Nee op het eind gaan ze dood. Ja helaas dan pas.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch krijgen die zogenaamde wappies op het eind wel gelijk!
Alsof wappies dit snappen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
De wappies vinden dat zij slim zijn en de rest dom. Ze klagen altijd dat ze als dom worden weggezet, maar zij doen precies hetzelfde met mensen met wie ze het niet eens zijn. Dat wilde Chris Klomp even aantonen.
Hoezo? Kijk, deze Tukker snapt het:quote:Op maandag 20 februari 2023 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch krijgen die zogenaamde wappies op het eind wel gelijk!
Hier volgende week maandag pas. Rest van de maand droog brood eten.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevenssalaris gestort
![]()
biljetjes kopen
![]()
credit card aflossen
Even een tgtg pakketje bij de bakker halen, heb je tenminste nog genoeg broodquote:Op maandag 20 februari 2023 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier volgende week maandag pas. Rest van de maand droog brood eten.
De namen van onze maanden kloppen ook niet meer, oktober is van origine de 8e maand en november de 9e en 1 maart is nieuwjaarsdag.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoezo? Kijk, deze Tukker snapt het:
[ twitter ]
Beetje bijgeslapen?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:19 schreef bitterbal het volgende:
Mensen lopen hier in hun bikini en k ga zo een jasje aantrekken
Wauw mooi!quote:Op maandag 20 februari 2023 11:18 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, grappig kaartje van je dorp:
[ twitter ]
Zat die banaan opgerold in de pannenkoek?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee alleen nog die pannekoeken met banaan. Verdoving is ook nog niet helemaal uitgewerkt
Plakjes :pquote:Op maandag 20 februari 2023 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat die banaan opgerold in de pannenkoek?
Met chocoladesaus?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee alleen nog die pannekoeken met banaan. Verdoving is ook nog niet helemaal uitgewerkt
Nee eerst een pannenkoek een beetje ruim opgerold en toen die banaan ingesmeerd met chocoladesaus en er heel geil in geschoven.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat die banaan opgerold in de pannenkoek?
Extra voorpret.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook restaurant gereserveerd![]()
Moet wel nog wachten tot halverwege mei
Prrquote:Op maandag 20 februari 2023 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eerst een pannenkoek een beetje ruim opgerold en toen die banaan ingesmeerd met chocoladesaus en er heel geil in geschoven.
Ik heb voor die tijd nog een monster bootreis, een monster vliegreis en een monster treinreis gepland. En dan nog 6 weken overquote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook restaurant gereserveerd![]()
Moet wel nog wachten tot halverwege mei
En monsterlijk vreten.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb voor die tijd nog een monster bootreis, een monster vliegreis en een monster treinreis gepland. En dan nog 6 weken over
Daar heb ik allemaal geen geld voor. Dure vriendinquote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb voor die tijd nog een monster bootreis, een monster vliegreis en een monster treinreis gepland. En dan nog 6 weken over
Ja, dat is het mainstream narratief. Trap er niet in!quote:Op maandag 20 februari 2023 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De namen van onze maanden kloppen ook niet meer, oktober is van origine de 8e maand en november de 9e en 1 maart is nieuwjaarsdag.
wat denk je zelfquote:Op maandag 20 februari 2023 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom je ook naar de Amersfoortmeet Fran?
Billetjes in plaats van biljetjes.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen geld voor. Dure vriendin
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Billetjes in plaats van biljetjes.
De armen kan ik ook wel. Maar toen ze haar benen ging kruisen dacht ik echt: "Dat kan toch niemand"quote:Op maandag 20 februari 2023 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou dit misschien kunnen qua armen, maar mijn benen en rug vinden de combinatie niet leuk
nice. zin in.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones 6 maart below deck down under vanaf 6 maart op fox
ik heb het juist andersom benen lijkt me gemakkelijk , de armen zo op de rug elkaar vast pakken lijkt mij het moeilijkste gedeelte.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou dit misschien kunnen qua armen, maar mijn benen en rug vinden de combinatie niet leuk
even naar een bakker lopenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm lunchpauze maar geen brood in huis. Tweee gebakken eitjes en verder?
Meh, Picnic komt alles vanmiddag al brengenquote:
Een kop koffiequote:Op maandag 20 februari 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja daar schiet je precies nul mee op. Dan kan ik qua energie nog beter een pot bier pakken.quote:
matig brood ookquote:Op maandag 20 februari 2023 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, Picnic komt alles vanmiddag al brengen
Uit je lichamelijke reserves putten.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Naja, dan doe je dat…quote:Op maandag 20 februari 2023 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar schiet je precies nul mee op. Dan kan ik qua energie nog beter een pot bier pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |