abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 10 februari 2003 @ 09:19:21 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8381681
Game on!
pi_8381686
.
Roflol
  maandag 10 februari 2003 @ 09:25:50 #3
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8381779
Ha,ha!!
Boeiende titel!
In Vino Veritas
pi_8381868
waar gaat dit over
046
Dank aan Yeahinho
pi_8381873
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:31 schreef hallo_mensen het volgende:
waar gaat dit over
Over Idols en over Scanman en Schatje of ze het ooit eens zullen worden.
  Redactie Frontpage maandag 10 februari 2003 @ 09:35:08 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8381914
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:31 schreef hallo_mensen het volgende:
waar gaat dit over
Lees deel 10 t/m 33 eens zou ik zeggen
  maandag 10 februari 2003 @ 10:41:55 #7
13973 ranja
image means nothing
pi_8383057
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:32 schreef berney het volgende:

[..]

Over Idols en over Scanman en Schatje of ze het ooit eens zullen worden.

Redactie Frontpage maandag 10 februari 2003 @ 10:56:22 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8383328
quote:
Op maandag 10 februari 2003 01:11 schreef Jane het volgende:
Ik wil ook wel een titel verzinnen hoor, ranja.

Blij dat Marieke is opgerot! Wat een verschrikkelijk mens en bovendien geen goeie zangeres. Heb er lang op moeten wachten (ongeveer vanaf de eerste afl. waar ze in zat), maar het is er nu dan toch van gekomen.
Volgende keer mag w.m.b. Dewi er uit. Vind ik ook helemaal niks. Jim zingt dan wel monotoon, maar daar erger ik me toch veel minder aan dan Dewi met haar verschrikkelijke Mariah Carry vibraties. Jim's fans zijn dan wel irritant, maar hijzelf niet zo, vind ik.

pi_8383529
okay, ook even mijn analyse van zaterdag:
Marieke: tien keer niks, ben blij dat dat nepwijf is opgerot. Had absoluut het minste talent.

Jim: ik was aangenaam verrast. Hij had duidelijk iets gedaan met de kritiek, was minder monotoon en had meer lol.

Hind: wat minder dan anders. Het wild egewoon niet helemaal spetteren deze keer.

Dewi: sorry, maar ze begon echt vals en zat er een aantal keren behoorlijk naast qua toon en ritme. Ze zat ook duidelijk slecht in haar vel overigens. Ik vind het ook een beetje tekenend voor Dewi dat ze zoveel uiterlijke kunstgrepen nodig heeft om op te vallen, ze heeft naar mijn idee te weinig echte uitstraling.

David: Had er lol in deze keer volgens mij. Ik zie hem toch iedere keer een stukje groeien, jammer alleen weer van die kunstukjes qua zingen weer.

Jamai: Niet altijd even stabiel qua zang deze keer, wel een prettige uitstraling

Algemeen: kan iemand even wat doen aan de uitspraak van de meeste idols? Al die vette L-en bijvoorbeeld gaan een beetje ergeren. Bovendien vind ik de jury soms te mild: Dewi deed het echt niet goed deze keer, waarom hoor ik dat niet terug in hun commentaar? Verdre vond ik het thema echt leuk en de idols volgens mij ook.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 10 februari 2003 @ 11:09:00 #10
13973 ranja
image means nothing
pi_8383587
quote:
Op maandag 10 februari 2003 01:11 schreef Jane het volgende:
Blij dat Marieke is opgerot! Wat een verschrikkelijk mens en bovendien geen goeie zangeres. Heb er lang op moeten wachten (ongeveer vanaf de eerste afl. waar ze in zat), maar het is er nu dan toch van gekomen.
Jij ook al

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om nog wat te posten

maandag 10 februari 2003 @ 11:25:45 #11
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8383927
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:06 schreef Ripley het volgende:
okay, ook even mijn analyse van zaterdag:
Hey Ripley!
Ben het eigenlijk wel helemaal met je eens. Goeie analyse.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage maandag 10 februari 2003 @ 11:26:05 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8383934
Ripley, iemand in deel zoveel wilde jouw ervaring horen over jouw rl-ontmoeting met Marieke. Kon zelf de post niet meer vinden.
  maandag 10 februari 2003 @ 11:35:48 #13
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8384117
Ach, Scanman kan wel helemaal op Jim en zijn zangkwaliteiten, maar het feit dat hij helemaal weg is van Marieke die toch ook maar beperkte zangkwaliteiten heeft maakt dat ik 'm toch niet zo serieus neem. Ze hebben beiden verreweg de minste zangkwaliteit.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8384150
quote:
Op maandag 10 februari 2003 10:41 schreef ranja het volgende:

[..]

Idols 34: .
Ook over idols dus. .
pi_8384196
Ow, okay. Ik heb alle idols gesproken voor mijn werk. Even een kort indrukje misschien?

Marieke kwam slim over, praatte erg makkelijk.Maar ze kwam ook onoprecht en berekenend over, als iemand die niet zichzelf is.

De idols die IRL het best op me overkwamen waren Hind en Jamai. Warm, vriendelijk en sympathiek. Maar mijn eigenlijk favoriet qua persoon was Yuli. Ik vond haar een persoonlijkheid: ze heeft humor, sprankelt.

Jim was vriendelijk en niet kapsoneslijerig of zo, maar wel echt nog een puber. Een beetje stug en verlegen, maar wel aardig. En heeft erg mooie ogen.

David was wat te zelfverzekerd en overtuigd van het feit dat ie het allemaal wel wist naar mijn mening. Bovendien leek ie gewoon niet zo'n zin te hebben in het gesprek, maar hij leek me wel gedreven en een echte liefhebber van muziek.

Dewi was okay, maar een beetje nietszeggend. Ze heeft geen bijzondere indruk op me achtergelaten.

Bas was aardig, was zelf eigenlijk verbaasd dat ie zo ver was gekomen.

Zosja was zakelijk, to the point en duidelijk volwassener dan de rest, maar had wel een wat koele uitsraling.

maandag 10 februari 2003 @ 11:49:34 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8384438
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:35 schreef Vamos het volgende:
Ach, Scanman kan wel helemaal op Jim en zijn zangkwaliteiten, maar het feit dat hij helemaal weg is van Marieke die toch ook maar beperkte zangkwaliteiten heeft maakt dat ik 'm toch niet zo serieus neem. Ze hebben beiden verreweg de minste zangkwaliteit.

Dan heb je toch niet goed gelezen Vamos. Ik vind vooral de performance van Marieke boven die van de rest uitsteken. Qua zang is Hind veruit de beste en die is dan ook al sinds een week of 3 mijn favoriet (voor zover je over 'favoriet' kunt spreken).
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8384690
Ow ja, had Xandra Brood Marieke en Dewi niet even kunnen waarschuwen dat ze beter geen mouwloze shirtjes konden dragen?

Bij dewi was ik elk moment bang dat die takjes van armen zouden afbreken en marieke haar oksels zagen er onsmakelijk vlezig uit. Terwijl ze er alletwee met de juiste styling echt goed uit zouden kunnen zien.

Redactie Frontpage maandag 10 februari 2003 @ 12:01:39 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8384724
Ik moet bij Dewi steeds denken aan Christina Aquilera, dat is ook al zo'n gemaakt sletje.
pi_8384790
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ow ja, had Xandra Brood Marieke en Dewi niet even kunnen waarschuwen dat ze beter geen mouwloze shirtjes konden dragen?

Bij dewi was ik elk moment bang dat die takjes van armen zouden afbreken en marieke haar oksels zagen er onsmakelijk vlezig uit. Terwijl ze er alletwee met de juiste styling echt goed uit zouden kunnen zien.

Dacht ik eigenlijk ook al toen ik ze zo naast elkaar zag zitten, maar dat leek bij beiden ook wel wat extremer vanwege het redelijk grote verschil in figuur tussen hun tweeën, denk ik. Marieke is niet dik, maar naast Dewi lijk je dat wel snel (maar misschien kan Dewi daar helemaal niks aan doen).

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 10-02-2003 12:05]

maandag 10 februari 2003 @ 12:05:41 #20
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_8384798
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet bij Dewi steeds denken aan Christina Aquilera, dat is ook al zo'n gemaakt sletje.

Qua kleurgebruik misschien, maar verder geloof ik niet dat we Dewi hebben kunnen betrappen op kleding die beter op een (naakt)strand zou passen zoals Mizz Aquilera.
Het is een opvallend typje, maar geen sletje hoor.
Oh.
Ok.
  maandag 10 februari 2003 @ 12:10:31 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8384892
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Voordat je oordeelt over iemand, is het misschien handig om even naar 'beautiful' te luisteren van Miss Aguilera. Gaat ook over jou!
  Redactie Frontpage maandag 10 februari 2003 @ 12:11:32 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8384912
Er zijn ook mooie sletjes.
pi_8384940
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan heb je toch niet goed gelezen Vamos. Ik vind vooral de performance van Marieke boven die van de rest uitsteken. Qua zang is Hind veruit de beste en die is dan ook al sinds een week of 3 mijn favoriet (voor zover je over 'favoriet' kunt spreken).

Dit gaat niet goedkomen, ben het weer met Scanman eens. .
Ik vond Marieke ook goed optreden zaterdag(was de eerste keer dat ik keek).
Dat dr microfoon uitviel en zij zo moedig doorging en een goed optreden neerzette vind ik klasse.
Vraag ik me af hoe Jim zoiets opgelost zou hebben. .

Verder steekt Hind er ver boven uit samen met David.
Daarna komt Jimai of Jamai wat is het?

Redactie Frontpage maandag 10 februari 2003 @ 12:14:37 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8384973
Haar microfoon ging uit bij de intro van het programma, niet tijdens haar soloperformance.
pi_8385018
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:14 schreef SunChaser het volgende:
Haar microfoon ging uit bij de intro van het programma, niet tijdens haar soloperformance.
Maakt niet uit ,het blijft een vervelend begin.
pi_8385037
't Was net als met de microfoon van Stefan van K-otic die uitviel bij hun allereerste optreden (TMF Awards)
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  Redactie Frontpage maandag 10 februari 2003 @ 12:17:27 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8385043
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:16 schreef berney het volgende:

[..]

Maakt niet uit ,het blijft een vervelend begin.

Als artiest moet je dat kunnen opvangen, zeker als je 25 minuten later pas hoeft op te teden.
  maandag 10 februari 2003 @ 12:27:06 #28
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8385274
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:17 schreef SunChaser het volgende:
Als artiest moet je dat kunnen opvangen, zeker als je 25 minuten later pas hoeft op te teden.
Wat dacht je van 5 minuten later? Marieke was meteen als eerste aan de beurt.
  maandag 10 februari 2003 @ 12:28:36 #29
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8385314
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:17 schreef SmashBro het volgende:
't Was net als met de microfoon van Stefan van K-otic die uitviel bij hun allereerste optreden (TMF Awards)
Lol.. dat was ook het eerste was ik zei hier. "Marieke is de Stefan van Idols".... 6 personen die optreden schijnt moeilijk te zijn ofzo!
  maandag 10 februari 2003 @ 12:30:24 #30
13973 ranja
image means nothing
pi_8385351
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:17 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat deed ze toch ook?
pi_8385385
Lijkt me lastig als je microfoon uitvalt en je moet een goed optreden neerzetten.
Denk je steeds o jee als dat maar niet weer gebeurt.
Je wordt zenuwachtiger voor het optreden enz.
En dan nog zo'n optreden neerzetten vind ik knap.
pi_8385468
Ik vond het optreden eerlijk gezegd ruk., maar dat komt vooral door het suffe dansje en het feit dat ik het nogal een truttig nummer vind. Ze zong niet zo slecht en leek niet heel erg van haar stuk door die microfoon. Ik vind overigens wel dat het slechts een klein tegenvallertje voor haar was en dat je van iemand die zo ver is gekomen mag verwachten dat ze zoiets wel kan handelen.
pi_8385596
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Lol.. dat was ook het eerste was ik zei hier. "Marieke is de Stefan van Idols".... 6 personen die optreden schijnt moeilijk te zijn ofzo!

Bij Starmaker waren het er toen nog 8... . (Stefan, Martijn, Sita, Rachel, Anna, Lieke, Bart en Bouchra)
LaToya rules
  maandag 10 februari 2003 @ 12:47:26 #34
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8385638
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:45 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Bij Starmaker waren het er toen nog 8... . (Stefan, Martijn, Sita, Rachel, Anna, Lieke, Bart en Bouchra)

Dat ligt eraan welk optreden je bedoelt. Het is vaker gebeurd dat de mic van Stefan het niet deed. Ze moesten steeds hem hebben blijkbaar. Maar die eerste keer bij TMF waren het er idd 8 ... Dat kan de techniek van deze eeuw blijkbaar nog niet aan ofzo...
pi_8386283
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:37 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het optreden eerlijk gezegd ruk., maar dat komt vooral door het suffe dansje en het feit dat ik het nogal een truttig nummer vind. Ze zong niet zo slecht en leek niet heel erg van haar stuk door die microfoon. Ik vind overigens wel dat het slechts een klein tegenvallertje voor haar was en dat je van iemand die zo ver is gekomen mag verwachten dat ze zoiets wel kan handelen.
Over (muziek in dit geval) smaak valt niet te twisten gelukkig. .
Desalniettemin was zij een van de weinigen die 'meedansde' met het ballet.
De rest bakte er in mijn ogen niks van.
Ja Hind deed ook aardig mee.
  maandag 10 februari 2003 @ 13:25:52 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8386470
Jullie doen niet aardig over Dewi
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8386539
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:25 schreef SEMTEX het volgende:
Jawel hoor ik vond Dewi erg leuk, iig beter dan die Jim .
pi_8386611
Marieke danste idd mee, maar ik vond het zo'n jazzballet niveau dat ik zoiets had van: laat maar.

Dewi zong gewoon niet goed deze keer vond ik, Semtex Dat is ook precies wat ik het grootste bezwaar vind bij haar: veel te wisselvallig. De ene keer prima, de andere keer gaat ze helemaal onderuit. Ik had wel medelijden met haar trouwens, ze zat echt als een geslagen hondje op die bank

pi_8386636
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:25 schreef SEMTEX het volgende:
Dewi is een stuk beter dan Jamai of Jim!
  maandag 10 februari 2003 @ 13:41:23 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8386873
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:31 schreef Ripley het volgende:
Marieke danste idd mee, maar ik vond het zo'n jazzballet niveau dat ik zoiets had van: laat maar.

Dewi zong gewoon niet goed deze keer vond ik, Semtex Dat is ook precies wat ik het grootste bezwaar vind bij haar: veel te wisselvallig. De ene keer prima, de andere keer gaat ze helemaal onderuit. Ik had wel medelijden met haar trouwens, ze zat echt als een geslagen hondje op die bank

Hey, ik kan nog wel objectief zijn hoor Ze zong ook ruk dit keer
Maar ik zag Jane zeggen dat Dewi er de volgende keer uitmoet en dat vind ik te ver gaan. Als ze wel lekker in d'r vel zit zingt ze heel goed
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8386879
antwoord op de topictitel: nee

maar dat houdt t leuk natuurlijk

pi_8386944
Ik vind Dewi nu de minste van het stel qua zang en performance...
Ik denk dat het zaterdag tussen Dewi en David gaat
.
  maandag 10 februari 2003 @ 13:45:15 #43
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8386954
Ik vind ze allemaal goed kunnen zingen natuurlijk, maar als je het vergelijkt met de andere Idols, dan zie ik duidelijk wel verschillen.

Marieke: Geen opvallende uitstraling, hoe haar ogen opgemaakt waren vond ik ook nooit mooi. In het begin was ze nog naturel opgemaakt vond ik veel mooier. Qua zang vond ik haar wel ok, maar zeker niet de beste. Geen opvallende stem. Terecht er uit.

Jamaï: kan heel mooi zingen, vind dat brillen-image niet zo ok. Het is geen 'lekker ding' maar dat hoeft ook niet per se als je een idol wilt zijn Hij mag van mij in de finale komen Zeker een favoriet. Ik zou hem er niet uit willen.

Hind: de mooiste en in ieder geval de meest volwassenste stem van allemaal. Uitstraling zit ook goed. Niks op aan te merken vooralsnog eigelijk. Ook een favoriet. Ik zou haar er niet uit willen.

Jim: zeker een pretty boy dus het idool-zijn waard maar vergeleken met de rest is hij geen goede performer en zeker geen goede zanger. Een veel te eentonige stem, kan bepaalde tonen niet halen. Geen veelzijdig zanger dus. Leuk zingen kan hij, maar de slechtste zanger van de mensen die nu over zijn. Hij mag er uit van mij.

Dewi: kan ook best goed zingen maar dat Christina gilletje achter elk zinnetje kan echt niet. Ik vind hoe zij er uit ziet ook VEEL te overdreven, het lijkt net alsof ze ergens wilt voor compenseren. Komt (daardoor) erg onzeker over bij mij. Maar kwestie van smaak want je wenkbrouwen weghalen en overteken is echt not-done Zij mag er uit van mij.

David: een echte performer. Mooie stem waar hij bijna van alles mee kan. Daarnaast is het een lekkere en spontante jongen Nee zeker een blijvertje voor mij

Dus dan hebben we david, hind en jamai die mogen blijven. Wie van hen moet winnen weet ik nog niet.

edit: jeez wat een verhaal
edit2: en het hoort niet eens in dit topic :{

maandag 10 februari 2003 @ 13:46:55 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8386992
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:44 schreef Partygurl het volgende:
Ik vind Dewi nu de minste van het stel qua zang en performance...
Ik denk dat het zaterdag tussen Dewi en David gaat
Zal wel aan je leeftijd liggen
pi_8387007
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee hoor, krijgen we dat gezeik weer
.
  maandag 10 februari 2003 @ 13:48:19 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8387030
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:47 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Nee hoor, krijgen we dat gezeik weer

maandag 10 februari 2003 @ 15:03:06 #47
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8388864
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ok dan zie je het toch goed
Dan was het fanatisme waarmee je Marieke waarschijnlijk om het Jim publiek te pesten ... Ze had op zich wel een goede performance, maar er zijn nog 1000 andere dames die ook leuk kunnen performen maar qua zang te kort komen...
  maandag 10 februari 2003 @ 15:06:33 #48
1986 Jane
pi_8388956
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Welke leeftijd moet je hebben om fan van Dewi te zijn?

Maareh Semtex, dat Dewi er w.m.b. uit mag is mijn persoonlijke mening hoor. Ik zeg niet dat ze niet kan zingen, maar ik houd gewoon helemaal niet van haar manier van zingen. Ik krijg er de kriebels van. Sorry!

maandag 10 februari 2003 @ 15:09:42 #49
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8389032
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:06 schreef Jane het volgende:

[..]

Welke leeftijd moet je hebben om fan van Dewi te zijn?

15 en je moet minimaal 2 cu2 pagina's hebben

en welke manier van zingen doet ze dan?

pi_8389187
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:45 schreef Flaman het volgende:

Dus dan hebben we david, hind en jamai die mogen blijven. Wie van hen moet winnen weet ik nog niet.

Daar ben ik het wel mee eens..

David wordt elke uitzending beter en alhoewel ik me kapot kan ergeren aan die overduidelijke over-articulatie van Hind vind ik d'r toch een dijk van een idool. Jamai is het anti-idol, en dat maakt 'm dan juist weer wel een idol (snap je 'm?)

Ben blij dat Marieke EINDELIJK (10 uitzendingen te laat) is weggestemd, blijkbaar helpt een beroemde zus je toch nog tot de laatste 6, want haar stem was het in ieder geval niet. Typisch zo'n 2unlimited geval: one, two, tree (oftewel een, twee, boom). Nooit beschaafd Engels geleerd.

Dewi mag wat mij betreft terug naar de barbie-fabriek (ze lijkt op zo'n jaren 80 my little pony met van die haartjes en een regenboog op d'r bips ), alwaar ze ook haar stem kan laten smeren. Brrrrrrr.. wat vals.

Jim is geinig, maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een plaat van 'm koop. Alhoewel hij een prettige warme stem bezit denk ik niet dat ik ooit aan die paling-sound-stem kan wennen. "blaiven" ipv "blijven", je kent het wel.

Al met al is David mijn favoriet. En ik vind toch dat Idols behoefte heeft aan een excuus-neger, zeker tot aan de laatste drie! Dan kan Hind de excuus-allochtoon zijn en Jamai de excuus-homofiel!

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_8389267
eigenlijk zijn alleen Hind en Jamai goed, de rest mag uitvechten wanneer ze er uit vliegen.
pi_8389271
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:17 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens..

David wordt elke uitzending beter en alhoewel ik me kapot kan ergeren aan die overduidelijke over-articulatie van Hind vind ik d'r toch een dijk van een idool. Jamai is het anti-idol, en dat maakt 'm dan juist weer wel een idol (snap je 'm?)

Ben blij dat Marieke EINDELIJK (10 uitzendingen te laat) is weggestemd, blijkbaar helpt een beroemde zus je toch nog tot de laatste 6, want haar stem was het in ieder geval niet. Typisch zo'n 2unlimited geval: one, two, tree (oftewel een, twee, boom). Nooit beschaafd Engels geleerd.

Dewi mag wat mij betreft terug naar de barbie-fabriek (ze lijkt op zo'n jaren 80 my little pony met van die haartjes en een regenboog op d'r bips ), alwaar ze ook haar stem kan laten smeren. Brrrrrrr.. wat vals.

Jim is geinig, maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een plaat van 'm koop. Alhoewel hij een prettige warme stem bezit denk ik niet dat ik ooit aan die paling-sound-stem kan wennen. "blaiven" ipv "blijven", je kent het wel.

Al met al is David mijn favoriet. En ik vind toch dat Idols behoefte heeft aan een excuus-neger, zeker tot aan de laatste drie! Dan kan Hind de excuus-allochtoon zijn en Jamai de excuus-homofiel!

hoezo overdreven.
pi_8389297
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:21 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

hoezo overdreven.

Zij is de enige die in elk nummer tot nu toe gewoon echt een paar noten vals heeft gezongen.. tja. De waarheid is hard, zelf voor Dewi-fans.:)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_8389955
Ik vind Hind wel mooi zingen, maar das dan ook alles (vind ik).. Ik vind haar uitstraling vervelend, ik vind haar niet sexy, ik vind haar altijd zo'n vervelende glimlach hebben die zegt: "alles komt wel goed jongens, ik ben er.. " Ook vind ik haar zo'n idool waar we er al een heleboel van hebben, vind haar niet opvallen, beetje 'n saaie tante

Jamai vind ik heel mooi zingen, maar toch meer 'n soort entertainer, 'n presentator, niet sexy, wel humoristisch, maar dat humoristische heb je niet zo veel aan bij zang.

Dewi vind ik lekker klinken, mooi meisje, sexy en zeker wel 'n idool.. Dat ze af en toe een toon vals zingt hoeft voor 'n idool niks uit te maken, daar hoor je er genoeg van

Jim vind ik heel lekker klinken, en aangezien ik zelf van het vrouwelijk geslacht ben zie ik liever 'n man (in dit geval jongetje) winnen dan 'n vrouwelijk idool, hij is ook sexy heeft leuke uitstraling.. Denk dat dat 'n goed idool zou kunnen worden.

David klinkt ook goed maar vind ik niet zo 'vlot', beetje sloompies en om de een of andere reden geen idool. Das gewoon 'n soort gevoel, vind ik beetje 'n saaie vent..

pi_8389991
OK Taurus, noem dan maar eens iemand die met Hind in het dozijn past.
pi_8390088
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
OK Taurus, noem dan maar eens iemand die met Hind in het dozijn past.
Laat ik 't zo zeggen; ik vind haar niet interessant genoeg om er 'n CD van te kopen.. Dan koop ik liever 'n Celine Dion, Pink, Jewel, Ilse de Lange, Nathalie Imbruglia, Vanessa Carlton, of een van die miljoenen Britney Spears..
pi_8390158
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:55 schreef Taurus het volgende:
Laat ik 't zo zeggen; ik vind haar niet interessant genoeg om er 'n CD van te kopen.. Dan koop ik liever 'n Celine Dion, Pink, Jewel, Ilse de Lange, Nathalie Imbruglia, Vanessa Carlton, of een van die miljoenen Britney Spears..
Maar dat is anders dan dat je zegt dat er al honderden zangeressen zijn als Hind. Ik zou Britney nooit vergelijken met Hind...
pi_8390218
Ok, wie dit leest heeft er een schitterend nummer bij :

Stylophonic - If Everybody In The World

(wel even downloaden natuurlijk)

pi_8390244
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Maar dat is anders dan dat je zegt dat er al honderden zangeressen zijn als Hind. Ik zou Britney nooit vergelijken met Hind...

Haar zang en uitstraling zou ik ook niet vergelijken, maar als het een zangeres zou worden zou ik haar toch in dat rijtje zetten.. "Saai" vind ik haar..
pi_8390342
Maar wat is er dan saai? Haar stem?
pi_8390454
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar wat is er dan saai? Haar stem?
Ja. Haar manier van zingen. Ze doet me denken aan Jessica nog wat, met 'How will I know who you are' ofzo iets, paar jaar geleden.. Best aardig nummer maar niet geweldig..
  maandag 10 februari 2003 @ 16:18:05 #62
1986 Jane
pi_8390752
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:09 schreef Flaman het volgende:
en welke manier van zingen doet ze dan?
Met zo'n R&B-bibber (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:21 schreef dolle_hond het volgende:
eigenlijk zijn alleen Hind en Jamai goed, de rest mag uitvechten wanneer ze er uit vliegen.
Ja, mee eens.
pi_8390787
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:07 schreef Taurus het volgende:
Ja. Haar manier van zingen. Ze doet me denken aan Jessica nog wat, met 'How will I know who you are' ofzo iets, paar jaar geleden.. Best aardig nummer maar niet geweldig..
Dat was wel een mooi nummer .

Volgens mij worden wij het ook niet zo snel eens, net als scanman en schatje .

pi_8391125
Here we go again. .
  maandag 10 februari 2003 @ 17:01:29 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8391903
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, dat mocht Hind willen!
pi_8392056
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dat was wel een mooi nummer .

Volgens mij worden wij het ook niet zo snel eens, net als scanman en schatje .

Nee nouja andere smaak moet er wezen toch

Om eerlijk te zijn vind ik geen van de 5 echt om dolenthousiast over te zijn.. En dan Hind nog 't minst..

pi_8393920
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Voordat je oordeelt over iemand, is het misschien handig om even naar 'beautiful' te luisteren van Miss Aguilera. Gaat ook over jou!

Christina Aguilera mag dan wel goed kunnen zingen, maar ze is wel een arrogante sloerie.
pi_8393952
Op www.ruuddewild.nl is een poll over wie UIT Idols moet. Ze willen graag een zo representatief mogelijk beeld van wie het minst populair is, dus ik dacht: ach, ik post 't maar even. Jim staat nu ruim voor.
  maandag 10 februari 2003 @ 18:55:15 #69
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8394313
quote:
Op maandag 10 februari 2003 18:33 schreef Minnie_ het volgende:
Christina Aguilera mag dan wel goed kunnen zingen, maar ze is wel een arrogante sloerie.
Dat is dus dat nare stempeltje dat sommige mensen meteen op mensen menen te moeten drukken, waar ze ook over zingt in 'beautiful'!
pi_8394325
quote:
Op maandag 10 februari 2003 18:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op www.ruuddewild.nl is een poll over wie UIT Idols moet. Ze willen graag een zo representatief mogelijk beeld van wie het minst populair is, dus ik dacht: ach, ik post 't maar even. Jim staat nu ruim voor.
Dewi staat 2e voor wie er NIET uit moet!! yeeh... Hind staat wel voor maar ik denk ook eigenlijk dat zij gaat winnen...al wil ik dat niet...

Christina is niet arro christina is kewl... dewi ook

pi_8394445
quote:
Op maandag 10 februari 2003 18:33 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Kelly Osnourne die Christina Aguilera nadeed in de Osbourne's zei al genoeg over die gillende keukenmeid.
  maandag 10 februari 2003 @ 19:05:38 #72
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8394517
En wederom een bewijs dat 'Van Inkel' zijn nieuwsberichten over Idols van Fok haalt. Vanavond rond 18:20 hadden ze het er over en er werden letterlijk zinnen van 'SCH' gequote.

Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen (over dat Dewi te alternatief zou zijn)
Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen (het lijstje wie waar uiteindelijk eindigt)
Het is allemaal wel heel erg toevallig...

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8394750
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:05 schreef MSXUser het volgende:
En wederom een bewijs dat 'Van Inkel' zijn nieuwsberichten over Idols van Fok haalt. Vanavond rond 18:20 hadden ze het er over en er werden letterlijk zinnen van 'SCH' gequote.

Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen (over dat Dewi te alternatief zou zijn)
Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen (het lijstje wie waar uiteindelijk eindigt)
Het is allemaal wel heel erg toevallig...

Weten we dat ook weer.
pi_8394956
quote:
Goed idee van je. . .

*attentie attentie, willen alle Jim 'haters' zich melden bij de site van Ruud de Wild,en op de poll stemmen* Attentie attentie.

(einde oproep)

* berney snelt heen. .

pi_8395090
Opvallend is wel dat Jim vet voor staat om eruit te gaan en gevolgd wordt door David. .
Gezien het feit dat John de Mol echt niet zijn 'melkkoetje' laat vertrekken zal David vrees ik het onderspit moeten delven.

Ook opvallend is dat Dewi ver onderaan staat,dus geeft alweer aan dat het van geen kant klopt bij de stemmingen.

pi_8395818
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:27 schreef berney het volgende:
Opvallend is wel dat Jim vet voor staat om eruit
Hoe moeten de Jim zeikerds dat nu verklaren??
pi_8395947
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:58 schreef schatje het volgende:

[..]

er is vast met de site geknoeid

maandag 10 februari 2003 @ 20:07:35 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8396085
quote:
Niet verklaren. Die stand is perfect!
pi_8396840
1 vraagje: Is het zo leuk om Jim zo hard de grond in te boren en hem eruit te trappen omdat hij redelijk veel fans heeft en die dan allemaal teleurgesteld zijn (Wat natuurlijk volkooomen terecht is, want die "Breezahmeisjes" ow ow ow die zijn zo irritant voor volwassen mensen), of omdat iedereen hem hier kent en het een ontzettende eikel is?
  maandag 10 februari 2003 @ 20:34:56 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8396917
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:32 schreef Taurus het volgende:
1 vraagje: Is het zo leuk om Jim zo hard de grond in te boren en hem eruit te trappen omdat hij redelijk veel fans heeft en die dan allemaal teleurgesteld zijn (Wat natuurlijk volkooomen terecht is, want die "Breezahmeisjes" ow ow ow die zijn zo irritant voor volwassen mensen), of omdat iedereen hem hier kent en het een ontzettende eikel is?
Voor alle duidelijkheid: Ik boor Jim niet de grond in, alleen zijn zangkwaliteiten. Jim lijkt me op zich wel een geschikt ventje.
pi_8397064
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:32 schreef Taurus het volgende:
Het woord breezah komt me de strot uit.
  maandag 10 februari 2003 @ 20:42:52 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8397105
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:41 schreef schatje het volgende:
Het woord breezah komt me de strot uit.
Generaliseren is nooit leuk.
pi_8397234
quote:

[..]

Dat er massaal gestemd is dat Jim moet mouven. .

En dat zegt weer genoeg. .

maandag 10 februari 2003 @ 23:55:21 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8402594
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:47 schreef berney het volgende:
Dat er massaal gestemd is dat Jim moet mouven. .

En dat zegt weer genoeg. .

Het is 'moven' Berney!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 00:23:43 #85
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8403246
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Generaliseren is nooit leuk.

generaliseren = associeren

verder ben ik het met je eens

Jim is een goede zanger, maar de slechtste vergeleken met de rest. Wat een eentonige scheepstoeter.

dinsdag 11 februari 2003 @ 00:26:52 #86
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8403312
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:23 schreef Flaman het volgende:
generaliseren = associeren
Generaliseren lijkt mij iedereen over één kam scheren...
pi_8404784
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Generaliseren lijkt mij iedereen over één kam scheren...

.:D.:D

Roflol je bent onbetaalbaar. .

Ik zal maar niet schrijven/zeggen wat ik nu denk. .
Het gaat weer net zo goed tussen ons. .

dinsdag 11 februari 2003 @ 09:11:46 #88
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8405131
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, dat mocht Hind willen!

??? Hind kan veeeeel beter zingen dan Britney en persoonlijk vind ik Hind knapper, zeker haar gezicht. Moet je dat gekke smalle bekkie van Britney zien. Britney heeft alleen een megamarketing machine achter zich.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 10:51:02 #89
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8406593
quote:
Gelukkig moet er gestemd worden op de persoon die men erin wil houden.
Als men zou moeten stemmen op de persoon die eruit moet dan zou Jim volgens die poll zwaar moeten moven!!
(En dat zou ik helemaal niet leuk vinden )
In Vino Veritas
pi_8412266
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 10:51 schreef Lady_J het volgende:

[..]

Als men zou moeten stemmen op de persoon die eruit moet dan zou Jim volgens die poll zwaar moeten moven!!

jimfan
pi_8412333
quote:

[..]
Jim volgens die poll zwaar moeten moven!!
Als men zou moeten stemmen op de persoon die eruit moet dan zou

Dat zou jammer zijn ja..
pi_8412348
quote:

[..]

Ik ook niet leuk vinden dan.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:52:21 #93
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8414023
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

jimfan

Nou ja.... fan is misschien een groot woord.
Ik vind Jim het meest in aanmerking komen om het nieuwe Nederlandse idool te worden.
Qua stem vind ik Jamai en Hind veel beter maar Jim heeft "het" gewoon.
Ik denk dat ook als hij niet wint, hij toch wel een idool zal worden.
In Vino Veritas
  dinsdag 11 februari 2003 @ 16:00:37 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8414245
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 09:11 schreef Vamos het volgende:

[..]

??? Hind kan veeeeel beter zingen dan Britney en persoonlijk vind ik Hind knapper, zeker haar gezicht. Moet je dat gekke smalle bekkie van Britney zien. Britney heeft alleen een megamarketing machine achter zich.

Britney heeft toch heel wat meer dan bijna iedereen op deze aardbol denk ik. Ze is niet voor niets zo waanzinnig populair. Je kunt haar leuk vinden of niet, maar feit is dat ze een echt popidool is. Er zijn ongelooflijk veel meiden die misschien beter zingen en net zo mooi zijn, maar die missen toch wat. Die halen het namelijk allemaal niet! En die marketingmachine hebben die meiden ook achter zich gehad. Bij Britney schijnt de combinatie van alles perfect te zijn en dat is een zeldzaamheid. De kans dat Hind ooit zo groot zal worden als Britney is misschien 1 op de miljoen ofzo...
pi_8416777
ik schat de kans nog kleiner...
pi_8417450
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Britney heeft toch heel wat meer dan bijna iedereen op deze aardbol denk ik. Ze is niet voor niets zo waanzinnig populair. Je kunt haar leuk vinden of niet, maar feit is dat ze een echt popidool is. Er zijn ongelooflijk veel meiden die misschien beter zingen en net zo mooi zijn, maar die missen toch wat. Die halen het namelijk allemaal niet! En die marketingmachine hebben die meiden ook achter zich gehad. Bij Britney schijnt de combinatie van alles perfect te zijn en dat is een zeldzaamheid. De kans dat Hind ooit zo groot zal worden als Britney is misschien 1 op de miljoen ofzo...

Britney is alweer ster af hoor, zo goed scoort ze niet meer, Pepsi heeft haar ook aan de kant gezet, Beyonce van Destiny's Child is daar voor in de plaats gekomen.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 18:25:13 #97
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8417538
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:21 schreef schatje het volgende:
Britney is alweer ster af hoor, zo goed scoort ze niet meer, Pepsi heeft haar ook aan de kant gezet, Beyonce van Destiny's Child is daar voor in de plaats gekomen.
We zullen zien wat er gebeurt als ze met een nieuwe cd komt.
pi_8417562
Kan iedereen behalve Dewi, Hind en David niet gewoon optiefen nu en dat zij dan met z'n drieën winnen
LaToya rules
pi_8417645
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

We zullen zien wat er gebeurt als ze met een nieuwe cd komt.

Ach, beetje Madonna na-apen, zelfde producers kiezen, niet echt orgineel.
pi_8417674
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:26 schreef SmashBro het volgende:
Kan iedereen behalve Dewi, Hind en David niet gewoon optiefen nu en dat zij dan met z'n drieën winnen
Jim in plaats van David, dan
  dinsdag 11 februari 2003 @ 18:43:45 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8417958
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:30 schreef schatje het volgende:
Ach, beetje Madonna na-apen, zelfde producers kiezen, niet echt orgineel.
Als het zo makkelijk was zouden er veel meer meiden dezelfde ster status kunnen bereiken en dat lukt ze dus niet....
Maar goed, we raken een beetje off-topic geloof ik... hoewel Britney dus wel een 'Idol' is
pi_8417972
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:26 schreef SmashBro het volgende:
dat bedoel ik nou ook!!!! of alleen Dewi.. mag ook
pi_8418002
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als het zo makkelijk was zouden er veel meer meiden dezelfde ster status kunnen bereiken en dat lukt ze dus niet....
Maar goed, we raken een beetje off-topic geloof ik... hoewel Britney dus wel een 'Idol' is

Er is maar een echte en dat is nog steeds Madonna, de rest zijn kloontjes.
pi_8418072
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:45 schreef schatje het volgende:

[..]

Er is maar een echte en dat is nog steeds Madonna, de rest zijn kloontjes.

neemt niet weg dat iedereen ook posters van de kloontjes boven hun bed hebben hangen en ook de kloontjes bakken met geld verdienen...
Ik ben het met je eens hoor... zijn allemaal aftreksels van aftreksels.. maar toch kan je het succes van Britney niet ontkennen.
Om het bericht even ontopic te houden: ik denk niet dat een van de idols dat kan evenaren...
pi_8418115
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:48 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

neemt niet weg dat iedereen ook posters van de kloontjes boven hun bed hebben hangen en ook de kloontjes bakken met geld verdienen...
Ik ben het met je eens hoor... zijn allemaal aftreksels van aftreksels.. maar toch kan je het succes van Britney niet ontkennen.
Om het bericht even ontopic te houden: ik denk niet dat een van de idols dat kan evenaren...

Laatste denk ik ook niet.
pi_8418320
ik denk gezegd dat tegen de tijd dat Idols 2 begint...de winnaar van Idols 1 alweer out of the picture is....
Hoop het niet natuurlijk (nou ja hangt af van wie er wint) maar ik vrees het ergste...
  dinsdag 11 februari 2003 @ 19:12:35 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8418702
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:59 schreef DarkMaxie het volgende:
ik denk gezegd dat tegen de tijd dat Idols 2 begint...de winnaar van Idols 1 alweer out of the picture is....
Hoop het niet natuurlijk (nou ja hangt af van wie er wint) maar ik vrees het ergste...
Dat ligt er maar net aan. Je moet hét hebben, maar je moet ook mazzel hebben. Marco Borsato was al jaren bezig en scoorde nauwelijks. Toen kwam hij opeens met een Nederlandstalig nummer en dat was waarschijnlijk exact op het juiste moment, het juiste liedje en had hij toch de juiste uitstraling. Toen is Borsato zo enorm populair geworden. Datzelfde geldt voor Madonna... datzelfde geldt voor Britney en ga zo maar door. Volgens mij is Madonna trouwens al een flink aantal jaren haar enorme ster status kwijt. Ze is nog steeds heel populair, maar het is een schaduw van wat het ooit was.
Maar als Hind toevallig het juiste liedje krijgt en op het goede moment met dat liedje op de markt komt, heeft ze best een kans denk ik. En dan is altijd de opvolger van dat eerste liedje belangrijk. Daar hangt dan vanaf of je een eendagsvlieg wordt of een langdurig succes.
pi_8420312
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:31 schreef schatje het volgende:
Jim in plaats van David, dan
Jamai in plaats van Jim dan .
pi_8420379
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Jamai in plaats van Jim dan .

Jamai is geen idool

Jim ipv jamai dan

pi_8421419
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:18 schreef Taurus het volgende:

[..]

Jamai is geen idool

Jim ipv jamai dan

and it goes on and on and on and ...

pi_8421839
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:18 schreef Taurus het volgende:

[..]

Jamai is geen idool

Pakkende nummers voor Jamai:

Jij weet toch wel wat liefde is
Kus me voor de laaste keer
Athene
Mama
Neuzenpolka

Afkomstig van deze cd:

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 11-02-2003 21:11]

pi_8421854
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Athene
Mama
Neuzenpolka

Afkomstig van deze cd:

[afbeelding]

HAHAHAHAHAHAHA

pi_8422081
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Athene
Mama
Neuzenpolka

Afkomstig van deze cd:

[afbeelding]

misschien mag hij nog wel eens meedoen met BZN ofzo.... of misschien een duet met Jantje Smit..... it's gonna be FUN FUN FUN!!
(nou nee )

dinsdag 11 februari 2003 @ 22:51:01 #114
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_8424649
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:22 schreef berney het volgende:

[..]

Goed idee van je. . .

*attentie attentie, willen alle Jim 'haters' zich melden bij de site van Ruud de Wild,en op de poll stemmen* Attentie attentie.

(einde oproep)

* berney snelt heen. .

ik was weer eens lekker tegendraads en kon het niet laten om
"rot op met je poll"aan te klikken
never play games........
pi_8425642
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:20 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

misschien mag hij nog wel eens meedoen met BZN ofzo.... of misschien een duet met Jantje Smit..... it's gonna be FUN FUN FUN!!
(nou nee )

Of Frans Bauer, "Als Sterren aan de Hemel staan".
pi_8427535
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan. Je moet hét hebben, maar je moet ook mazzel hebben. Marco Borsato was al jaren bezig en scoorde nauwelijks. Toen kwam hij opeens met een Nederlandstalig nummer en dat was waarschijnlijk exact op het juiste moment, het juiste liedje en had hij toch de juiste uitstraling. Toen is Borsato zo enorm populair geworden.

Volgens mij is Borsato pas echt in het nieuws gekomen en populair geworden nadat ie bij Robbert ter Brink is geweest hoor
Waren 2 meiden verliefd op hem als ik het me goed herinner
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  woensdag 12 februari 2003 @ 06:45:06 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8428828
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 00:53 schreef late_vogel het volgende:

[..]

Volgens mij is Borsato pas echt in het nieuws gekomen en populair geworden nadat ie bij Robbert ter Brink is geweest hoor
Waren 2 meiden verliefd op hem als ik het me goed herinner

Lieverd, dat was Fransje Bauer !
pi_8428884
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 06:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

yup

woensdag 12 februari 2003 @ 10:04:39 #119
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8430098
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ben ik het weer niet mee eens (moet kunnen toch?)
Er zijn honderden Britneys: meiden die er leuk uitzien en redelijk kunnen zingen. De producers hebben haar uit die honderden uitgekozen en haar met een aantal voorgeproduceerde platen op het juiste moment de markt ingegooid. Ze hadden net zo goed Marieke, Hind en nog 10 andere meiden uit de laatste 30 van Idols op deze manier kunnen lanceren en die hadden stuk voor stuk net zo beroemd geweest.

Meiden met het uiterlijk van Hind zijn er ook bij de vleet. De stem van Hind is echter uitzonderlijk goed; daar zijn er maar heel weinig van.

pi_8431495
Hind is alleen geen idool vind ik.
pi_8432165
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 06:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
pi_8432418
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:29 schreef schatje het volgende:
Hind is alleen geen idool vind ik.
* Mee eens is *
  woensdag 12 februari 2003 @ 15:49:00 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8437543
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 10:04 schreef Vamos het volgende:

[..]

Ben ik het weer niet mee eens (moet kunnen toch?)
Er zijn honderden Britneys: meiden die er leuk uitzien en redelijk kunnen zingen. De producers hebben haar uit die honderden uitgekozen en haar met een aantal voorgeproduceerde platen op het juiste moment de markt ingegooid. Ze hadden net zo goed Marieke, Hind en nog 10 andere meiden uit de laatste 30 van Idols op deze manier kunnen lanceren en die hadden stuk voor stuk net zo beroemd geweest.

Niet correct, want er worden dus wel tientallen meiden op dezelfde manier gelanceerd als Britney en die halen het niet. Verkeerde liedje, verkeerde moment en vooral verkeerde uitstraling zijn daar debet aan.
Waarom denk je dat zo'n ster als Britney Spears maar eens in de zoveel tijd naar voren komt? Als het zo makkelijk was als jij zegt dan barstte het van de Britney types... en dat doet het ook wel, maar geen van allen komt in de buurt van de populariteit van Miss Spears. Vandaar dat ze ook erg snel weer zijn verdwenen.
pi_8437695
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Niet correct, want er worden dus wel tientallen meiden op dezelfde manier gelanceerd als Britney en die halen het niet. Verkeerde liedje, verkeerde moment en vooral verkeerde uitstraling zijn daar debet aan.
Waarom denk je dat zo'n ster als Britney Spears maar eens in de zoveel tijd naar voren komt? Als het zo makkelijk was als jij zegt dan barstte het van de Britney types... en dat doet het ook wel, maar geen van allen komt in de buurt van de populariteit van Miss Spears. Vandaar dat ze ook erg snel weer zijn verdwenen.

Jeps ik weet er eigenlijk maar één die het naast Britney wel ECHT gehaald heeft en dat is Christina... Als iemand er nog een kan opnoemen....be my guest.
  woensdag 12 februari 2003 @ 15:58:31 #125
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8437738
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:56 schreef DarkMaxie het volgende:
Jeps ik weet er eigenlijk maar één die het naast Britney wel ECHT gehaald heeft en dat is Christina... Als iemand er nog een kan opnoemen....be my guest.
Maar zelf Christina Aguilera komt nog niet echt in de buurt van de Britney Spears hype van de laatste 3 jaar ofzo (misschien dat de hype nu wat inzakt trouwens, maar het was er wel degelijk).
pi_8437814
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar zelf Christina Aguilera komt nog niet echt in de buurt van de Britney Spears hype van de laatste 3 jaar ofzo (misschien dat de hype nu wat inzakt trouwens, maar het was er wel degelijk).

Ik denk dat Christina momenteel populairder is dan Brit. Brit is een beetje dood geloof ik.. zit nog steeds te kniezen om Justin ofzo... nou ja boeiend. Christina heeft hiervan overigens wel leuk gebruik van gemaakt. Britney zielig en zinloos...dan kom ik lekker terug met een nieuwe cd ed. Perfecte timing.

Als je kijkt naar de laatste 3 jaar, dan heb je gelijk.. toen was Britney HET popidol.

Zelf vind ik dat Christina zich in de tijd veel beter heeft ontwikkeld en veel beter is dan Britney maar dat terzijde.

pi_8438578
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:01 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Ik denk dat Christina momenteel populairder is dan Brit. Brit is een beetje dood geloof ik.. zit nog steeds te kniezen om Justin ofzo... nou ja boeiend. Christina heeft hiervan overigens wel leuk gebruik van gemaakt. Britney zielig en zinloos...dan kom ik lekker terug met een nieuwe cd ed. Perfecte timing.

Als je kijkt naar de laatste 3 jaar, dan heb je gelijk.. toen was Britney HET popidol.

Zelf vind ik dat Christina zich in de tijd veel beter heeft ontwikkeld en veel beter is dan Britney maar dat terzijde.

Ik vind Britney nog steeds 'n grotere ster dan Christina. Vind Christina beetje vies bleh.. Ze kan wel mooi zingen maar doe het dan wel met stijl zeg..
pi_8438599
Britney is passé.
  woensdag 12 februari 2003 @ 16:42:16 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8438855
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Britney is passé.
Geloof ik niks van. Let maar op als er een nieuwe cd komt. Ze is denk ik nog steeds hét tieneridool van deze tijd!
pi_8438909
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Geloof ik niks van. Let maar op als er een nieuwe cd komt. Ze is denk ik nog steeds hét tieneridool van deze tijd!

Exactly. We zijn het eens..
pi_8438981
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:42 schreef scanman01 het volgende:
Haar vorige muzikale werkje heeft het anders toch ook niet zo goed gedaan. Alleen I'm A Slave 4 U is (terecht) een hit geworden...
  woensdag 12 februari 2003 @ 17:07:44 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8439508
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Haar vorige muzikale werkje heeft het anders toch ook niet zo goed gedaan. Alleen I'm A Slave 4 U is (terecht) een hit geworden...
Alle nummers/singels zijn hits geworden. De een alleen iets groter dan de ander. En het hele album is toch wel weer platinum geworden hoor.
pi_8439613
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Alle nummers/singels zijn hits geworden. De een alleen iets groter dan de ander. En het hele album is toch wel weer platinum geworden hoor.
Geen top 10 hits.... Maar wel platina dus... Maar toch denk ik dat Britney's beste tijd voorbij is.
pi_8439633
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Britney is passé.
Heeft ze aan zichzelf te danken, middelvinger opsteken naar je fans maakt je niet populair, haar restaurant dat moest sluiten vanwege voedselvergiftiging, Pepsi die haar aan de kant heeft gezet, en ze scoort ook niet meer zo goed, volgens mij was haar laatste album zelfs een flop in de VS.
Britney is dus echt wel passé.

Maar goed, nu er steeds minder kandidaten overblijven lijkt het me wel een goed idee dat ze wat langer mogen zingen, nu is het geloof een minuut en dertig seconden, kunnen ze dus wat meer laten zien.

pi_8439679
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:46 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Alleen I'm A Slave 4 U is (terecht) een hit geworden...

Dat was idd een leuk nummer.
pi_8439710
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Maar toch denk ik dat Britney's beste tijd voorbij is.

Ze heeft ook zwembandjes gekregen.

woensdag 12 februari 2003 @ 17:18:29 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8439714
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geen top 10 hits.... Maar wel platina dus... Maar toch denk ik dat Britney's beste tijd voorbij is.
Ik weet van 'overprotected' dat het een top 5 hit was (of kwam die van haar tweede cd?). De rest zou ik op moeten zoeken maar zou me niets verbazen als ze ook hoog scoorden. Alleen geen nummer 1 hits meer en dat zal best een tegenvaller zijn geweest na de eerste albums.
Ik vind zelf Britney een klasse performer en vind zelfs ook een aantal van haar nummers wel erg lekker klinken. Volgens mij is de hype nog lang niet voorbij, maar we zullen zien in de toekomst.

Maar we zitten in het verkeerde topic merk ik nu. Dus Britney!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 12-02-2003 17:22]

woensdag 12 februari 2003 @ 17:18:50 #138
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_8439722
Ik was net op de idols site en bekeek daar weer ff een kiekje van die Wortel Gathes, en ik moet zeggen : wat is dat toch een lelijk ventje, hij heeft er echt een bakkes van een gnoom op staan. Hij keek geirriteerd lelijk..
....in de donkere nacht.
pi_8439788
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik weet van 'overprotected' dat het een top 5 hit was (of kwam die van haar tweede cd?). De rest zou ik op moeten zoeken maar zou me niets verbazen als ze ook hoog scoorden. Alleen geen nummer 1 hits meer en dat zal best een tegenvaller zijn geweest na de eerste albums.
Ik vind zelf Britney een klasse performer en vind zelfs ook een aantal van haar nummers wel erg lekker klinken. Volgens mij is de hype nog lang niet voorbij, maar we zullen zien in de toekomst.

Ze kan ook niet echt zingen, playbackt bij live optredens.
pi_8439792
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:14 schreef schatje het volgende:
Maar goed, nu er steeds minder kandidaten overblijven lijkt het me wel een goed idee dat ze wat langer mogen zingen, nu is het geloof een minuut en dertig seconden, kunnen ze dus wat meer laten zien.
Ik hoop het, ze zingen nu veel te kort. In Duitsland waren ze zaterdag nog met z'n vieren over en ze mochten allemaal 2 liedjes zingen. Dat was leuk. Maar die geven er ook niets om dat de show een uur uitloopt.

En over Britney ben ik het met je eens .

pi_8439839
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:22 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik hoop het, ze zingen nu veel te kort. In Duitsland waren ze zaterdag nog met z'n vieren over en ze mochten allemaal 2 liedjes zingen. Dat was leuk. Maar die geven er ook niets om dat de show een uur uitloopt.

Die uitzendig van een uur moet gewoon nuttig gebruikt worden, misschien dat de laatste drie een liedje voluit mogen zingen.Ik zit niet te wachten op grapjes van Reinout.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 12-02-2003 17:28]

pi_8439855
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:26 schreef schatje het volgende:
Ik zit niet te wachten op grapjes van Reinout.
Ik ook helemaal niet.
  woensdag 12 februari 2003 @ 17:35:37 #143
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8439987
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:14 schreef schatje het volgende:
en ze scoort ook niet meer zo goed, volgens mij was haar laatste album zelfs een flop in de VS.
Even een quote'je uit een amerikaanse krant:
quote:
Overprotected: The third single from the five-times platinum album, Britney, finds our Lolita in a silvery catsuit barely containing her oversized feline curves. Britney and entourage take position before the super-dooper blow-dryer that blasts their hair into rock video action.
Vijf keer platina dus .... Echt 'geflopt' kun je dat niet noemen denk ik.
Haar eerste album was trouwens 12x platina en dat is een absoluut record in the usa.
Maar wat 'onze' Idols betreft.... wie kan met een beetje mazzel in de buurt komen is de vraag. Jim heeft the looks.... dus heeft potentie (want 'looks' heb je zeker nodig). Hind ziet er ook wel goed uit, maar zal niet snel een tieneridool worden denk ik (maar je weet maar nooit). Dewi heeft ook nog wel potentie, maar dan heb je het wel gehad.
  woensdag 12 februari 2003 @ 17:37:42 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8440020
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:22 schreef schatje het volgende:
Ze kan ook niet echt zingen, playbackt bij live optredens.
Vind je het gek met al haar gedans en gespring? Ik heb Madonna ook wel eens live horen zingen tijdens een heftig dansoptreden en dat was minstens net zo dramatisch.

En wat de tijd dat de Idols mogen zingen betreft. Misschien heeft dat met rechten te maken. Als je maar een klein stukje van een nummer zingt hoef je geloof ik geen rechten te betalen ofzo...

pi_8440085
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:35 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Even een quote'je uit een amerikaanse krant:
[..]

Vijf keer platina dus .... Echt 'geflopt' kun je dat niet noemen denk ik.
Haar eerste album was trouwens 12x platina en dat is een absoluut record in the usa.

Heerlijk gewoon, je bent echt voorspellend.
pi_8440165
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vind je het gek met al haar gedans en gespring? Ik heb Madonna ook wel eens live horen zingen tijdens een heftig dansoptreden en dat was minstens net zo dramatisch.

Ik heb Madonna idd ook weleens ronduit afschuwelijk vals horen zingen, laatste tournee was het stukken beter.
quote:
En wat de tijd dat de Idols mogen zingen betreft. Misschien heeft dat met rechten te maken. Als je maar een klein stukje van een nummer zingt hoef je geloof ik geen rechten te betalen ofzo...
Ik dacht dat het te maken heeft met het concept van het progamma.
  woensdag 12 februari 2003 @ 17:48:31 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8440193
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Dank je... Sorry dat ik het even recht wilde zetten.
Jij bent ook best wel voorspellend trouwens.... dat je in plaats van 'oh, dan zat ik er helemaal naast' schrijft 'jij bent echt voorspellend' (nooit toegeven dus)
En zo voorspellen we elkaar
  woensdag 12 februari 2003 @ 17:50:02 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8440219
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:46 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb Madonna idd ook weleens ronduit afschuwelijk vals horen zingen, laatste tournee was het stukken beter.
[..]

Ik dacht dat het te maken heeft met het concept van het progamma.

Zou ook kunnen, maar ik meen ook ooit eens gehoord te hebben dat je wel een stuk van een nummer mag zingen zonder rechten te moeten betalen. Maar pin me er niet op vast
pi_8440288
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dank je... Sorry dat ik het even recht wilde zetten.
Jij bent ook best wel voorspellend trouwens.... dat je in plaats van 'oh, dan zat ik er helemaal naast' schrijft 'jij bent echt voorspellend' (nooit toegeven dus)
En zo voorspellen we elkaar

Gekkie.
  woensdag 12 februari 2003 @ 18:13:27 #150
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8440642
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Waarom denk je dat zo'n ster als Britney Spears maar eens in de zoveel tijd naar voren komt?
Kortom: het is puur geluk dat zij wel een idool is geworden. Juiste moment, juiste plaats weetjewel. Het ligt niet aan haarzelf, het ligt aan de dosis geluk die ze op dat moment had. Er zijn genoeg meiden met een betere uitstraling en betere zangkwaliteiten die het niet redden omdat ze dat ene beetje geluk missen om door te breken.
pi_8440785
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vind Britney nog steeds 'n grotere ster dan Christina. Vind Christina beetje vies bleh.. Ze kan wel mooi zingen maar doe het dan wel met stijl zeg..

Britney heeft nog nooit een eigen lied geschreven.. Britney doet netjes alles wat de platenmaatschappij zegt. Jij moet een liedje zingen over sex. Brit: oke. Je moet een kort truitje aan. Brit: oke. Je moet zeggen dat je nog maagd bent. Brit: oke
Kind mag van mij zo terug naar de barbie fabriek. Ik zeg niet dat ik die liedjes van haar niet leuk vind want op de een of andere manier weet ik ze toch altijd mee te zingen.. maar christina is tenmiste nog een beetje zichzelf... Britney is gewoon een hondje.. Ga zitten. Brit: oke!

Maar om even terug te komen op waar dit allemaal mee begonnen is..... de kans is enorm klein dat een idol zo;n succes kan evenaren...punt.

woensdag 12 februari 2003 @ 20:35:32 #152
22259 Fogerty
slapende account
pi_8443406
Haha, ik kijk nu de herhaling, en ik weet al dat Marieke eruit gaat. En nu zie ik het intro-liedje van Wham waarbij ze allemaal zingen, en daar is Marieke al verreweg het slechtst: geen volume. Je hoorde niks! Rest van de uitzending is dus eigenlijk overbodig maar het lijkt me wel leuk op zich, jaren 80
Hieperdepiep hoera!
pi_8443463
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:35 schreef Fogerty het volgende:
Haha, ik kijk nu de herhaling, en ik weet al dat Marieke eruit gaat. En nu zie ik het intro-liedje van Wham waarbij ze allemaal zingen, en daar is Marieke al verreweg het slechtst: geen volume. Je hoorde niks! Rest van de uitzending is dus eigenlijk overbodig maar het lijkt me wel leuk op zich, jaren 80
Alleen allemaal kut liedjes.
  woensdag 12 februari 2003 @ 20:39:14 #154
3498 Barb
Graduated Fool
pi_8443483
quote:
Haha, ik kijk nu de herhaling, en ik weet al dat Marieke eruit gaat. En nu zie ik het intro-liedje van Wham waarbij ze allemaal zingen, en daar is Marieke al verreweg het slechtst: geen volume. Je hoorde niks!
Dat kwam omdat haar microfoon het niet deed, lag dus niet aan haar stem
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_8443503
quote:
En nu zie ik het intro-liedje van Wham waarbij ze allemaal zingen, en daar is Marieke al verreweg het slechtst: geen volume.
zoiets noem je een defecte microfoon...

Ik ga denk ik zo ook maar even kijken.. ben toch wel benieuwd wie eruit gaat.....

pi_8443558
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:39 schreef Barb het volgende:

[..]

Dat kwam omdat haar microfoon het niet deed, lag dus niet aan haar stem

Daar hadden ze in de tussen tijd wel even geluid over heen kunnen mixen, staat zo lullig.
pi_8443631
Ik heb een deja-vu, want ik zie Marieke op TV. Zij is toch al weg??
  woensdag 12 februari 2003 @ 20:45:10 #158
22259 Fogerty
slapende account
pi_8443638
Ah ja, ze zeggen het nu net ja, microfoon was kapot.
Optreden ook niet zo denderend, ze doet nog steeds Woody Woodpecker na
Ik vind dit trouwens wel een redelijk leuk liedje, mij benieuwen wat de rest allemaal gaat doen
Hieperdepiep hoera!
  woensdag 12 februari 2003 @ 20:48:36 #159
3498 Barb
Graduated Fool
pi_8443715
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:44 schreef Dragonwizard het volgende:
Klopt, dit is een speciale deja-vu-uitzending
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_8443723
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:44 schreef Dragonwizard het volgende:
Gelukkig wel, was echt niet goed genoeg.
pi_8443729
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:48 schreef Barb het volgende:

[..]

Klopt, dit is een speciale deja-vu-uitzending

pi_8443730
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:41 schreef schatje het volgende:

[..]

. .
pi_8443738
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Gelukkig wel, was echt niet goed genoeg.

boeien
pi_8443745
Moet die rel van van de week ook effe overnieuw. . .
pi_8443772
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:49 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

boeien

Je bent de zwakste schakel.
pi_8443794
toptopic
  woensdag 12 februari 2003 @ 20:56:02 #167
22259 Fogerty
slapende account
pi_8443856
Oei, Jim ook al niet geweldig. Hopelijk wordt de rest v/d uitzending beter!
Hieperdepiep hoera!
pi_8443857
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Je bent de zwakste schakel.

eerst jij.... tot ziens tante..
pi_8443866
Die Marieke is best wel goed eigenlijk he. .
  Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 20:56:50 #170
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8443874
Flikker eens op met die verkoudheid, snij die neus er dan af ofzo
pi_8443939
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:56 schreef Fogerty het volgende:
ja Hind was de beste... oeps spoiler
pi_8443952
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:56 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

eerst jij.... tot ziens tante..

Dream on knulletje.
  Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 21:01:57 #173
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8443962
Ja, de Tv kan nu wel uit.
pi_8443973
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:56 schreef berney het volgende:
Die Marieke is best wel goed eigenlijk he. .
Echt geweldig, waar is Scanman??
  woensdag 12 februari 2003 @ 21:03:39 #175
22259 Fogerty
slapende account
pi_8444008
Hind zingt weer fantastisch, maar wat een saai kutnummer
Hieperdepiep hoera!
pi_8444019
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:01 schreef SunChaser het volgende:
Ja, de Tv kan nu wel uit.
Goed zo, en nu weer braaf naar onzin.
  Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 21:04:13 #177
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8444021
Ik begrijp niet dat iemand Deevid als idool ziet

Noppa nul uitstraling

pi_8444027
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:03 schreef Fogerty het volgende:
Hind zingt weer fantastisch, maar wat een saai kutnummer
Ik ben het met het gedeelte voor de komma eens, erna niet meer zo eigenlijk . Ik vind het wel een leuk vrolijk nummer .
pi_8444043
niveau daalt stemming stijgt..

oooow dewi en marieke op de bank.. wie wordt het.. oooh spannneeeeendddddd!!!!! nou nee

pi_8444059
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:01 schreef schatje het volgende:

[..]

Dream on knulletje.

tuurlijk taartje...
enkeltje onzin voor jou??

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonwizard op 12-02-2003 21:06]

Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 21:06:01 #181
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8444066
Deevid zat er goed naast
pi_8444072
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:04 schreef SunChaser het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand Deevid als idool ziet

Noppa nul uitstraling

Naar mijn mening ben jij de meest ondergewaardeerde user van Fok!
  Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 21:10:06 #183
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8444149
De Jury heeft echt geen commentaar op Dewi. Nou, ik denk dat ze maar een andere baan moeten zoeken zeg, ze zit er mijlenver naast.
pi_8444170
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:10 schreef SunChaser het volgende:
De Jury heeft echt geen commentaar op Dewi. Nou, ik denk dat ze maar een andere baan moeten zoeken zeg, ze zit er mijlenver naast.
Dat zij Henkjan ook bij Stenders Vroeg afgelopen maandag, hij had wel commentaar op Dewi maar omdat hij geen commentaar mocht leveren bij Dewi (dat regelen ze van tevoren) leek het alsof de jury heel positief over madam was.
pi_8444196
Dewi was idd echt heel erg.
  Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 21:12:21 #186
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8444197
Ja, heb het ook gehoord. Dit was beneden alle peil.
  woensdag 12 februari 2003 @ 21:13:57 #187
22259 Fogerty
slapende account
pi_8444231
Hmmm tot nu toe heeft alleen Hind het goed gedaan, David heb ik gemist dus dat weet ik niet. Maar Marieke, Jim en Dewi....
Hieperdepiep hoera!
pi_8444279
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:13 schreef Fogerty het volgende:
Hmmm tot nu toe heeft alleen Hind het goed gedaan, David heb ik gemist dus dat weet ik niet. Maar Marieke, Jim en Dewi....
Jim
pi_8444365
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:06 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Naar mijn mening ben jij de meest ondergewaardeerde user van Fok!

Deze is onbetaalbaar. . .

*mee eens is dus*. . .

[Dit bericht is gewijzigd door berney op 12-02-2003 21:22]

pi_8444373
Niet op Dewi schelden... STOUTERDS!!!!!!!!

(toch was het zaterdag wel uuh.. redelijk minder....)

pi_8444422
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:19 schreef DarkMaxie het volgende:
Niet op Dewi schelden... STOUTERDS!!!!!!!!

(toch was het zaterdag wel uuh.. redelijk minder....)

Zang was niet zo fraai, rest wel.
pi_8444437
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Zang was niet zo fraai, rest wel.

nee het lied was kut. (stouterds!!)
  Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 21:22:13 #193
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8444444
Wat is de stem van Jamai dun.

Dit was echt de slechtste show ever.

woensdag 12 februari 2003 @ 21:23:38 #194
22259 Fogerty
slapende account
pi_8444483
Nee, Jamai ook al niet echt wat. Volgens mij ligt het aan de liedjes.
Hieperdepiep hoera!
pi_8444489
"Bastiaan en Tooske zullen a.s. zaterdag het nummer Alles gaan zingen in Idols Backstage op Yorin. Dit zal rond 22.30 uur zijn. "

Damn, iemand nog kaarten over?? Ja, niet om Tooske, hoor, maar wel om Bas

pi_8444502
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:22 schreef SunChaser het volgende:
Wat is de stem van Jamai dun.
ja moet toch iets dun zijn aan hem he....

nee dat kon niet... ik ben ook een stouterd... foei!! (nou nee)

pi_8444529
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:21 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

nee het lied was kut. (stouterds!!)

Oke, lied was kut.
pi_8444560
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:25 schreef schatje het volgende:

[..]

Oke, lied was kut.

ik mag jou wel ! LoL
pi_8444647
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:26 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

ik mag jou wel ! LoL

woensdag 12 februari 2003 @ 21:30:23 #200
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8444667
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:56 schreef Fogerty het volgende:
Hij was idd nog net even iets erger dan ik in mijn gedachten had.
  woensdag 12 februari 2003 @ 21:31:37 #201
22259 Fogerty
slapende account
pi_8444694
Hind was de enige goeie van vanavond, hopelijk zaterdag weer een betere uitzending!
Hieperdepiep hoera!
  woensdag 12 februari 2003 @ 21:32:11 #202
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8444706
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:16 schreef schatje het volgende:

[..]

Jim

Haal die watjes er toch eens uit!
pi_8444746
daaaaaaaar issiieeeee weeeeer!!! onze enige echte eigen:::::: SCANMAN!!!!! yeey oke dat was ietsje overdreven
pi_8444824
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je zult jezelf bedoelen.
  Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 21:41:23 #205
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8444961
Ben benieuwd wie de subtitel voor deel 35 gaat verzinnen.
pi_8445276
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:41 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd wie de subtitel voor deel 35 gaat verzinnen.
laten we zeggen: jij niet
pi_8445294
Idols 35: vervolg op Idols 34: worden Scanman en Schatje het ooit eens?
pi_8445380
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Idols 35: vervolg op Idols 34: worden Scanman en Schatje het ooit eens?
"Zien we SCH hier nog terug"
pi_8445425
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:59 schreef schatje het volgende:

[..]

"Zien we SCH hier nog terug"

Wie is Sch???

o ja Schatje. .

pi_8445464
Heb ik nog iets gemist tijdens de herhalingen. .
pi_8445599
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:01 schreef berney het volgende:

[..]

Wie is Sch???

o ja Schatje. .

huh??? nou nee!!! wel bij de les blijven he!
SCH is die gast die die blije roddels heeft lopen verspreiden over oplichtingspraktijken...

"Zien we SCH hier nog terug" ja, die doet t m wel

woensdag 12 februari 2003 @ 22:13:46 #212
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_8445705
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

<Shake hands>
If you don't like my opinion: up yours!
pi_8445760
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:13 schreef Elephant het volgende:

[..]

<Shake hands>

Aantal posts op forum 36
pi_8445886
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:16 schreef schatje het volgende:

[..]

Aantal posts op forum 36

En dan...
pi_8445945
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:20 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

En dan...

woensdag 12 februari 2003 @ 22:22:48 #216
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_8445959
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:20 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

En dan...

Dat vraag ik me ook af. Och ja....ze moet steeds het laatste woord hebben, laat het arme kind...
If you don't like my opinion: up yours!
pi_8445988
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:22 schreef schatje het volgende:

[..]

So what als iemand 36 posts heeft?? Dus je beoordeelt iemand op 36 posts...wie is nou de ??..en ga nou niet zo snugger doen.
pi_8446114
aaaw allemaal tegen schatje.. dat vind ik nou weer lullig.....

STOUTERDS!!!

(god wat ben ik in een totaal onzinnige bui)

pi_8446116
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:23 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

So what als iemand 36 posts heeft?? Dus je beoordeelt iemand op 36 posts...wie is nou de ??..en ga nou niet zo snugger doen.

Kloontje misschien, kom ik gauw genoeg achter.

pi_8446174
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:28 schreef DarkMaxie het volgende:

STOUTERDS!!!

Ik ben niet tegen haar
pi_8446220
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:28 schreef DarkMaxie het volgende:

STOUTERDS!!!

Sukkels happen zo snel.
pi_8446252
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:30 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen haar

Ik ook niet tegen jou. ()
pi_8446261
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Sukkels happen zo snel.

Kan ik niks aan doen dat je Sukkels aantrekt.
pi_8446293
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:32 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

Kan ik niks aan doen dat je Sukkels aantrekt.

Heerlijk, scherp .
pi_8446391
we houden de stemming er wel lekker in zo he
pi_8446435
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:37 schreef DarkMaxie het volgende:
we houden de stemming er wel lekker in zo he
pi_8446469
Op naar deel 35.
  Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 22:44:13 #228
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8446553
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:40 schreef schatje het volgende:
Op naar deel 35.
Ik verwacht een leuke subtitel van je, he!
pi_8446580
pi_8446608
Vrijdag komt zijn plaatje uit.

Ik niet kopen.

Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 22:49:12 #231
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8446657
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:46 schreef schatje het volgende:
Ik niet kopen.
Nee, jij geld nodig hebt voor briezer en SMS-tegoed
pi_8446694
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:49 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, jij geld nodig hebt voor briezer en SMS-tegoed

pi_8446739
Nummer drie van Idols UK:

Brengt ook hier een plaatje uit.

Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 22:53:01 #234
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8446756
Darius, hij heeft btw GEEN contract getekend en brengt eigen materiaal uit.
pi_8446821
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:53 schreef SunChaser het volgende:
Darius, hij heeft btw GEEN contract getekend en brengt eigen materiaal uit.
Hij heeft al een top tien hit gehad in Engeland, was vorige week in A'dam voor promotie, stond in de Telegraaf.
pi_8446840
sunchaser.. waarom heb jij eigenlijk zo'n stomzinnig plaatje van die full house gast? ff tussendoor
pi_8446862
En natuurlijk Will:

pi_8446863
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:45 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Ikke wel kopen
pi_8446890
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:56 schreef DarkMaxie het volgende:
sunchaser.. waarom heb jij eigenlijk zo'n stomzinnig plaatje van die full house gast? ff tussendoor
Soort zoekt soort.
  Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 22:58:44 #240
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8446906
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:56 schreef DarkMaxie het volgende:
Klachten en vragen kun je hier stellen: Sunchaser, wil je wat voor me doen?!?
pi_8446922
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:57 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ikke wel kopen

Hij zong wel vals en af en toe ook nog met band.
  Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 23:00:23 #242
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8446959
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Hij heeft al een top tien hit gehad in Engeland, was vorige week in A'dam voor promotie, stond in de Telegraaf.

We hebben IETS gemeen, we lezen de telegraaf
pi_8446960
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:59 schreef schatje het volgende:

[..]

Hij zong wel vals en af en toe ook nog met band.

Ja, klopt. Maar daar heb ik niet echt op gelet
pi_8447001
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:00 schreef SunChaser het volgende:

[..]

We hebben IETS gemeen, we lezen de telegraaf

pi_8447021
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:58 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Klachten en vragen kun je hier stellen: Sunchaser, wil je wat voor me doen?!?

ja morgen weer... waarom nou??? zeg nou.... stouterd
pi_8447022
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:00 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar daar heb ik niet echt op gelet

Je vindt het echt een lekker ding??
pi_8447035
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:02 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

ja morgen weer... waarom nou??? zeg nou.... stouterd