abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 januari 2026 @ 13:18:34 #1
39237 crew  H_T
2733
pi_219962482

Australië
Deelnemer: Voyager
Bandleden en leeftijd: Daniel Estrin (39 jaar), Simone Dow , Scott Kay (33 jaar), Ashley Doodkorte (38 jaar), Alex Canion (34 jaar)
Social media: Instagram Twitter YouTube TikTok
Titel inzending: Promise
Taal inzending: Engels
Genre inzending: Progressive metal
Schrijvers muziek: Alex Canion / Ashley Doodkorte / Daniel Estrin / Scott Kay /Simone Dow
Schrijvers tekst: Daniel Estrin
Loting: Tweede helft, tweede halve finale
Selectie methode: Interne selectie
Odds ranking na bekend maken alle nummers: 18
Bijzonderheden: Voyager werd vorig al tweede in de nationale finale, daar wonnen ze de televote ruim toen, al ging de jury toen voor een ander nummer. Zanger Daniel Estrin is naast artiest ook advocaat, hij werkte eerder aan de zaak van Novak Djokovic in Australië, hij is geboren in Duitsland. De band Voyager werd opgericht in 1999 toen meerdere leden tegelijk studeerde aan de University of Western Australia.

Videoclip
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_219963946
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 13:18 schreef H_T het volgende:

[..]
Het lijkt me wel leuk, maar ook voor mij is het nog best een eind reizen. Daar moet ik dus even over denken
Voor mij dus hetzelfde. Met de trein ben ik 4 uur (!) onderweg en met de auto, inclusief stops en uiteraard vertragingen, ben ik bijna net zo lang onderweg. Ik merk sowieso dat het lange reizen wat vermoeiend begint te worden. Het OV wordt ook alleen maar duurder. En daarbij komt er ook nog een overnachting bij.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 januari 2026 @ 16:12:37 #3
39237 crew  H_T
2733
pi_219963968
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 16:10 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Voor mij dus hetzelfde. Met de trein ben ik 4 uur (!) onderweg en met de auto, inclusief stops en uiteraard vertragingen, ben ook net zo lang onderweg. Ik merk sowieso wat het lange reizen wat vermoeiend begint te worden. Het reizen met het OV wordt ook alleen maar duurder. En daarbij komt er ook nog een overnachting bij.
Prijs kan je soms drukken met een handige actie of NS Flex als het in het weekend is. Met het OV doe ik er bijna 2 uur over (meer met reizen van/naar stations) en dan is het al niet meer zeker dat je nog met het OV thuis kan komen na het concert. Auto kan, maar dat is ook niet goedkoop met parkeren en zo erbij
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')