Is niet eens heel lang voor Putinquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:04 schreef Ronzz het volgende:
Speech zou maar liefst een uur gaan duren.
Vind ik op zich geen verkeerd standpunt, maar je kan natuurlijk op je buik schrijven dat het westen ook maar 1 vinger op gaat heffen om de dictator in belarus te redden.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:54 schreef AgLarrr het volgende:
Als wij als westen, de grondleggers van de rule based order, nu Belarus als wisselgeld gaan gebruiken voor vrede in de UA, erkennen wij dat invloedssfeerverhaal en geven wij er aan toe.
Die zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:08 schreef Starhopper het volgende:
Het is de schuld van het westen. Goh
Wij gaan Belarus niet redden. Als Lukashenko zijn toko weggeeft aan Putin dan hebben wij daar mee te dealen. De keuze van een soeverein land - zogezegd. Maar ik vraag me af of wij dat vervolgens gaan erkennen. En we gaan dat zeker niet erkennen in ruil voor consessies in UA. Laat staan dat we er aan mee gaan werken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vind ik op zich geen verkeerd standpunt, maar je kan natuurlijk op je buik schrijven dat het westen ook maar 1 vinger op gaat heffen om de dictator in belarus te redden.
Er is geen bereidheid voor boots on the ground in oekraine, kan je gevoeglijk vergeten dat we dat gaan doen voor belarus, en leuk speelgoed zoals stingers en javelins kan lukashenko natuurlijk ook op z'n buik schrijven.
Wasmachines genoeg voor de bingoquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:09 schreef Starhopper het volgende:
BiolabsBinnen een paar minuten de bingokaart al vol
Eens, we hebben in de baltische staten een best actieve regering in ballingschap. Die zorgt er wel voor dat het westen het nooit gaat erkennen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:09 schreef AgLarrr het volgende:
Maar ik vraag me af of wij dat vervolgens gaan erkennen. En we gaan dat zeker niet erkennen in ruil voor consessies in UA. Laat staan dat we er aan mee gaan werken.
Het wordt pas echt interessant als er in Belarus na zo'n annexatie een revolutie / burgeroorlog uitbreekt. Ik kan me inmiddels niet (meer) voorstellen dat wij die niet zouden ondersteunen. De UA en Polen als individuele landen zeker..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eens, we hebben in de baltische staten een best actieve regering in ballingschap. Die zorgt er wel voor dat het westen het nooit gaat erkennen.
quote:
Ow, maar dan wordt het smullen, mark my wordsquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:12 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het wordt pas echt interessant als er in Belarus na zo'n annexatie een revolutie / burgeroorlog uitbreekt. Ik kan me inmiddels niet (meer) voorstellen dat wij die niet zouden ondersteunen. De UA en Polen als individuele landen zeker..
Niet onverwacht. Hij zal natuurlijk nooit zeggen dat je buurlanden met geweld onderwerpen niet zo'n frisse praktijk is.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:13 schreef over_hedge het volgende:
Ook wel mooi. Het gaat alleen maar over het westen. Wat het westen allemaal verkeerd doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |