Geen pedofilie, homoseksualiteit of diversiteit daar hoor. Allemaal nette witte hetero's.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is wel een whites only bijeenkomst.
Ja, lekker Boreaal hé.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:40 schreef capricia het volgende:
[..]
En we gaan wat extra geld printen. Maar dat is echt niet omdat de sancties werkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:44 schreef Simmertje het volgende:
Mijn lijstje is af. Onze economie doet het geweldig en de sancties hebben geen enkele zin.
Jahoor! Daar wastiequote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit gaat 100% voorbij komen in de speech:
[ twitter ]
Nope. Het is tot nu toe alleen maar: Westen slecht. Rusland goed. En dan een half uur lang waarom het westen zo kut is. En paar economische maatregelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
Even voor zij die niet actief meekijken:
Nog niets nieuws zeker?
En male only ook wel, ik zie in de gauwigheid twee excuustruusen die ze er bij de haren hebben bijgesleeptquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij moet iets doen om proberen de moed erin te houden bij zijn volk. Westen is kut, immoreel, neuken hun kinderen, sowieso allemaal gaytjes etc werkt altijd goedquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:46 schreef over_hedge het volgende:
Nope. Het is tot nu toe alleen maar: Westen slecht. Rusland goed. En dan een half uur lang waarom het westen zo kut is. En paar economische maatregelen.
Hm waarom zijn wij eigenlijk kut?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nope. Het is tot nu toe alleen maar: Westen slecht. Rusland goed. En dan een half uur lang waarom het westen zo kut is. En paar economische maatregelen.
Het heeft geen zin om zo'n vraag rationeel te benaderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hm waarom zijn wij eigenlijk kut?
Nazi’s?
omdat we allemaal same-sex-marriage pedofielen zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nazi’s?
Die vraag kun je beter in BNW stellen, daar zit het vol met naar het westen gerichte zelfhaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nazi’s?
Omdat we geloven dat je buren met geweld onderwerpen niet zo'n goede manier is van de wereld inrichten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nazi’s?
Vandaag nazi's, morgen pedofilie, overmorgen WEF-kartelquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nazi’s?
Ik heb collega's, in een grote stad in rus. En die zitten duimen te draaien, ik kan vrij gemakkelijk hun output meten. Verborgen werkeloosheid noemen we dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:49 schreef alpeko het volgende:
Natuurlijk is er minder werkloosheid als je (een deel van) je meest waardeloze mensen door de gehaktmolen gooit.
Denk dat het pas echt aankomende jaren gevoeld gaat worden. Ze gaan nu 40/50% van BNP aan het leger uitgeven in de oorlogseconomie die ze uitrollen, en toch zegt Poetin dat "de burgers er niets van gaan merken in hun persoonlijke leven"quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:51 schreef ExTec het volgende:
Ik heb collega's, in een grote stad in rus. En die zitten duimen te draaien, ik kan vrij gemakkelijk hun output meten. Verborgen werkeloosheid noemen we dat.
Glorieuze staatsbezoeken naar Eswatini.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:55 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Altijd mooi om met Syrie, Noord-Korea en Eritrea bevriend te zijn
Haha, al 5 antwoorden , wat zegt dat over fok!?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om zo'n vraag rationeel te benaderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |