ษ้n van de eerste reacties op die Tweet is ook “he’s so ugly”. Bahquote:Op maandag 20 februari 2023 09:29 schreef Cee het volgende:
Volgens de bal is het een twink (hekel aan dat woord trouwens maar ja).
Ja dit slaat toch nergens meer op? Moet gewoon iemand zijn die daar werkt.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het bijna zielig voor de landen zelf nuDie willen alles op hun manier bekend maken en dan komt meneer de bal er weer doorheen fietsen. Ik neem aan dat ze bij de EBU ook aan het zweten zijn want dit moet toch iemand zijn die daar werkt…?
Valt mij wel op dat hij zich niet durft te branden aan de grotere landen, Zweden enkel beschrijving nummer en lyrics terwijl hij duidelijk wel nummers had, ook Frankrijk durfde hij niet te lekken.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dit slaat toch nergens meer op? Moet gewoon iemand zijn die daar werkt.
Vind het eerlijk gezegd maar belachelijk worden dat je ondertussen al die bekendmakingen voor iedereen kan verpesten. Dat kan volgende week ook met ons nummer gebeuren.
Zo veel ballads zijn er dit jaar toch niet? Zeker niet in de eerste semiquote:Op maandag 20 februari 2023 10:05 schreef Nexum het volgende:
Leuk, nog een gitaarman. Zal vast een ballade worden of kampvuur lied. Origineel
Bedoel meer in lijn met recente Zwitserse inzendingenquote:Op maandag 20 februari 2023 10:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Zo veel ballads zijn er dit jaar toch niet? Zeker niet in de eerste semi
Ja sinds ze die rehearsals van Spanje lekten en dat verwijderd moest worden zijn ze wat terughoudender geworden. Maar blijft gewoon heel raar.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat hij zich durft te branden aan de grotere landen, Zweden enkel beschrijving nummer en lyrics terwijl hij duidelijk wel nummers had, ook Frankrijk durfde hij niet te lekken.
Moet bijna wel, maar dat zou het ook wel extra zielig maken. Dan is het toch geen kunst om die informatie te hebben, als je het gewoon krijgt toegestuurd. Wat voor een loser ben je dan als je daar zo'n geheimzinnig account omheen bouwt.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dit slaat toch nergens meer op? Moet gewoon iemand zijn die daar werkt.
"The song means a lot to me. It definitely has catchy tunes and has been following me for months. It demands everything from my voice. It goes from very low to very high.”quote:Op maandag 20 februari 2023 10:05 schreef Nexum het volgende:
Leuk, nog een gitaarman. Zal vast een ballade worden of kampvuur lied. Origineel
Dat laatste is in Zwitserland niet ongebruikelijk.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
"The song means a lot to me. It definitely has catchy tunes and has been following me for months. It demands everything from my voice. It goes from very low to very high.”
Als het echt een EBU-medewerker is, dan is het ook lastig om er iets aan te doen. Avrotros zal de publicatie van het lied toch ook met hen moeten afstemmen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef Nashipeer het volgende:
Toch maar even AvroTros een mailtje sturen dat als ze ineens een vreemde paarse bal in hun kantoor zien ze die uit het raam moeten gooien
(Ik hoop dat AvroTros dit allemaal wel heeft meegekregen en extra oplet)
Ik wilde als reactie een plagerig gifje posten, maar Google gaf me eigenlijk alleen maar opties die zwaar tegen de policy ingaan.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:29 schreef Cee het volgende:
Volgens de bal is het een twink (hekel aan dat woord trouwens maar ja).
Duncan meets Dotan!quote:
Moest daar ook aan denken, lief trouwens dat Dion ook reageert.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Duncan meets Dotan!
Ben wel benieuwd!
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:29 schreef Fred_B het volgende:
Het klinkt veelbelovend in elk geval. Hopelijk kan Zwitserland de sterke reeks van de voorbije jaren vasthouden.
Die 1e halve finale wordt wel een bloedbadje ja... beetje zoals in 2018, toen zowat alle goede liedjes ook in de 1e halve finale zatenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Maar had het liever in de 2e semi gezien.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 1e halve finale wordt wel een bloedbadje ja... beetje zoals in 2018, toen zowat alle goede liedjes ook in de 1e halve finale zaten
quote:Op zondag 5 maart 2023 12:57 schreef Cee het volgende:
🔫 het gaat dus Watergun heten. De Bal heeft een fragment gelekt.
Weetje er zitten best veel out of the box nummers in semi 1. Misschien kan het ook weer juist mensen aanspreken omdat het zo een bekend en mainstream geluid heeft voor velen. Zelfde voor onze inzending. Veel mensen luisteren normaal ook naar Sky Radio om zo maar te zeggenquote:Op zondag 5 maart 2023 14:08 schreef Spumonisal het volgende:
Klinkt niet echt heel interessant of spannend als dat het refrein is?
Soms snap je niet waarom artiesten aan het ESF mee willen doen als je dat zietquote:Op zondag 5 maart 2023 14:37 schreef Nashipeer het volgende:
Die reacties in de QR's zijn weer lullig zoals gewoonlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |