quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Teringquote:
Wat vind je van deze NL locatie?quote:
Vlieland?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind je van deze NL locatie?
Inderdaad meer alsof hij schermreparatie doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:04 schreef Haags het volgende:
Die heeft niet de uitstraling van een vrachtwagenchauffeur.
Zodat we het hopelijk in één avond gehad hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Hele avond de meest vreselijke dialecten
Dat hoofddeksel. Bah.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is een overvaller van de beurs in Maastricht
[ afbeelding ]
Ja of lijsttrekker van groep de Mos @Calandquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad meer alsof hij schermreparatie doet.
Applicatiebeheerderquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad meer alsof hij schermreparatie doet.
Lekker manquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Je ging maar met een paar minuten door het slotje
Lang leve de broer-zus relatie van half Nederlandquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij brengt het salaris, zij de sloffen.
'verliefdheid gaat vanzelf over'quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lang leve de broer-zus relatie van half Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
'verliefdheid gaat vanzelf over'
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
Soldaat van OranjeIk schrik van deze spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch niet voor de hetero man?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom gewoon even "naar het bos gaan met de hond" om het spannend te houden.
Daarvoor moet je FA zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan verwijderde posts gelukkig zien
En dat ze daar dan zelf grappen over makenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker
Klote sexleven is ook heel normaal
Gewoon niet naar beneden kijken, dan heb je niet door of het een man of vrouw is die hem in de mond neemt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is toch niet voor de hetero man?
Johan derksen heeft wel eens een vrouw gepenetreerd met een fakkelquote:
Borsato ging toen ook met de hond om het spannend te houden. Later vond ie dat om te huilen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom gewoon even "naar het bos gaan met de hond" om het spannend te houden.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is toch niet voor de hetero man?
De eierstokken van Sunny rammelenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:12 schreef Caland het volgende:
Waarom hebben deze lui steeds gesprekken alsof ze 47 zijn
Nee, totaal niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Komt deze bril uit Hoorn ofzo? En zij ook al zo een genot om naar te luisteren
@:sked Klink jij een beetje als een kakkurrr?
Jammurrrrquote:
Spreek jij ABN?quote:
Haai alertquote:
Ik ken dat soort wilde verhalen nietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hetero man neukt de buuf in een comfy bed
@:rambodirk
DISNEY PLUSSED.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Lekker samen naar een Marvel evenement.
Jong en al verpestquote:
Ik denk dat er niks uitkomtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:15 schreef DKUp het volgende:
Nou deze man gaat haar ook onder de duim houden….
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gastenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:15 schreef Poefbank het volgende:
Ik vind vertrouwen in een relatie helemaal niet belangrijk. Wat een gekke vraag.
Dolletjesquote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten
Ciaoquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:18 schreef Viesdik het volgende:
Ik ga ook meedoen aan dit programma, ik betaal het eten. Wie wil tegenover mij zitten?
niet voordringen aub..
quote:Viesdik
ik vreet het eten van mijn date ook op.. yoloquote:
Dat geldt voor elke programma toch?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:27 schreef Centenbak het volgende:
Blij dat ik dit programma niet meer kijk, scheelt me dagelijks 3 kwartier die ik kan besteden aan lezen en studeren.
Hardop gelachenquote:
Je kan het toch niet laten?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:30 schreef Centenbak het volgende:
OKe het moet een stoere vent voorstellen
Misschien was ze voorheen een enorm popperig meisjequote:Op woensdag 22 februari 2023 19:30 schreef Centenbak het volgende:
OKe het moet een stoere vent voorstellen
Ik kon de verleiding niet weerstaan om toch de tv aan te zetten na het lezen van de comments hierquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan het toch niet laten?
Evelien krijgt een transgenderquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zoekt een Rubens vrouw
Evelien is beschikbaar toch?
Goldigger vibesquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat bedoelt hij als hij zegt ik hou niet van modelletjes, een vrouw moet echt een vrouw zijn?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zoekt een Rubens vrouw
Evelien is beschikbaar toch?
For surequote:
Nouquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:36 schreef Caland het volgende:
Is deze rooie vroeger in het hemeltje geweest ofzo
het was een vrouwquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Heb die roodharige even gemist maar hij (?) lijkt op een Congolese albino.
Geen idee waar dit over gaat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mhaw Wyatt ken ik van FOK en Utopia
🔥quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:36 schreef Caland het volgende:
lijken wil implantatenquote:
ik dacht exact hetzelfde, echt zo'n weggebrande kopquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:36 schreef Caland het volgende:
Ja dat begreep ik, sorry.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou dat Wyatt hier actief is of was;
Ja, vind zijn stem niet zo aangenaam, traag en hij mompelt.quote:
Creperen, met boter uit blikquote:
Jij bestelt altijd sex on the beach?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Blanc, grigio, noir. Zo nietszeggend
GIFSquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
POEFBANK IS WEER WEGGELOPEN
@:poefbank
Nee zegquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij bestelt altijd sex on the beach?
Pittig bad vanavondquote:
nu weet je ook waarom ze drie kinderen heeft,quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
Recept voor een teringzooi lijkt me zo
Daar zullen ze van houden misschien.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
Recept voor een teringzooi lijkt me zo
Van de kleuterklas?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar in het onderwijs, das toch anders
Door die pinow denk ik. Helemaal weggeblazenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
lol direct een sterrenrestaurant dacht hij
Dat was hem weer, tijd voor Limbabwuhquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:47 schreef alpeko het volgende:
@:Pisces29 kan weer even glijden op de stem van Max
Zie ik er wel in eigenlijk, ze is nu natuurlijk ook anders gekleed.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
Dit lijkt me echt totaal geen barvrouw
Verder valt er weinig te glijdenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:47 schreef alpeko het volgende:
@:Pisces29 kan weer even glijden op de stem van Max
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |