abonnement Unibet Coolblue
pi_208574273
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208601592
Erdoğan heeft gezegd dat 850.000 mensen één of meer ledematen hebben verloren.

Ik hoop dat hij zich versproken heeft. In dat geval is 1% van Turkije nu gehandicapt. Dat zou ook betekenen dat er veel meer doden zijn dan 50.000. Misschien 500.000.
pi_208601660
Misschien wel 5.000.000, ach we maken er 5.000.000.000 van :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208602855
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 13:10 schreef polderturk het volgende:
Erdoğan heeft gezegd dat 850.000 mensen één of meer ledematen hebben verloren.

Ik hoop dat hij zich versproken heeft. In dat geval is 1% van Turkije nu gehandicapt. Dat zou ook betekenen dat er veel meer doden zijn dan 50.000. Misschien 500.000.
Over Erdogan gesproken, stukje off-topic, ik zoek het topic over de Turkse verkiezingen. Ik krijg het niet gevonden. Iemand misschien wel? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_208603903
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 15:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Over Erdogan gesproken, stukje off-topic, ik zoek het topic over de Turkse verkiezingen. Ik krijg het niet gevonden. Iemand misschien wel? :)
Die is er naar mijn weten niet. Misschien iets voor jouw to do list :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208603909
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 13:10 schreef polderturk het volgende:
Erdoğan heeft gezegd dat 850.000 mensen één of meer ledematen hebben verloren.

Ik hoop dat hij zich versproken heeft. In dat geval is 1% van Turkije nu gehandicapt. Dat zou ook betekenen dat er veel meer doden zijn dan 50.000. Misschien 500.000.
850.000 klinkt niet aannemelijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208604810
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 16:58 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die is er naar mijn weten niet. Misschien iets voor jouw to do list :P
Hebben we dan al die tijd over partijen en verschillen in dit topic gesproken? Vreemd. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 2 april 2023 @ 12:51:37 #83
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_208628863
Als een dergelijke aardbeving nu in Istanbul zou gebeuren is de ramp helemaal niet meer te overzien. Die van 1999 was ongeveer met een kracht van 7.5. In de tussentijd is er heel wat hoogbouw bijgekomen. Wat toen hoogbouw was is nu naast de wolkenkrabbers laagbouw geworden:

twitter
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_208730363
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 18:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hebben we dan al die tijd over partijen en verschillen in dit topic gesproken? Vreemd. :)
Here you go POL / Turkije verkiezingen 2023. Erdoğaan gaat eraan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208737459
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 16:59 schreef Slayage het volgende:

[..]
850.000 klinkt niet aannemelijk
Ik heb erover nagedacht en het klinkt inderdaad niet geloofwaardig.

Als 1% van de bevolking een ledemaat was verloren dan hadden deze mensen heel veel geklaaggd op twitter en zou het vele malen geretweet zijn. Er zou heel veel ophef geweest zijn op twitter en andere media. Dat is niet het geval.

Misschien zei hij 850-1000 (850 tot 1000). Of 85.000 misschien.
pi_208743200


Ondertussen in Antakya
  dinsdag 11 april 2023 @ 23:29:51 #87
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_208743375
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2023 22:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]

Ondertussen in Antakya
Bizar. Vanaf de rotonde bovenin de foto gezien is dit de locatie:

https://www.google.com/ma(...)16384!8i8192!5m1!1e1
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_209104703
The harms will manifest over decades, the experts said. Many more people – particularly children – will be liable to cancers, kidney disease and nervous disorders.

“Respiratory diseases, eye diseases, asthma attacks, allergic reactions, and lung diseases will increase,” said Ali Kanatli, head of the delegation of the Turkish Doctors' Association in the quake-hit areas. “We will face these problems in the coming years.”

“We will lose a generation in that region.”

Mehmet Şeyhmus Ensari, civil engineer and Chairman of the Association of Asbestos

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209185459
DRIE MAANDEN HOLY MOLY

twitter
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 mei 2023 @ 15:22:22 #90
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_209185655
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:02 schreef myShizzle het volgende:
DRIE MAANDEN HOLY MOLY

[ twitter ]
Wtf :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209186070
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:02 schreef myShizzle het volgende:
DRIE MAANDEN HOLY MOLY

[ twitter ]
Geen bron, dus een grote korrel zout.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209707063
In de video zie je het verschil tussen voor de aardbeving, na de aardbeving en nadat het puin is geruim https://www.karar.com/seh(...)ni-saramiyor-1765228
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209850690
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209851031
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 12:32 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Tsja. Goedkope en snelle shit bouwen kan dus duur uitvallen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210184057
Terug naar gebied aardbevingen Turkije: 'Leven tussen gifwolken'
Een halfjaar na de rampzalige aardbevingen merkt correspondent Mitra Nazar dat het nog altijd een chaos is. Ze ging terug naar Hatay, waar een ander gevaar opspeelt. Bij het ruimen en dumpen van puin komen veel giftige dampen vrij.

Video: https://nos.nl/l/2485567
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210184618
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:14 schreef Aether het volgende:
Terug naar gebied aardbevingen Turkije: 'Leven tussen gifwolken'
Een halfjaar na de rampzalige aardbevingen merkt correspondent Mitra Nazar dat het nog altijd een chaos is. Ze ging terug naar Hatay, waar een ander gevaar opspeelt. Bij het ruimen en dumpen van puin komen veel giftige dampen vrij.

Video: https://nos.nl/l/2485567
quote:
9s.gif Op donderdag 11 mei 2023 17:59 schreef Slayage het volgende:
The harms will manifest over decades, the experts said. Many more people – particularly children – will be liable to cancers, kidney disease and nervous disorders.

“Respiratory diseases, eye diseases, asthma attacks, allergic reactions, and lung diseases will increase,” said Ali Kanatli, head of the delegation of the Turkish Doctors' Association in the quake-hit areas. “We will face these problems in the coming years.”

“We will lose a generation in that region.”

Mehmet Şeyhmus Ensari, civil engineer and Chairman of the Association of Asbestos

[ twitter ]
Dit artikel gaat dieper in de uitdaging. Tldr de locals zijn fucked als ze blijven hangen in de regio.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210184744
Hoe wereldmachten de noodhulp voor Syriërs frustreren
De mensen in Noord-Syrië leven een half jaar na de aardbeving nog steeds tussen het puin. Ze zijn compleet afhankelijk van hulporganisaties. Maar door een stemming van de VN-Veiligheidsraad is het maar de vraag hoelang die hulp hen nog bereikt.

Video: https://nos.nl/l/2485647
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210184857
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:48 schreef Aether het volgende:
Hoe wereldmachten de noodhulp voor Syriërs frustreren
De mensen in Noord-Syrië leven een half jaar na de aardbeving nog steeds tussen het puin. Ze zijn compleet afhankelijk van hulporganisaties. Maar door een stemming van de VN-Veiligheidsraad is het maar de vraag hoelang die hulp hen nog bereikt.

Video: https://nos.nl/l/2485647
Wat is dat voor een titel? Durft de nos niet te schrijven Rusland ipv "wereldmachten"?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211584188
Turkije tien maanden na de aardbeving: 'In container uit Nederland voel ik me veilig'
Tien maanden na de verwoestende aardbeving in Turkije zijn er nog altijd inwoners afhankelijk van hulp. Hoe gaat met de wederopbouw? En komt het normale leven weer langzaam een beetje op gang? Verslaggever Gulsah Ercetin reisde naar het rampgebied.

Video: https://nos.nl/l/2501176
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')