quote:
quote:
Laatste dag van de carnaval 🥳quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
Dat is ook dom
https://speld.nl/2023/02/(...)er-in-elkaar-gemept/
Het staat zelfs in de post die je kwootquote:
Maandag vandaagquote:Op maandag 20 februari 2023 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de post die je kwoot
Hopelijk niks ernstigs?quote:Op maandag 20 februari 2023 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, ik mag zo naar het ziekenhuis
Ging een beetje op mijn bek, nu maar een foto van mijn arm laten maken.quote:
Ow ...quote:Op maandag 20 februari 2023 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ging een beetje op mijn bek, nu maar een foto van mijn arm laten maken.
Die pijn is er zonder foto ook alquote:Op maandag 20 februari 2023 14:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ow ...
Nja die foto doet geen zeer hoop ik ...
Post je die nog hier?
Carnavalsblessure?quote:Op maandag 20 februari 2023 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die je laat makenquote:Op maandag 20 februari 2023 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die pijn is er zonder foto ook al
Uh, een foto van een arm?
Das mij ook een keer gelukt elleboog gebroken en 2 middnhandsbeentjesquote:Op maandag 20 februari 2023 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterktequote:Op maandag 20 februari 2023 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je erg veel gezopen?quote:Op maandag 20 februari 2023 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht dat geen brilletje meer nodig hadquote:
Leesbrilletje voor dichtbij somsquote:Op maandag 20 februari 2023 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat geen brilletje meer nodig had
Misschien de foto dan vergrotenquote:
Oh okquote:Op maandag 20 februari 2023 17:32 schreef chufi het volgende:
Chocola is bruin een paaseitjes meestal blauw/groen en rood
Dat waren de favo bloemen van mijn moeder en ik haat ze. Maar ze staan wel gezelligquote:Op maandag 20 februari 2023 16:23 schreef Soury het volgende:
Lente !! Eitjes en tulpen [ link | afbeelding ]
Oh echt ik ben dol op tulpen en paaseitjes, en het vlaggetjequote:Op maandag 20 februari 2023 17:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat waren de favo bloemen van mijn moeder en ik haat ze. Maar ze staan wel gezellig
Nee, helemaal niet zelfs, had ik dat maarquote:
Beterschap dan maarquote:Op maandag 20 februari 2023 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Breukje in mijn arm.
Gelukkig nu een drukverband (is bij deze breuk beter dan gips). Volgende week mag het er misschien weer af.
[..]
Nee, helemaal niet zelfs, had ik dat maar
Ik mocht gelijk een week blijven.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Breukje in mijn arm.
Gelukkig nu een drukverband (is bij deze breuk beter dan gips). Volgende week mag het er misschien weer af.
[..]
Hopen dat het zo kort mogelijk duurt!quote:Op maandag 20 februari 2023 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Breukje in mijn arm.
Ik had al wel wat schone kleding bij mequote:Op maandag 20 februari 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mocht gelijk een week blijven.
Sterkte iig.
Dat was wel slim iig.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
dank allen,
[..]
Ik had al wel wat schone kleding bij me
Niet genoeg voor een weekquote:
Kwam meer doordat die dingen zo buitenmodel raken. Heb een hoge vaas, waar ze in zakken, dat is al beter.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt ik ben dol op tulpen en paaseitjes, en het vlaggetje
Muts je vlaggetje staat erin (eitjes)quote:Op maandag 20 februari 2023 18:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kwam meer doordat die dingen zo buitenmodel raken. Heb een hoge vaas, waar ze in zakken, dat is al beter.
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Muts je vlaggetje staat erin (eitjes)En wat dat betreft mijn moeder is van de orgiedeen die vind ik kut
Klopt idd.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet genoeg voor een week
Had jij vandaag niet je 1e dag?
AH hčhč .....quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
dank allen,
[..]
Ik had al wel wat schone kleding bij me
Ze groeien met de dag hequote:Op maandag 20 februari 2023 18:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kwam meer doordat die dingen zo buitenmodel raken. Heb een hoge vaas, waar ze in zakken, dat is al beter.
Er moet ook wel water in. Dat staat niet op de verpakkingquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Er moet ook wel water in. Dat staat niet op de verpakking
Ja, ik weet. Net onder de bloem gaatje prikken. Maar toch. Ik koop ze nooit.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oma had eens gehoord dat je met een speld daarom een gaatje net onder de knop moest prikken. Ze had echter ook de spelden laten zitten.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Balen Marc, hoop dat het snel hersteltquote:Op maandag 20 februari 2023 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Breukje in mijn arm.
[..]
Ik zie nu het vlaggetje pasquote:Op maandag 20 februari 2023 16:23 schreef Soury het volgende:
Lente !! Eitjes en tulpen [ link | afbeelding ]
Ja, sorry..quote:Op maandag 20 februari 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Muts je vlaggetje staat erin (eitjes)En wat dat betreft mijn moeder is van de orgiedeen die vind ik kut
Ik zag hem eerst ook niet maar ik had het plaatje ook niet vergroot.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, sorry..![]()
![]()
Krijg het nu pas mee.
Beterschap marc!quote:Op maandag 20 februari 2023 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Breukje in mijn arm.
[..]
Wel een leuk foutje.quote:
Sterkte!quote:Op maandag 20 februari 2023 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar of ze nu wel gelijk hebben? Ik vind het ook veel op een vijzel lijken.quote:
of een knots.....quote:Op maandag 20 februari 2023 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar of ze nu wel gelijk hebben? Ik vind het ook veel op een vijzel lijken.
Genotsknots.quote:
Ik zit het ook al uit te zoeken. Het is een verklaring maar niet de verklaring.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:53 schreef drakin het volgende:
Bij de Romeinen werd je sowieso overal doodgeknuppeld met fallussymbolen, er zijn zelfs fallussymbolen met fallussymbolen
Ah die ... ik kreeg heel andere dingussen in beeldquote:Op maandag 20 februari 2023 22:55 schreef drakin het volgende:
Zoiets als deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
quote:"The size of the phallus and the fact that it was carved from wood raises a number of questions to its use in antiquity. We cannot be certain of its intended use, in contrast to most other phallic objects that make symbolic use of that shape for a clear function, like a good luck charm. We know that the ancient Romans and Greeks used sexual implements – this object from Vindolanda could be an example of one," said Rob Collins, senior lecturer and author of the study.
"This rediscovery shows the real legacy value of having such an incredible collection of material from one site and being able to reassess that material. The wooden phallus may well be currently unique in its survival from this time, but it is unlikely to have been the only one of its kind used at the site, along the frontier, or indeed in Roman Britain," said Barbara Birley, curator at the Vindolanda Trust.
Wel apart dat je oma je piemel als speldenkussen gebruikt heeft. En dan ook nog net onder de knop.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn oma had eens gehoord dat je met een speld daarom een gaatje net onder de knop moest prikken. Ze had echter ook de spelden laten zitten.
Ik hoef ze niet van hout of metaal, maar uit archeologisch oogpunt gezien is het best interessant hoe men met vruchtbaarheidssymboliek omging. Toen was er nog niet eens Fok waar men elkaar meteen Hork noemt omdat je het een interessant onderwerp vind.quote:
quote:
quote:Welke wel dan?
Ik kom alleen deze tegen waarvan je wel redelijkerwijs van aan kan nemen dat het idd ook een dildo is:
Poolse archeologen moesten twee keer kijken toen er bij het opgraven van een eeuwenoud toilet een seksspeeltje uit de 18de eeuw opdook. De dildo uit leder en hout verkeert in uitstekende staat.
Volgens de archeologen gaat het om een dildo die zo'n 250 jaar geleden best wat gekost heeft. Na reiniging bleek dat het 20 centimeter lange speeltje uit zeer duur leder van de hoogste kwaliteit werd gemaakt en opgevuld is met borstelharen. De top bestaat uit fijn houtsnijwerk. Vermoedelijk liet de gebruiker het per ongeluk in het toilet vallen.
18e eeuwquote:
Het werk is nog wennen maar de eerste dag beviel mij wel.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel apart dat je oma je piemel als speldenkussen gebruikt heeft. En dan ook nog net onder de knop.
Ik haak ook even in op je houten pik. Las net terug.
Hoe is het op het nieuwe werk?
En goedenavond!
Germans discover world's oldest dildoquote:Op maandag 20 februari 2023 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
18e eeuwveel te modern.
Nog even 26000 jaar daarvoor
Is het ookquote:Op maandag 20 februari 2023 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet van hout of metaal, maar uit archeologisch oogpunt gezien is het best interessant hoe men met vruchtbaarheidssymboliek omging. Toen was er nog niet eens Fok waar men elkaar meteen Hork noemt omdat je het een interessant onderwerp vind.
Mooiquote:Op maandag 20 februari 2023 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het werk is nog wennen maar de eerste dag beviel mij wel.
Lief doen tegen drakin.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Nee, dat werd in die tijd met zo'n dikke edding op de voordeur van je houten hok gekalkt omdat je in dat fictieve dorp waar jij had kunnen wonen ook vast al bekend was dat je iemand met een matig gevoel voor interpretatie was, dan wel een hork, of zoiets
Toen was ik er helemaal niet en men had de dildo uitgevonden voordat men een deur had uitgevonden.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Nee, dat werd in die tijd met zo'n dikke edding op de voordeur van je houten hok gekalkt omdat je in dat fictieve dorp waar jij had kunnen wonen ook vast al bekend was dat je iemand met een matig gevoel voor interpretatie was, dan wel een hork, of zoiets
Lief doen tegen superbadeendjequote:
Oke.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen was ik er helemaal niet en men had de dildo uitgevonden voordat men een deur had uitgevonden.
prioriteiten
Ik las er ook net een artikel over: de oudste deuren.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:23 schreef drakin het volgende:
Men denkt dat de oudste deur ter wereld meer dan 5100 jaar oud is
Dildo 28000 en een deur 5100
Het klopt dus ook nog die prioriteiten
Ik vond iets over een deur in Zurich wat ze konden zien aan de jaarringen hoe oud die was, en die ging tot 5100 jaar terug.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik las er ook net een artikel over: de oudste deuren.![]()
https://dooranddoor.com/a-brief-history-of-doors/
quote:Op maandag 20 februari 2023 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond iets over een deur in Zurich wat ze konden zien aan de jaarringen hoe oud die was, en die ging tot 5100 jaar terug.
quote:Men denkt dat de oudste deur ter wereld meer dan 5100 jaar oud is. Het werd opgegraven in Zürich en verouderd door de jaarringen in het bos. Het oude Egypte werd echter beschouwd als de eerste die deuren gebruikte, een eenvoudige plaat hout met scharnieren.
Er zit slechts 23000 jaar tussen die 2 uitvindingenquote:Op maandag 20 februari 2023 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
De oudste deur werd uitgevonden door de vrouw met de eerste dildo.
Vast en zeker door de vrouw van de wieluitvinder omdat hij het te druk had om het wiel uit te vinden.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zit slechts 23000 jaar tussen die 2 uitvindingen
Nu is de vraag, werd de Dildo nog voor het wiel uitgevonden?
In dat artikel dat ik las (en link v plaatste) werd verwezen naar een muurschildering in een Egyptische tombe een jaar of 4000 terug.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond iets over een deur in Zurich wat ze konden zien aan de jaarringen hoe oud die was, en die ging tot 5100 jaar terug.
Maar Egypte kwam er 1000 jaar later mee? 4000 jaar geleden is toch wat recenter.quote:
Had hij voor haar gedaan want ze was lelijk. Dat wiel was ook nog een smoesje, las ik zojuist.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vast en zeker door de vrouw van de wieluitvinder omdat hij het te druk had om het wiel uit te vinden.
En 5100 jaar terug is Zurich dus 1100 jaar ouderquote:Op maandag 20 februari 2023 23:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In dat artikel dat ik las (en link v plaatste) werd verwezen naar een muurschildering in een Egyptische tombe een jaar of 4000 terug.
Ja, dacht ik ook.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar Egypte kwam er 1000 jaar later mee? 4000 jaar geleden is toch wat recenter.
Ik lees het ook net, maar voor een ander doeleinde dan ik dacht:quote:Op maandag 20 februari 2023 23:36 schreef drakin het volgende:
En inderdaad, de dildo is wel heel veel ouder dan het wiel
De deur is ouder dan het wiel
Het wiel is rond 3500 v. Chr uitgevonden
Het is ook een probleem met begrippen wanneer noem je een deur een deur of een wiel een wiel?quote:Op maandag 20 februari 2023 23:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik lees het ook net, maar voor een ander doeleinde dan ik dacht:
Het wiel is rond 3500 v. Chr uitgevonden. Dit wiel was echter niet ontworpen voor transport, maar het was bedoeld voor de pottenbak-industrie. Het wiel werd aan een wielas geïnstalleerd en diende als aandrijving.
Maar ik geloof niet dat dit in onze omgeving was. Want wat ik me kan herinneren verplaatsten de primitieven in de bronstijd zich in deze regio nog per uitgeholde boomstam.
Ook in Zwiserland, lees ik net.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:36 schreef drakin het volgende:
En inderdaad, de dildo is wel heel veel ouder dan het wiel
De deur is ouder dan het wiel
Het wiel is rond 3500 v. Chr uitgevonden
Een vierkant wiel is net geen deurquote:Op maandag 20 februari 2023 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook een probleem met begrippen wanneer noem je een deur een deur of een wiel een wiel?
Romeinen?quote:Op maandag 20 februari 2023 23:43 schreef drakin het volgende:
Er is ook nog de uitvinding van de automatische deur
Las het ja, zal wel aan de geboortedag liggenquote:Op maandag 20 februari 2023 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Sterkte!
En, je staat er niet alleen voor
NWS / [BREAKING NEWS] Prinses Beatrix breekt pols tijdens skiën
Jep, die hadden ook de eerste deur met een slot.quote:
Die lui vertrouwden niemandquote:Op maandag 20 februari 2023 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, die hadden ook de eerste deur met een slot.
quote:
Bestaat het nog of deed het ook daar wat schudden?quote:Op maandag 20 februari 2023 23:51 schreef sly-nl het volgende:
Hier een keertje geweest tijdens een rugzakvakantie. Ondergrondse stad in Turkije, Cappadocia. Woonden rond de 50.000 mensen.
Kom erop doordat zo'n gids uitlegde dat ronde rotsblokken al rollend als een soort deur fungeerde om vijanden buiten te houden. Mooie omgeving ook verder en veel te zien!
https://www.npo3.nl/uploa(...)large-1641454624.jpg
[ afbeelding ]
https://www.npo3.nl/3opre(...)d-turkije-cappadocie
"wassup" is een informele groet of zoiets van "hoe is het?"quote:
Ik weetquote:Op maandag 20 februari 2023 23:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"wassup" is een informele groet of zoiets van "hoe is het?"
Las dat je een breuk had in je arm. Sterkte!
Daar was niet veel aan de hand earthquake wise.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bestaat het nog of deed het ook daar wat schudden?
Alles oke, thanks. Was nog wat aan het werk en kwam hier 'terecht' door drakin hur gehorkquote:Op maandag 20 februari 2023 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet
Thx,
en hoe gaat het met jou?
Want zonder wijffie geef je geen tips?quote:Op maandag 20 februari 2023 23:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Daar was niet veel aan de hand earthquake wise.
Maar echt een aanrader van jewelste![]()
om die kant een keer op te gaan. En dan afwisselen met een strandvakantie op plekken waar weinig toerisme is. Waren de beste vakanties. Men neme mee: een rugzak, een lekker wijf en geld en een tent voor het geval er geen pension te scoren valt. En dan een week of zes.
Ff een wijfie zoeken in Limburg, Marcus en dan stuur ik meer tips
Nog aan het werk? Je weet dat de avond dat niet altijd voor bedoeld is he. Dan kan je beter gaan zuipenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles oke, thanks. Was nog wat aan het werk en kwam hier 'terecht' door drakin hur gehork
Daar moet je ook zuinig op zijn natuurlijkquote:
Ook wel zonderquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want zonder wijffie geef je geen tips?
Ik moet zeggen dat Turkije wel heel erg laag op mijn lijstje staat
Zo zijn er meer landen he, en die staan echt veel hoger.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ook wel zonder![]()
Nee, echt een prachtig land. Los van het toerisme. Zeer divers. Cultuur. Oudheden. Natuur geweldig.
Erdogan is jammer. Maar verder topshow
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet je ook zuinig op zijn natuurlijk
Neeen, zo mooi en veelzijdig als Turkije vind je het niet in Europa.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo zijn er meer landen he, en die staan echt veel hoger.
En alle Turken die ik ken zijn even aardig, dus daar ligt het niet aan.
Dat ze een dictator hebben als 'leider' is vooral jammer voor hunzelf ja.
Zelfs in Europa staan er landen hoger,quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Neeen, zo mooi en veelzijdig als Turkije vind je het niet in Europa.
Zeikwijfquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs in Europa staan er landen hoger,
en wat mij betreft hoort turkije bij azie.
Wat zeikwijf, maak ik toch lekker zelf uit waar ik eerst heen wilquote:
Ik zit aan mijn derde al, dus jaquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 06:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit nu ff in de trein. Straks weer
Dan zal ik maar een nieuwe bak gaan zettenquote:
Goed bezig, thanks!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 06:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik maar een nieuwe bak gaan zetten
Pff, vind mijn kruising Noorse Boskat al harig.quote:
Heb je nog?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 06:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik maar een nieuwe bak gaan zetten
Zekers, en anders zet ik speciaal voor jou een vers kopjequote:
quote:
Jawel, ik deed het een tijdje redelijk standaard wel elke dag maar nog af en toe evenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij dat Worldle nog wel eens?
Die van vandaag en gisteren zijn klotequote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel, ik deed het een tijdje redelijk standaard wel elke dag maar nog af en toe even
Ik had vandaag nog niet gekekenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van vandaag en gisteren zijn klote
quote:
Waar was jij begonnen?quote:
Ik met de Filippijnenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar was jij begonnen?
Ik zonder google maps met de Bahama's
Ja en dan via Sri Lanka als tweede gok. Dat soort gokken doe ik dan om de preciezere bepaling te krijgenquote:
Zelfde hierquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en dan via Sri Lanka als tweede gok. Dat soort gokken doe ik dan om de preciezere bepaling te krijgen
Oh, die doe ik altijd wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:37 schreef pullup het volgende:
Oh je kan het jezelf ook nog moeilijker maken met de instellingen zie ik nu![]()
Dat bonus gedoe sla ik over
Ik zal deze eens doen maar vrees het ergste al qua burenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die doe ik altijd wel.
Faal meestal op de bevolkingsinschatting.
Nou dat zijn er dus vijf keer zoveelquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:45 schreef pullup het volgende:
Nu zal ik nooit weten hoeveel inwoners het heeft maar ik schat 50.000
Das wel jammer ja dat ze dat niet zeggen dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:45 schreef pullup het volgende:
Nu zal ik nooit weten hoeveel inwoners het heeft maar ik schat 50.000
Moet je opschieten. Deze kan over niet al te lange tijd vooral roeibaan zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:48 schreef pullup het volgende:
Mooi daar hoor![]()
Maar het is dan ook een echte vakantie bestemming
nope, ook geen idee hoe die terug te kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel jammer ja dat ze dat niet zeggen dan.
Die van gisteren was nog leuker, die toevallig gedaan?
Dat is het al wel ongeveerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je opschieten. Deze kan over niet al te lange tijd vooral roeibaan zijn
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
nope, ook geen idee hoe die terug te kijken
Ja dat is een wat onbestemde vormquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Het land was Lesotho.
Ik had hem niet zonder google.maps.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is een wat onbestemde vorm
Had ik toch zonder maps wel geraden denk ik
Dat moeten ze zelf wetenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:13 schreef chufi het volgende:
Donderdag beginnen ze weer met de F1 oefendagen ...
Ja dat is zo, maar over 1.5 week moeten ze wel echt aan de bakquote:
Tijd voor een teamsamenstellingquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:13 schreef chufi het volgende:
Donderdag beginnen ze weer met de F1 oefendagen ...
Oh dat is echt leukquote:
Denk pas na de laatste oefendag op zaterdagquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is echt leuk![]()
Kom maar op met die manager
Nee, @D. Dacht een week van tevoren.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
De nieuwe manager draait nog niet volgens mij
quote:
Das ongeveer een week voor de racequote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, @:D. Dacht een week van tevoren.
Ja, maar dat regelt D. niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:25 schreef chufi het volgende:
Misschien een goede optie om mee te beginnen
Geen idee.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:34 schreef chufi het volgende:
37.5 Miljoen per onderdeel ... of zouden ze het budget opgeschroeven ?
Badeendjes zijn nooit te laat of te vroeg.quote:
Nou, thats not what she saidquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn nooit te laat of te vroeg.
Moet jij een klap met een stenen aanrechtblad?quote:
Kom maar op als je zo graag het aanrechtblad in 2 stukken wil hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij een klap met een stenen aanrechtblad?
Ligt die los dan ?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij een klap met een stenen aanrechtblad?
Ik heb er genoeg op mijn werk.quote:
Anders teken je er ff snel 1 ..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg op mijn werk.
In een vorm van een menhir.quote:
Bretons marmerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In een vorm van een menhir.
Ik heb vandaag gekeken wat we op voorraad hebben maar van sommigen zou ik thuis wel een blad willen hebben.quote:
Dan moet je ff de maten nemen en opa ff inseinenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gekeken wat we op voorraad hebben maar van sommigen zou ik thuis wel een blad willen hebben.
Opa Nijn komt mij al helpen met een andere kamer.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je ff de maten nemen en opa ff inseinen
Oh dan mag ie de keuken niet doen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opa Nijn komt mij al helpen met een andere kamer.
Hij weet dat ik die en misschien de badkamer ook wil aanpakken. Maar dat is voor later.quote:
Als je dan voor een koopje en eigen aanrechtblad kan regelen zou mooi meegenomen zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij weet dat ik die en misschien de badkamer ook wil aanpakken. Maar dat is voor later.
Ach ideeën, één stap tegelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan voor een koopje en eigen aanrechtblad kan regelen zou mooi meegenomen zijn
Een mens mag dromen toch.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ideeën, één stap tegelijk.
Ik zal zien wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een mens mag dromen toch.
En als wij een nieuw huis gevonden hebben ga ik je wel lastig vallen voor een mooi keuken aanrecht voor een leuk prijsje
Toppertjequote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal zien wat ik voor je kan doen.
Het bedrijf gaat ook groeien, ook richten op andere mogelijkheden. Donderdag krijg ik er 2 collega's bij die ik moet inwerken. Ik ben zelf nog niet eens ingewerkt.quote:
Zo dan .... gaat goed ..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het bedrijf gaat ook groeien, ook richten op andere mogelijkheden. Donderdag krijg ik er 2 collega's bij die ik moet inwerken. Ik ben zelf nog niet eens ingewerkt.
Hoe lang werk je er onderhand?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het bedrijf gaat ook groeien, ook richten op andere mogelijkheden. Donderdag krijg ik er 2 collega's bij die ik moet inwerken. Ik ben zelf nog niet eens ingewerkt.
Ik heb er wel vertrouwen in.quote:
2 dagen.quote:
Je gaat wel heel lekker danquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in.
[..]
2 dagen.![]()
Maar ik ben eerder aan mijn kloten in het vuur geflikkerd.
Zo rollen dobberen badeendjes.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo rollen dobberen badeendjes.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 06:30 schreef pullup het volgende:
Oekraïne vogeltje @:maily![]()
[ afbeelding ]
Er zijn er alweer een hoop wakker!quote:Op woensdag 22 februari 2023 07:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Mooie vogeltjes weer![]()
Goedemorgen weer.
Ja, gezellig altijd. Heb hier in de tuin wat koolmeesjes en een merel, en soms roodborstje.quote:Op woensdag 22 februari 2023 07:30 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn er alweer een hoop wakker!
Aan het gefluit en gekwetter te horen is het al lente
Goedemorgen, hoe gaat het nu?quote:
Hoi,quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi,
wel okeig. Iets minder pijn.
Al merk ik nu steeds meer dat ik op beide handen gevallen ben
En hoe is het met jou? Wat ga je vandaag koken?
Beterschap, Marc.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi,
Hebben ze ook naar je andere hand gekeken?quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi,
Ah, rust voor jou en voorraden dusquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]komt goed.
![]()
Vandaag niets.
Heb nog zuurkool. Verder moet ik nog bedenken. Misschien morgen chili uit vriezer. Die zit vol. Zaterdag in ieder geval verse soep voor de kroeggangers.
Thxquote:
Nee, mag de fysio straks doen. Die afspraak stond al.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze ook naar je andere hand gekeken?
Sterkte dan maar..quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
[..]
Nee, mag de fysio straks doen. Die afspraak stond al.
Al verwacht ik dat dat niet meer dan een kneuzing en goede blauwe plek is.
Bad turtlequote:
De grote verovering van de Hunebeddenquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Drentse oorlogsfilm iets voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |