quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je komt over als een treiterende trol. Dat zal vast niet de bedoeling zijn toch?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee waarom ?
Dat moet vast een foute inschatting zijn van jou
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:40 schreef UncleScorp het volgende:
![]()
Gebrek aan argumenten jongens ?
Daar zijn onderhandelingen voor.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Ze hadden wat mij betreft nooit moeten aanvallen.
Ze krijgen meer wapens ... dus ... ze hebben zelf niets meer. Zie je vorige post met vemelding zogezegde eis tot volledige ontwapening.quote:Waar heb je het over? Ze krijgen steeds meer wapens en hebben een groot deel van de veroverde gebieden juist teruggenomen.
Sja als verschillende users ineens onnozel gaan doen over belgie enzo ...quote:
Stop eens met janken dat je respect wil van anderen als je zelf steeds het omgekeerde doetquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja als verschillende users ineens onnozel gaan doen over belgie enzo ...![]()
Zoals eerder gezegd ... ik pas mijn niveau aan aan de tegenpartij
Ben blij dat jullie meer overtuigd zijn van jullie gelijk dat het wél goed gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:49 schreef over_hedge het volgende:
Rusland dacht in 3 dagen kiev in te nemen. Zijn nu een jaar verder. Maar meneer uncle denkt dat het geweldig gaat.
Ondertussen is wagner boos op rusland. Omdat het zo slecht gaat. Maar nee het gaat nog steeds allemaal volgens plan joh
Over Wagner gesproken, ik las dat ook ergens terug dat Wagner boos was dat men geen wapens kreeg, daarbij poste die zelfde Wagner commandant honderden fotos en van gesneuvelde Wagner huurlingen, het waren er verschrikkelijk veel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:49 schreef over_hedge het volgende:
Rusland dacht in 3 dagen kiev in te nemen. Zijn nu een jaar verder. Maar meneer uncle denkt dat het geweldig gaat.
Ondertussen is wagner boos op rusland. Omdat het zo slecht gaat. Maar nee het gaat nog steeds allemaal volgens plan joh
Respect komt van 2 kantenquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Stop eens met janken dat je respect wil van anderen als je zelf steeds het omgekeerde doet
Denk jij dat na onderhandelingen de geannexeerde provincies weer terug naar Oekraïne gaan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ben blij dat jullie meer overtuigd zijn van jullie gelijk dat het wél goed gaat.
Gezien de toestand van oekr momenteel
Prima voor mij joh
Ik opteerde voor vrede door onderhandelingen, jullie voor oorlog
Dus ik begrijp waarom jullie alles goed vinden
Rusland wou deze oorlog, niemand hier wou dit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ben blij dat jullie meer overtuigd zijn van jullie gelijk dat het wél goed gaat.
Prima voor mij joh
Geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2023 12:56 schreef Zwoerd het volgende:
Denk jij dat na onderhandelingen de geannexeerde provincies weer terug naar Oekraïne gaan?
Nee aanvankelijk nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Rusland wou deze oorlog, niemand hier wou dit.
Iedereen is/was schuldig aan niet nakomen van overeenkomsten.quote:Stel Rusland tekent een wapen stilstand en dan?
Alle voorgaande akkoorden lapten men aan de laars, de nuke akkoorden en Minsk 1 en 2.
Dus heeft het dan NU ineens wel nut om een vredes akkoordje op te gooien?
Aangezien de agressor toch alles aan zijn laars lapt?
Oke weet dat ik toch geen normaal antwoord van je krijg maar laat ik het nog eens proberen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Prima voor mij joh
De agressie van de Rus mag niet beloond worden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee aanvankelijk niet
Maar nu wil je hem voortzetten tot in den treure ... wsl zelfs tot totale kernoorlog als het moet. De rus moet eraan
[..]
Volgens mij gaat het vooral om munitie waarvan die leider zegt dat ze het te weinig krijgen. Niet over de wapens. wapens hebben ze wel. Zijn een stuk beter bepakt dan de opgeroepen russen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Over Wagner gesproken, ik las dat ook ergens terug dat Wagner boos was dat men geen wapens kreeg, daarbij poste die zelfde Wagner commandant honderden fotos en van gesneuvelde Wagner huurlingen, het waren er verschrikkelijk veel.
Ik post de link hier maar niet ivm behoorlijk gruwelijke beelden.
Maar wat ik dan niet snap, is hadden al die huurlingen geen wapens?
En als ze wel wapens hadden na hun dood heb je er weinig aan is dan niet eerder een munitie issue ipv wapens?
Ja iddquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De agressie van de Rus mag niet beloond worden.
Wie zei er hier net iets over respect ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke weet dat ik toch geen normaal antwoord van je krijg maar laat ik het nog eens proberen.
ik niet. Ik heb geen respect voor jou. Ga ik ook niet moeilijk over doen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wie zei er hier net iets over respect ?
hmz
Fijn dat je zelf beseft dat jij geen antwoord waard bentquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik niet. Ik heb geen respect voor jou. Ga ik ook niet moeilijk over doen.
Wel fijn dat je het weer bewijst door geen antwoord op de vragen te geven
Nee dat is vooral omdat je geen normaal inhoudelijk antwoord hebt. Ik ben ook niet de enige waar ik je geen normaal antwoord op geeft. Je bent erg goed in selectief dingen posten. Vragen totaal negeren en er dingen bijhalen die niks met de discussie te maken hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Fijn dat je zelf beseft dat jij geen antwoord waard bent
Dat gaat zo lekker zonder tijdmachine...quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Daar zijn onderhandelingen voor.
Volledig ontwapend terwijl ze bergen aan wapens hebben. Dat is bijzonder.quote:Ze krijgen meer wapens ... dus ... ze hebben zelf niets meer. Zie je vorige post met vemelding zogezegde eis tot volledige ontwapening.
Check
En gebieden juist terug genomen?
uhu
(ik denk) de rus zich meer focust op demilitarisering ipv zo snel mogelijk oprukken en veroveren.
Eens het leger uitgeschakeld heb je ... alles
en toch blijf je terug komen ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee dat is vooral omdat je geen normaal inhoudelijk antwoord hebt. Ik ben ook niet de enige waar ik je geen normaal antwoord op geeft. Je bent erg goed in selectief dingen posten. Vragen totaal negeren en er dingen bijhalen die niks met de discussie te maken hebben.
En daarmee kom je over als een treiterende trol, terwijl het helemaal geen onnozele vergelijking was.. Doe eens niet, dan wordt het er voor iedereen hier beter op.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja als verschillende users ineens onnozel gaan doen over belgie enzo ...![]()
Zoals eerder gezegd ... ik pas mijn niveau aan aan de tegenpartij
Ja want jij bent de enige die hier post. Ik kom hier speciaal voor jouquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
en toch blijf je terug komen ?
best wel zielig eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |