb zo'n zin in een pizza calzone
Weltrustenquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof het wel weer. Morgen weer een nieuwe dag. Een nieuwe dag, een nieuwe stuiver.
Ik heb ook nog niet echt een winnaar gehoordquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:42 schreef Momo het volgende:
Gisteren waren er wel een paar aardige inzendingen, vanavond helaas wat minder
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof het wel weer. Morgen weer een nieuwe dag. Een nieuwe dag, een nieuwe stuiver.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Nu je zegt....quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:47 schreef Cirilico het volgende:
Hoorden jullie in het begin ook Shady Lady van Ani Lorak, Oekraïne?
Mijn favorieten zijn niet gekozen helaas. Wordt waarschijnlijk niks ook uiteindelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:50 schreef Momo het volgende:
Ik had van gisteren nog een recap gekeken, denk dat ik Ellynora – Mama Told Me het beste nummer vond tot nu toe
Ik heb ook niet het idee dat de jury van de meer bopperige inzendingen houdtquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn niet gekozen helaas. Wordt waarschijnlijk niks ook uiteindelijk.
Breezer Emo'squote:Op woensdag 22 februari 2023 23:00 schreef H_T het volgende:
Wat een 2003-spelling van de naam NeVRuZ
Offline gaan op MSN en daarna weer online in de hoop dat een meisje uit hun klas hun zou aansprekenquote:
Zou jij naar Malta toe willen?quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:02 schreef Momo het volgende:
Nicole Hammett deed meerdere keren mee aan de Maltese voorronde
Er staan Maltesers op tafel hier, dus ik las Maltesers en nu heb ik zin in Maltesers.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:02 schreef Momo het volgende:
Nicole Hammett deed meerdere keren mee aan de Maltese voorronde
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er staan Maltesers op tafel hier, dus ik las Maltesers en nu heb ik zin in Maltesers.
Deze post is gesponsord door Maltesers
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:06 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt meerdere van dit soort hondjes op tafel?
Smaken erg goed met een dipje!quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:06 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt meerdere van dit soort hondjes op tafel?
Ik zou niet per se weten wat ik daar moet doen, behalve drinken en op het strand of de hotelkamer een boekje lezen. Tegelijkertijd ken ik ook zat landen waar ik minder graag heen wilquote:
Ketchup en mosterd of toch liever wat anders op de hot dog?quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Smaken erg goed met een dipje!
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou niet per se weten wat ik daar moet doen, behalve drinken en op het strand of de hotelkamer een boekje lezen. Tegelijkertijd ken ik ook zat landen waar ik minder graag heen wil![]()
Misschien toch maar eens proberen
Salsadip kan ik aanraden!quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ketchup en mosterd of toch liever wat anders op de hot dog?
Oh dat gaat hard ineensquote:
Maltameet!quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:09 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd op de foto's
Ik denk dat het 27-27-27-27 was ofzo en dat mensen zijn afgehaakt op het laatst.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:19 schreef Cirilico het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet de verdeling van 26-27-24-27. Waarom niet 4x26?
Ik heb niet goed genoeg opgeletquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:20 schreef Momo het volgende:
Neja & Luca
MeriCler
Piqued Jacks
Dit zijn mijn favorieten van de avond denk ik
Ja dat was mijn computercrashquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Was ook nog door naar de second chance
Ik denk het eigenlijk niet, want Spiderman is een merk van Marvel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:05 schreef Cirilico het volgende:
Mag je zomaar Spiderman als songtitel gebruiken?
Nee, voor al die dansers en outfit verwacht je echt iets meer uptempoquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:09 schreef Cirilico het volgende:
Dit kabbelt te veel en zn zang valt tegen.
Inderdaad. Anti-climax.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, voor al die dansers en outfit verwacht je echt iets meer uptempo
Ik ga stukquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Was ook nog door naar de second chance
Denk dat ie bij de supermarkt werkt die dit sponsortquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Slash van d'n Aldi op het podium?
Denk dat zelfs een Loreen van den Aldi zou zijn op dit supermarkt podiumquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:14 schreef Cee het volgende:
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat dit Ronela van d’n Aldi is.
Chanel van de aldi oftewel, Ronela.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
Ik schakel zo in. Heb ik iets belangrijks gemist?
Den Ronela, Albanië vorig jaarquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
Alles van d'n Aldi!quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
Ronela.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
Eiffel 65!quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:18 schreef molloot200 het volgende:
Ronela heeft haarzelf wel aangepast aan het niveau van deze voorronde
Maar ja, wat moet er dan wel winnen?
Maar dit is wel een grote naam; en die lijken steeds wel makkelijk door te gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:17 schreef Momo het volgende:
Maar ik moet nog zien of ze uberhaupt door gaat, vorige avonden gingen al die girl bopjes niet door
Mijn favoriet tot nu toe was Ellynora met Mama knows Best zo ver ik mij kan herinneren, maar kan er niks van vinden online. Ik zie ook wel voor mij dat San Marino al lang een contract zou hebben met Eiffel65quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:18 schreef molloot200 het volgende:
Elettra Lamborghiniquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:18 schreef molloot200 het volgende:
Je begint het wel te denken ja. Nou ja, dan maar hopen dat het ligt aan de zaal dat alles zo vreselijk klonk.quote:
Vorig jaar hadden we wel deze knallerquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet, want Spiderman is een merk van Marvel.
Maar dan vind ik het wel bijzonder dat Eiffel 65 letterlijk niks over deze voorronde op hun Instagram heeft gezetquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn favoriet tot nu toe was Ellynora met Mama knows Best zo ver ik mij kan herinneren, maar kan er niks van vinden online. Ik zie ook wel voor mij dat San Marino al lang een contract zou hebben met Eiffel65
Mmm misschien dat het mag, maar Coca Cola en Facebook mogen dan weer niet bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we wel deze knaller
Terwijl Superman ook een echt karakter is
Denk dat in een context die niet naar Marvel verwijst het een normaal woord is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we wel deze knaller
Terwijl Superman ook een echt karakter is
Ja ook wel raar, maar misschien is het ook niet iets om trots op te zijn, de halve finale in San Marino...quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het wel bijzonder dat Eiffel 65 letterlijk niks over deze voorronde op hun Instagram heeft gezet
Met dit soort vocals ben je zo weer wakkerquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:24 schreef Cirilico het volgende:
Ben er eigenlijk ook meteen klaar mee na Ronela.
Slaap ineens ook.
Ik hou m nog wel ff aan
Misschien had ie het moeten aanpassen als hij naar het ESF had gemogen in plaats van de Macedonische maizena die wel gingquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Mmm misschien dat het mag, maar Coca Cola en Facebook mogen dan weer niet bijvoorbeeld.
Ik kijk ook nog met een schuin oog meequote:Op donderdag 23 februari 2023 22:24 schreef Cirilico het volgende:
Ben er eigenlijk ook meteen klaar mee na Ronela.
Slaap ineens ook.
Ik hou m nog wel ff aan
Misschien dat er nog dingen door de zaal gaan als Ronela niet door is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kijk ook nog met een schuin oog mee
Als ze de rozentuin maar met rust laat.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien dat er nog dingen door de zaal gaan als Ronela niet door is.
Vanuit de VS!quote:Next up: Selina Albright.
Girly from the USA. Though unannounced she’ll compete alongside Lorenz Simonetti, a Tiktok-twink that entered AreaSanremo in 2021. Selina is getting ahead of herself a bit, since she already calls herself ‘Eurovision Semifinalist’.
Weet je misschien heeft het dan ook weer een Serhat charme dat het zo maar wel iemand uit San Marino zou kunnen zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:37 schreef molloot200 het volgende:
Hahahah die Roy Paci zie ik nu op Twitter en ik vind het leuk en ik hoop dat het de hele voorronde wintWe gaan hier toch niks goeds krijgen, dan liever een feestje
Met afstand de leukste die ik gisteren en vandaag heb gehoordquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:36 schreef Greys het volgende:
Heerlijk.
Roy wordt de Moldavië 2022.
Hij heeft best veel fans op Twitter zie ik
Ja dit zou echt zo'n publiekslieveling kunnen worden. Als ze slim zijn sturen ze hem!quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Met afstand de leukste die ik gisteren en vandaag heb gehoord
Ben benieuwd wat de jury doet, want de vorige dagen gingen ze meer voor de saaie nummer die redelijk gezongen waren dan de wat meer uptempo/experimentele nummers.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit zou echt zo'n publiekslieveling kunnen worden. Als ze slim zijn sturen ze hem!
Joehoe.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie morgen wel wie er door zijn. Joejoe!
Slaap ze!quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie morgen wel wie er door zijn. Joejoe!
Jaaaaaa!quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoiets wil je toch gewoon van San Marino
Klinkt wel goed jonger dan San Marino, Kroatië en Albanië!quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
Een sympathiek feestje a la Serhat.
Ik lees net dat Opa Roy maar 53 is.![]()
Nou ja dit is alleen trompetspelen hequote:Op donderdag 23 februari 2023 22:40 schreef Greys het volgende:
Ome Roy zong ook gewoon met Diodato op Sanremo
Ik kwam niet helemaal uit het werkwoord 'trompetterde' of 'optrederte' dus ik heb gesmokkeld.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja dit is alleen trompetspelen he
Bliep, Bliepquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:13 schreef Momo het volgende:
Fucking, Bitch, Push me harder, weet niet wat de EBU hier van zou vinden
Welterustenquote:
Trusten!quote:
Wil ik wel eens zien wat het doet op het grote ESF podiumquote:
Denk ik potentie best goed, maar denk dat je beter met een band met wat ervaring kan gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil ik wel eens zien wat het doet op het grote ESF podium
quote:Semifinals 1-4 will qualify 4 acts each, while another 4 will pass to Semifinal 5 (the 2nd chance round). 16 acts will perform in the second chance, with 4 making up to the final
Semis 1-4: 16
Semi 5 (2nd chance): 4
San Marino wildcard: 2
Als ik zo naar de eerdere avonden kijk hebben de juryleden geen zin in gekkigheid of een party anthemquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:44 schreef Greys het volgende:
Sukkels.
Met Roy zouden ze het feestlied van het ESF in handen hebben en een publiekslieveling.
Dat lijken me wel de beste kansen voor SM om nog een beetje indruk te maken. Met een ballad verzuipen ze zoquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik zo naar de eerdere avonden kijk hebben de juryleden geen zin in gekkigheid of een party anthem
Is ze vorig jaar uiteindelijk toch niet zo goed bevallen natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik zo naar de eerdere avonden kijk hebben de juryleden geen zin in gekkigheid of een party anthem
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:34 schreef Momo het volgende:
Tweede kans ronde:
Pjero
Riam
Roy Paci
Ronela
Roy en Ronela moeten morgen weer optreden
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Ronela en Roy mogen het nog proberen in de herkansing
Het was ook Moldavië 2022 meets IJsland 2019quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is ze vorig jaar uiteindelijk toch niet zo goed bevallen natuurlijk
Nog steeds giechelen dat Lost City feat. Emerique door is, na meerdere van dit soort uithalenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:11 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, deze nummers krijgen vanavond een tweede kans. Wat mij betreft mogen vier van de dikgedrukte nummers naar de finale, maakt me niet zo veel uit welke:
Camilla - "It's Not You, It's Me"
Camille Cabaltera - "Mental"
Daudia - "What If"
Edoardo Brogi - "Due punti sull'equatore"
Flexx - "GOK (God Only Knows)"
Florin Raduța - "My Mind"
Kiara D.V. feat. Pamela Ivonne Cole - "My Time"
La Bebae - "Tocco il fondo"
Lost City feat. Emerique - "Titan"
Luna Palumbo - "Batticuore"
Mate - "Prisma"
Morgana - "A Lonely Night in Shanghai"
Pjero - "Spiderman"
Raima - "All Alone"
Ronela - "Salvaje"
Roy Paci - "Tromba"
Dat probeer ik maar even te negeren.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog steeds giechelen dat Lost City feat. Emerique door is, na meerdere van dit soort uithalen
[ twitter ]
Aan die tweede tweet heb je echt vrij weinig, er zijn meerdere manieren om tot 54 te komen:quote:
Ik denk niet dat ik ga kijken. Kwaliteit wordt vast niet beter ineens.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Kijk iemand nog mee naar de second chance? Of geloven we het wel?
Ik schakel wel in, maar weet niet of ik het eind ga halenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Kijk iemand nog mee naar de second chance? Of geloven we het wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |