Nog gefeliciteerd dan dus! 🥳🎁🎂🍻quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:11 schreef sigme het volgende:
Ik drink afgelopen dagen al extra veel, en soms denk ik dat het weg is, maar dan wat later toch weer niet.
@:annex ik zet een schone jampot klaar op de plee, voor morgenochtend.
En dan maar even bellen morgen. Als ik keuze heb zal ik aan de tip voor fosfomycine denken, @:kaatje1, al zegt het mij driewerf niets.
@:whiskers2009, ik heb net de eerste 50 in the pocket
Zou het de eerste keer zijn van een -itis?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:11 schreef sigme het volgende:
Ik drink afgelopen dagen al extra veel, en soms denk ik dat het weg is, maar dan wat later toch weer niet.
@:annex ik zet een schone jampot klaar op de plee, voor morgenochtend.
En dan maar even bellen morgen. Als ik keuze heb zal ik aan de tip voor fosfomycine denken, @:kaatje1, al zegt het mij driewerf niets.
@:whiskers2009, ik heb net de eerste 50 in the pocket
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vraag versta ik niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zou het de eerste keer zijn van een -itis?
quote:ProtocolThanx! Ik had sowieso een netjes klein potje gepakt. Afgewassen en daarna afgespoeld met kokend water (ook het deksel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Oh jee, nou, ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb de afgelopen 15 jaar de pil doorgeslikt, dus ik ben een zeer stabiele edoch kunstmatige hormoonspiegel gewend. En daar stap ik dus nu af, geen idee wat komen gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is er eigenlijk een topic over? Die perimenopauze is best een dingetje vind ik. Moet ineens ook aan de calcium- en D3-tabletten vd huisarts enzo. En er veranderdlt echt véél in je hormoonhuishouding wat dan weer gevolgen heeft voor je fysieke en mentale gezondheid. En je humeur dus.
Ik vind het maar een ondergeschoven kindje qua (medische en arbeidstechnische) aandacht. Net als bij veel (medische en arbeidstechnische) zaken die met het vrouw-zijn en het vrouwenlichaam te maken hebben.
En nogmaals, ik merk er nog maar kort iets van. En vooralsnog heel mild.
Sorry…Cyst-itis = blaas - ontsteking.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Die vraag versta ik niet?
[..]
Thanx! Ik had sowieso een netjes klein potje gepakt. Afgewassen en daarna afgespoeld met kokend water (ook het deksel)
Cystitis, denk ik. Is fancy woord voor blaasontsteking.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Die vraag versta ik niet?
[..]
Thanx! Ik had sowieso een netjes klein potje gepakt. Afgewassen en daarna afgespoeld met kokend water (ook het deksel)
Ach so!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sorry…Cyst-itis = blaas - ontsteking.
Ah, ok. Helder. Succes.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh jee, nou, ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb de afgelopen 15 jaar de pil doorgeslikt, dus ik ben een zeer stabiele edoch kunstmatige hormoonspiegel gewend. En daar stap ik dus nu af, geen idee wat komen gaat.
Ik heb er nog nooit 1 gehad. Anderen hebben ze (helaas) om de haverklap.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan een blaasontsteking? Serieuze vraag... echt sinds ik kind ben niet meer gehad.
Mijn moeder zegt dat het door seks komt, maar dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 gehad. Anderen hebben ze (helaas) om de haverklap.
Dan veeg je vast van voor naar achterenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan een blaasontsteking? Serieuze vraag... echt sinds ik kind ben niet meer gehad.
Toch heeft je moeder gelijk, al is dat niet de enige mogelijke oorzaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat het door seks komt, maar dat lijkt me sterk
Kwestie van geluk of pech dus
Dat klopt inderdaad niet (wat je moeder zegt). Zat seks gehad, en nog steedsquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
SPOILER: TMIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedtijd![]()
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Google maar op honeymoon disease 😉. Dan heeft je moeder gelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die dat andersom doen dan (van achteren naar voren?) 😱quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan veeg je vast van voor naar achteren
Het ontstaat vaak doordat je darm bacteriën naar binnen veegt.
Naast factoren als verminderde weerstand, veeeeel te weinig drinken, blaas- of nierstenen of hardnekkige bacterie die af en toe de kop opsteekt.
Mannen hebben én een langere plasbuis én die uitgang zit anatomisch een stuk meer uit de weg dus bij hen komt het minder voor.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
Truste!SPOILER: TMIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedtijd
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
N=1quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad niet (wat je moeder zegt). Zat seks gehad, en nog steeds. Maar nog nooit een blaasontsteking
Al schijnt het wel "een" factor te zijn. Tenzij dat ook een broodje aap is (ff plassen na de seks om blaasontsteking te voorkonen).
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
Oops. Sterkte.SPOILER: TMIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedtijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |