Gewoon om lachen, die sneutjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:40 schreef Momo het volgende:
En eerder werd Dami Im gebashed omdat iedereen vermoede dat Dami Im het zou worden want men wilde een slayende girl bop en geen ballad en nu janken in de comments dat ze queen Dami Im willen hebben
Valt mij mee dat jij het ook wel leuk vind. Want ik heb je wel eens andere nummers gestuurd een beetje in dat genre die vond je meestal wel wat te hard.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Greys het volgende:
Wat een toffe inzending!
En ik klinkt voor mij helemaal niet 'metal'-achtig maar bijna lieflijk en een beetje Duran Durannerig enzo.
Ohh ja verrek, ik snap wat je bedoelt! Duran Duran maar dan op volume 11 met extra amplifiers!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Greys het volgende:
Wat een toffe inzending!
En ik klinkt voor mij helemaal niet 'metal'-achtig maar bijna lieflijk en een beetje Duran Durannerig enzo.
Ze maken inderdaad een soort kruising tussen metal en Duran Duran. Inclusief keytar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Greys het volgende:
Wat een toffe inzending!
Wat dacht je dat 2022 zou worden dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:57 schreef Cee het volgende:
Echt bizar hoe 2023 wordt wat ik had gedacht dat 2022 zou worden.
Maar hier is toch echt NIKS hard aan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Valt mij mee dat jij het ook wel leuk vind. Want ik heb je wel eens andere nummers gestuurd een beetje in dat genre die vond je meestal wel wat te hard.
Metal is ook niet per se keihard he. Nogal een breed genre, van extreme teringherrie tot vrij commercieel. Dit is wel metal, beetje nu metal-achtig, met een stevig eighties sausje eroverheen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hier is toch echt NIKS hard aan?Eén schreeuw en verder juist best lieflijk? Had zelfs even het idee dat ik een verkeerd linkje had geklikt haha, ik las eerst de reacties hier want was iets te laat qua première en ik las metal en toen hoorde ik dit en dacht 'dit kan het niet zijn' haha.
Ja, qua gitaarwerk is het niet zo hard, het is heel synth heavy. Maar dat is ook progressive metal, het blenden van verschillende sounds.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hier is toch echt NIKS hard aan?Eén schreeuw en verder juist best lieflijk? Had zelfs even het idee dat ik een verkeerd linkje had geklikt haha, ik las eerst de reacties hier want was iets te laat qua première en ik las metal en toen hoorde ik dit en dacht 'dit kan het niet zijn' haha.
Idem. Dit is gewoon heerlijke pop met een grunt, die je nauwelijks een grunt kunt noemen, Ik denk dat ik een nieuwe nummer 1 heb voor nu. Zeer aanstekelijk nummer.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat het nu is dus: bands, gitaren.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dacht je dat 2022 zou worden dan?
Weet je wat het 'erge' (of leuke) is, ik vind dit jaar zelfs Cha Cha Cha van Finland geweldig. En dat is veel harder dan dit.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Metal is ook niet per se keihard he. Nogal een breed genre, van extreme teringherrie tot vrij commercieel. Dit is wel metal, beetje nu metal-achtig, met een stevig eighties sausje eroverheen.
Ja maar in dit geval vind ik dus dat de metal in deze blend amper overblijft haha. Maar niet erg, ik vind het veel toffer dan ik vooraf dacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, qua gitaarwerk is het niet zo hard, het is heel synth heavy. Maar dat is ook progressive metal, het blenden van verschillende sounds.
Eigenlijk gebeurt dat de afgelopen jaren steeds zo. In 2021 zagen we 2 edities na Netta opeens veel vrouwelijke popartiesten, in 2022 waren er 2 edities na Duncan opeens veel ballads en mannen die hoog in falsetto zongen en nu zien we in de tweede editie na Måneskin allemaal (rock) bands.quote:
Denk dat het nogal toevallig is, het zijn ook maar 3 of 4 bands, wat op een totaal van 37 acts nou niet bepaald schokkend is.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:18 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Eigenlijk gebeurt dat de afgelopen jaren steeds zo. In 2021 zagen we 2 edities na Netta opeens veel vrouwelijke popartiesten, in 2022 waren er 2 edities na Duncan opeens veel ballads en mannen die hoog in falsetto zongen en nu zien we in de tweede editie na Måneskin allemaal (rock) bands.
Mwoah, zoveel (rock) bands zijn er toch nog niet? En de bands die er staan, geen absolute meerderheid, verschillen nogal van stijl. Ik kan dat geen trend noemen, laat staan een soort Maneskin-effect.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:18 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Eigenlijk gebeurt dat de afgelopen jaren steeds zo. In 2021 zagen we 2 edities na Netta opeens veel vrouwelijke popartiesten, in 2022 waren er 2 edities na Duncan opeens veel ballads en mannen die hoog in falsetto zongen en nu zien we in de tweede editie na Måneskin allemaal (rock) bands.
Ligt er aan welk genre je nog een beetje als rock beschouwt, zag dat mensen Malta en Ierland ook een rockband noemen maar dat zie ik niet zo, dat is echt pop. En Kroatië, wat is dat eigenlijk? Roemenië? Slovenië en Letland wel overduidelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:23 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Mwoah, zoveel (rock) bands zijn er toch nog niet? En de bands die er staan, geen absolute meerderheid, verschillen nogal van stijl. Ik kan dat geen trend noemen, laat staan een soort Maneskin-effect.
6 stuks van de 18, ik vind het best wat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Denk dat het nogal toevallig is, het zijn ook maar 3 of 4 bands, wat op een totaal van 37 acts nou niet bepaald schokkend is.
Ze zitten tegenwoordig weer met zo weinig deelnemers dat ik het niet verwacht dat Australië er volgend jaar niet bij isquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees dat het tijdelijk contract van Australie volgend jaar afloopt. Als het niet verlengd wordt, dan gaan ze er wel uit met een knaller.
Bedankt voor de mention nog trouwens, ik ben daarna verder gegaan bij de E en uiteindelijk bleef Australië nog bovenaan staan ookquote:
Martin Osterdahl kennende tekent Australië er straks 10 jaar bijquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zitten tegenwoordig weer met zo weinig deelnemers dat ik het niet verwacht dat Australië er volgend jaar niet bij is
Ik ben op zich niet tegen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Martin Osterdahl kennende tekent Australië er straks 10 jaar bij
Ja. Kate Miller (2019) en Jessica Mauboy (2018) waren er sowieso.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:55 schreef NailQueen het volgende:
Is Australië wel eens bij Eurovision in Concert geweest? Ik vraag dit voor een vriend
Afgelopen jaar ook met Sheldon. Was heel mooi.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:55 schreef NailQueen het volgende:
Is Australië wel eens bij Eurovision in Concert geweest? Ik vraag dit voor een vriend
Oh ja die was er ook gewoon! Of niet. Ik weet het niet meer. Ik ben oud.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:18 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ook met Sheldon. Was heel mooi.
Die kan ik niet eens meer herinnerenquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:18 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ook met Sheldon. Was heel mooi.
Ja. Wel he. Daar was ie.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die kan ik niet eens meer herinneren![]()
Of bedoel je het grote songfestivalfeest?
Jezus, ja dat bedoel ik. Ik ben echt iedere keer in de warquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die kan ik niet eens meer herinneren![]()
Of bedoel je het grote songfestivalfeest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |