quote:Over Idols en over Scanman en Schatje of ze het ooit eens zullen worden.
Op maandag 10 februari 2003 09:31 schreef hallo_mensen het volgende:
waar gaat dit over
quote:Lees deel 10 t/m 33 eens zou ik zeggen
Op maandag 10 februari 2003 09:31 schreef hallo_mensen het volgende:
waar gaat dit over
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:32 schreef berney het volgende:[..]
Over Idols en over Scanman en Schatje of ze het ooit eens zullen worden.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 01:11 schreef Jane het volgende:
Ik wil ook wel een titel verzinnen hoor, ranja.Blij dat Marieke is opgerot! Wat een verschrikkelijk mens en bovendien geen goeie zangeres. Heb er lang op moeten wachten (ongeveer vanaf de eerste afl. waar ze in zat), maar het is er nu dan toch van gekomen.
Volgende keer mag w.m.b. Dewi er uit. Vind ik ook helemaal niks. Jim zingt dan wel monotoon, maar daar erger ik me toch veel minder aan dan Dewi met haar verschrikkelijke Mariah Carry vibraties.Jim's fans zijn dan wel irritant, maar hijzelf niet zo, vind ik.
Jim: ik was aangenaam verrast. Hij had duidelijk iets gedaan met de kritiek, was minder monotoon en had meer lol.
Hind: wat minder dan anders. Het wild egewoon niet helemaal spetteren deze keer.
Dewi: sorry, maar ze begon echt vals en zat er een aantal keren behoorlijk naast qua toon en ritme. Ze zat ook duidelijk slecht in haar vel overigens. Ik vind het ook een beetje tekenend voor Dewi dat ze zoveel uiterlijke kunstgrepen nodig heeft om op te vallen, ze heeft naar mijn idee te weinig echte uitstraling.
David: Had er lol in deze keer volgens mij. Ik zie hem toch iedere keer een stukje groeien, jammer alleen weer van die kunstukjes qua zingen weer.
Jamai: Niet altijd even stabiel qua zang deze keer, wel een prettige uitstraling
Algemeen: kan iemand even wat doen aan de uitspraak van de meeste idols? Al die vette L-en bijvoorbeeld gaan een beetje ergeren. Bovendien vind ik de jury soms te mild: Dewi deed het echt niet goed deze keer, waarom hoor ik dat niet terug in hun commentaar? Verdre vond ik het thema echt leuk en de idols volgens mij ook.
quote:Jij ook al
Op maandag 10 februari 2003 01:11 schreef Jane het volgende:
Blij dat Marieke is opgerot! Wat een verschrikkelijk mens en bovendien geen goeie zangeres. Heb er lang op moeten wachten (ongeveer vanaf de eerste afl. waar ze in zat), maar het is er nu dan toch van gekomen.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om nog wat te posten
quote:Hey Ripley!
Op maandag 10 februari 2003 11:06 schreef Ripley het volgende:
okay, ook even mijn analyse van zaterdag:
quote:Idols 34:
Op maandag 10 februari 2003 10:41 schreef ranja het volgende:[..]
Marieke kwam slim over, praatte erg makkelijk.Maar ze kwam ook onoprecht en berekenend over, als iemand die niet zichzelf is.
De idols die IRL het best op me overkwamen waren Hind en Jamai. Warm, vriendelijk en sympathiek. Maar mijn eigenlijk favoriet qua persoon was Yuli. Ik vond haar een persoonlijkheid: ze heeft humor, sprankelt.
Jim was vriendelijk en niet kapsoneslijerig of zo, maar wel echt nog een puber. Een beetje stug en verlegen, maar wel aardig. En heeft erg mooie ogen.
David was wat te zelfverzekerd en overtuigd van het feit dat ie het allemaal wel wist naar mijn mening. Bovendien leek ie gewoon niet zo'n zin te hebben in het gesprek, maar hij leek me wel gedreven en een echte liefhebber van muziek.
Dewi was okay, maar een beetje nietszeggend. Ze heeft geen bijzondere indruk op me achtergelaten.
Bas was aardig, was zelf eigenlijk verbaasd dat ie zo ver was gekomen.
Zosja was zakelijk, to the point en duidelijk volwassener dan de rest, maar had wel een wat koele uitsraling.
quote:Dan heb je toch niet goed gelezen Vamos. Ik vind vooral de performance van Marieke boven die van de rest uitsteken. Qua zang is Hind veruit de beste en die is dan ook al sinds een week of 3 mijn favoriet (voor zover je over 'favoriet' kunt spreken).
Op maandag 10 februari 2003 11:35 schreef Vamos het volgende:
Ach, Scanman kan wel helemaalop Jim en zijn zangkwaliteiten, maar het feit dat hij helemaal weg is van Marieke die toch ook maar beperkte zangkwaliteiten heeft maakt dat ik 'm toch niet zo serieus neem. Ze hebben beiden verreweg de minste zangkwaliteit.
Bij dewi was ik elk moment bang dat die takjes van armen zouden afbreken en marieke haar oksels zagen er onsmakelijk vlezig uit. Terwijl ze er alletwee met de juiste styling echt goed uit zouden kunnen zien.
quote:Dacht ik eigenlijk ook al toen ik ze zo naast elkaar zag zitten, maar dat leek bij beiden ook wel wat extremer vanwege het redelijk grote verschil in figuur tussen hun tweeën, denk ik. Marieke is niet dik, maar naast Dewi lijk je dat wel snel (maar misschien kan Dewi daar helemaal niks aan doen).
Op maandag 10 februari 2003 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ow ja, had Xandra Brood Marieke en Dewi niet even kunnen waarschuwen dat ze beter geen mouwloze shirtjes konden dragen?Bij dewi was ik elk moment bang dat die takjes van armen zouden afbreken en marieke haar oksels zagen er onsmakelijk vlezig uit. Terwijl ze er alletwee met de juiste styling echt goed uit zouden kunnen zien.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 10-02-2003 12:05]
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet bij Dewi steeds denken aan Christina Aquilera, dat is ook al zo'n gemaakt sletje.
quote:Voordat je oordeelt over iemand, is het misschien handig om even naar 'beautiful' te luisteren van Miss Aguilera. Gaat ook over jou!
Op maandag 10 februari 2003 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet bij Dewi steeds denken aan Christina Aquilera, dat is ook al zo'n gemaakt sletje.
quote:Dit gaat niet goedkomen, ben het weer met Scanman eens.
Op maandag 10 februari 2003 11:49 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dan heb je toch niet goed gelezen Vamos. Ik vind vooral de performance van Marieke boven die van de rest uitsteken. Qua zang is Hind veruit de beste en die is dan ook al sinds een week of 3 mijn favoriet (voor zover je over 'favoriet' kunt spreken).
Verder steekt Hind er ver boven uit samen met David.
Daarna komt Jimai of Jamai wat is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |