Hoiquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:47 schreef Lonaa het volgende:
Ja, hoi, ik ben wel weer helemaal klaar met vandaag. De groet'n.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:47 schreef Lonaa het volgende:
Ja, hoi, ik ben wel weer helemaal klaar met vandaag. De groet'n.
Ogen dichtdoen en hopen dat de enorme koppijn overgaat. Dat is plan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoi
Nog ff iets leuke verzinnen voor vanmiddag ?
Hoe is het met Dora?
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Inshallah is er genoeg behang voor de kleine muur zei men net. Die muur is op het westen dus ik hoop op goede wil van Allah.
Dat vind ik een bijzonder slap excuus, "we mogen niet werken dus gaan we naar boevenpad". Het zijn bovendien dikwijls geen echte asielzoekers, maar mensen wier aanvraag elders in Europa al een aantal keer is afgewezen of sowieso geen kans maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:17 schreef Candaasje het volgende:
Het IND is fors op bezuinigd, asielzoekers mogen vaker niet dan wel gaan werken*... zie daar de voedingsbodem voor ellende.
Veel Noord-Afrikanen in Drenthe op het moment. Algerijnen, Marokkanen, Libiërs. Ik hoor zelfs andere asielzoekers over die groep klagen (allemaal bij elkaar gegooid in de TT-hal). Ben je op de vlucht uit ellende, worden je schamele bezittingen in het AZC gestolenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:47 schreef derLudolf het volgende:
Dat vind ik een bijzonder slap excuus, "we mogen niet werken dus gaan we naar boevenpad". Het zijn bovendien dikwijls geen echte asielzoekers, maar mensen wier aanvraag elders in Europa al een aantal keer is afgewezen of sowieso geen kans maken.
Hang je ze niet opquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Allah vindt het goed. We hebben ineens een poepchique keuken joh.
Beetje jammer voor het geheel dat we straks weer die zesdehands keukenkastjes op moeten hangen
Och nee het is geen excuus, wel een verklaring.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat vind ik een bijzonder slap excuus, "we mogen niet werken dus gaan we naar boevenpad". Het zijn bovendien dikwijls geen echte asielzoekers, maar mensen wier aanvraag elders in Europa al een aantal keer is afgewezen of sowieso geen kans maken.
Ik weet niet of dat een impopulaire mening is eigenlijk. Wat mij betreft mag het al wel na twee keerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een impopulaire mening: criminaliteit = uitzetting. En dan een drie strikes systeem, oid, en fietsen zonder licht telt heus niet mee. Maar echte overlast, echte criminaliteit wel. Een fout kan iedereen maken (al snap ik niet hoe je per ongeluk steelt, maar je kan net het zelfscansysteem niet begrijpen bijv.). Alleen na drie fouten wil je volgens mij niet leren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |