Als ik die Peuters zie denk ik aan mijn moeder (Oh wat was dat kreng een loeder)quote:Op maandag 20 februari 2023 22:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh! Ik was nooit op Jacques Brel gekomen, maar ik ken het liedje wel. Leuk, zulke thema's, Borisz
Ik moet dit linkje hier even kwijt hoorhttps://imgur.com/gallery/12CJKIf
allemaal dit soort:
[ afbeelding ]
Nou, liever nog niet. Ik vind het echt heel fijn om bezig te zijnquote:
Verstandig, tweejarigen hebben immers de cognitieve vermogens om dat te begrijpen en er naar te handelenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als ik die Peuters zie denk ik aan mijn moeder (Oh wat was dat kreng een loeder)
Die zei in dat soort situaties, je houd op met huilen of ik geef je een reden om te huilen.
Zoals ik zei, het was een loeder, of beter, een kutwijfquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Verstandig, tweejarigen hebben immers de cognitieve vermogens om dat te begrijpen en er naar te handelen
Dat doe ik al vanaf mijn 21equote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Begin maar vast met geld opzij te zetten.
Zal de Jextas wel zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:35 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 welk bed heb je van ikea?
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het was een loeder, of beter, een kutwijf
Heb je inmiddels al een afspraak voor de mammografie?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik hou van ikea meubels in elkaar zettenhelemaal zen word ik daarvan. Toen ex naar zn appartement ging verhuizen ben ik met breekbare-dingen-autolading daarheen gegaan terwijl zij in eerste lading busje oa de boxspring-bodems meenamen, en daarna heb ik de rest heen en weer laten rijden en sjouwen en ben ik het bed in elkaar gaan klussen. Heerlijk. Ik blij want niet sjouwen, hij blij want kon 's avonds gewoon meteen in bed slapen.
Ik heb weer eens een kantoordag(je) vandaag, ga zo de deur uit. Geef voor de kinder-onderzoekers een presentatie over public engagement vandaag, best zin in eigenlijk.
Nee, maar de huisarts heeft wel na m'n bericht vanochtend de verwijzing geregeld. Dus ik hoop dat ze me snel bellen voor de afspraak (ze had gezegd dat zij bellen zodra verwijzing binnen is, en beltijden zijn vanaf 9u), en als dat om 11u nog niet is gebeurd (daarvoor reizen en presentatie enzo) dan bel ik henquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:43 schreef yinu het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al een afspraak voor de mammografie?
Tarva. Dus simpel grenen. Ik ben van plan om het uiteindelijk nog te schuren en lakken zodat het langer meegaat. Mijn bureau was destijds ook onbewerkt grenen van Ikea, dat heb ik zelf in de parketlak gezet en bijna 15 jaar later ziet het er nog prima uit. De lak heeft wat UV-wering waardoor het niet verschrikkelijk vergeeltquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik hou van ikea meubels in elkaar zettenhelemaal zen word ik daarvan. Toen ex naar zn appartement ging verhuizen ben ik met breekbare-dingen-autolading daarheen gegaan terwijl zij in eerste lading busje oa de boxspring-bodems meenamen, en daarna heb ik de rest heen en weer laten rijden en sjouwen en ben ik het bed in elkaar gaan klussen. Heerlijk. Ik blij want niet sjouwen, hij blij want kon 's avonds gewoon meteen in bed slapen.
Ik heb weer eens een kantoordag(je) vandaag, ga zo de deur uit. Geef voor de kinder-onderzoekers een presentatie over public engagement vandaag, best zin in eigenlijk.
Oh tof! Simpel maar wel mooi. Hopelijk bevalt je matras ook! Mattsleeps was het geworden toch? Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tarva. Dus simpel grenen. Ik ben van plan om het uiteindelijk nog te schuren en lakken zodat het langer meegaat. Mijn bureau was destijds ook onbewerkt grenen van Ikea, dat heb ik zelf in de parketlak gezet en bijna 15 jaar later ziet het er nog prima uit. De lak heeft wat UV-wering waardoor het niet verschrikkelijk vergeelt
Het bed is echt supermakkelijk te bouwen, maar je moet niet zonder nadenken overal deuvels in duwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |