Mind if i...slyther in?quote:
Ziet er uit als n leuk spel - Heb 'm toegevoegd aan m'n wishlist!quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna King's Quest uitgespeeld.
Laatste aflevering heeft te maken met ouder worden, lichaam en geest die je in de steek laten.
Ben maar even gestopt. Het hit too close to home.
Ik vond 'm echt heel leuk en nostalgischquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:59 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Ziet er uit als n leuk spel - Heb 'm toegevoegd aan m'n wishlist!
Heb het zelf nooit gespeeld vroeger, maar begreep uit het spel zelf al dat er veel referenties waren naar vorige spellen. Lijkt me dus vooral gericht op de jonge gamer in de jaren 80 en 90.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 'm echt heel leuk en nostalgisch
quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:04 schreef StateOfMind het volgende:
Fijn dat de DualSense controllers nu draadloos updaten
disc erin doen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:35 schreef Cod_player het volgende:
Hey allemaal.
Je kan sinds de update blijkbaar games spelen zonder disc. Ik wil nu cod mw 2 spelen. Hij zegt wel spelen zonder disc , maar vervolgens wil ik multiplayer doen en zegt ie purchase modern warfare to play. Hoe los ik dit op?
Vanaf die update jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]O, mij vroeg ie nog aan te sluiten (had ik geen zin in). Is dat dan vanaf die laatste update?
Ik hield me al inquote:
Dat is ook voor het eerstquote:
Ik beter mijn leven!quote:
Soms klikt het wat later ineens wel. Is vast de stand van de maan en sterren.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
Voor 15 euro Saints Row op de kop getikt, zelfs de dlc code was nog ongebruikt.
Game is redelijk afgefikt in de reviews destijds, maar ik ken een aantal mensen die zich er goed mee vermaakt hebben, en dat is waar het om draait uiteindelijk.
En voor dat geld durfde ik de gok wel te nemen.
Van de week ook Watch Dogs Legion weer opgepakt na 2 eerdere pogingen, ik kon er maar niet in komen itt de eerste 2 delen.
Nu bevalt ie gek genoeg wel.
Ik vond em wel tof, voor 30 gekocht toen. Wel veelal zelfde soort missies dus niet uitgespeeld.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
Voor 15 euro Saints Row op de kop getikt, zelfs de dlc code was nog ongebruikt.
Game is redelijk afgefikt in de reviews destijds, maar ik ken een aantal mensen die zich er goed mee vermaakt hebben, en dat is waar het om draait uiteindelijk.
En voor dat geld durfde ik de gok wel te nemen.
Van de week ook Watch Dogs Legion weer opgepakt na 2 eerdere pogingen, ik kon er maar niet in komen itt de eerste 2 delen.
Nu bevalt ie gek genoeg wel.
*gaat vannacht in wolvenshirt in de tuin van de onderbuurman naar de maan huilenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soms klikt het wat later ineens wel. Is vast de stand van de maan en sterren.
Ik vond m ook wel tof ja. Op Switch geen last van bugs overigens.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Batman Telltale uitgespeeld.
Was wel grappig, helaas een beetje buggy in de graphics. Karakters die niet laden maar wel praten. Halve hoofden. Rook niet goed gerendered.
Maar vind het altijd leuk om te zien na afloop hoe anderen de keuzes hebben gemaakt.
Verhaaltechnisch is het leuk. Anders dan je zou verwachten als je al kennis hebt van Batman. Heb het vervolg ook liggen. Misschien morgen aan beginnen. De backlog loopt langzaam, heel langzaam, leeg.
Ach, het is ook niet enorm storend. Is natuurlijk niet een super serieus spel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond m ook wel tof ja. Op Switch geen last van bugs overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |