Over Erdogan gesproken, stukje off-topic, ik zoek het topic over de Turkse verkiezingen. Ik krijg het niet gevonden. Iemand misschien wel?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:10 schreef polderturk het volgende:
Erdoğan heeft gezegd dat 850.000 mensen één of meer ledematen hebben verloren.
Ik hoop dat hij zich versproken heeft. In dat geval is 1% van Turkije nu gehandicapt. Dat zou ook betekenen dat er veel meer doden zijn dan 50.000. Misschien 500.000.
Die is er naar mijn weten niet. Misschien iets voor jouw to do listquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over Erdogan gesproken, stukje off-topic, ik zoek het topic over de Turkse verkiezingen. Ik krijg het niet gevonden. Iemand misschien wel?
850.000 klinkt niet aannemelijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:10 schreef polderturk het volgende:
Erdoğan heeft gezegd dat 850.000 mensen één of meer ledematen hebben verloren.
Ik hoop dat hij zich versproken heeft. In dat geval is 1% van Turkije nu gehandicapt. Dat zou ook betekenen dat er veel meer doden zijn dan 50.000. Misschien 500.000.
Hebben we dan al die tijd over partijen en verschillen in dit topic gesproken? Vreemd.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die is er naar mijn weten niet. Misschien iets voor jouw to do list
Here you go POL / Turkije verkiezingen 2023. Erdoğaan gaat eraan?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben we dan al die tijd over partijen en verschillen in dit topic gesproken? Vreemd.
Ik heb erover nagedacht en het klinkt inderdaad niet geloofwaardig.quote:
Bizar. Vanaf de rotonde bovenin de foto gezien is dit de locatie:quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in Antakya
Wtfquote:
Geen bron, dus een grote korrel zout.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |