Quintana en Pozzovivo, als ze een ploeg hadden gehad.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:12 schreef Bill_Hillie het volgende:
Na een goede start toch ook rap naar de grauwe middenmoot gezakt![]()
In ronde 12 zal ik aantreden tegen @:wimderon
Ik kom met de volgende namen
Parijs - Nice
Sandy Dujardin
Jhonatan Narvaez
Edvald Boasson Hagen
Tirreno
Aleksandr Vlasov
Guillaume Martin
Je hebt zelfs zonder Remco van mij gewonnenquote:Op maandag 6 maart 2023 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op basis van doelsaldo stijf onderaan
Remco, neuk je moeder
Dat is wel heel pijnlijk!quote:Op maandag 6 maart 2023 17:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt zelfs zonder Remco van mij gewonnen
Hier inmiddels 12, met de punten van Primoz in de tijdrit. Had daar wel iets meer van gehoopt. Alleen Tratnik en Baroncini nog niet in de punten, die laatste is geblesseerd dus dat duurt nog wel even.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
10e renner in de punten![]()
Het is wachten op de punten van het waardeloze Lotto-duo Vocsnor en Vermeersch
Wel bij Retirement Home, dus half zo goed als vorig jaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wij feliciteren Wim met Pozzovivo.
Het is onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel weer een pijnlijk verlies voor @:Rellende_Rotscholier aankomen.
Voor deze rondjes mis je denk ik een beetje een echte klassementsrenner (al heb je een beetje pech dat Higuita niet mee doet en Fuglsang ook in de lappenmand ligt).quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit gaat weer helemaal niets worden, erg vervelend.
Heb niet het idee een slecht team te hebben, maar ik win toch vrij weinig rondes
Daar heb je wel gelijk in ja. Higuita is vooral erg tegenvallend dit jaar, het is voor mijn team te hopen dat die dalijk in wat Spaanse koersjes en de klassiekers wel goed is, anders is dat de miskoop van het jaarquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor deze rondjes mis je denk ik een beetje een echte klassementsrenner (al heb je een beetje pech dat Higuita niet mee doet en Fuglsang ook in de lappenmand ligt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |