abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208060677
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 08:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En toevallig de kleuren van de vlag van het land waar ze zijn :+
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 08:41 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Oja, dat is ook weer zo. Geeft ook maar weer aan dat er dingen voor allerlei manier uitlegbaar zijn afhankelijk van de tunnel waar je in zit. En evt. door een redactie ook later gebruikt kunnen worden voor hints.

Ik zit zelf op Jurre, maar ging door die kleuren wel even twijfelen.
Wit mist alleen uit de vlag.
pi_208060687
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2023 12:47 schreef Nostalgist het volgende:
Zoonlief zei : "We moeten kijken wat er op 19 minuten en 35 seconden gebeurt in de aflevering"

Nou, wij zijn er wel uit.

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
19:35 is het tijdstip dat gelijk is aan het bedrag dat ze moesten opgraven (¤ 1.935) en op dat tijdstip in de aflevering is Jurre in beeld die naar zichzelf wijst...
Leuke theorie, maar wel heel toevallig.
Ze kunnen van alles knippen natuurlijk, maar zou dit wel echt een zwakke hint vinden.
pi_208060884
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 13:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Leuke theorie, maar wel heel toevallig.
Ze kunnen van alles knippen natuurlijk, maar zou dit wel echt een zwakke hint vinden.
De hints zijn af en toe van een bedroevend niveau inderdaad. :')
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 februari 2023 @ 14:15:10 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208061020
Vorige week zat ik vol op Nabil en ja hoor...die vloog eruit.
Daarna overgestapt naar Anke. En guess what...

Dus nu maar vol op Ranomi. Zal je zien dat die er volgende week ook uitvliegt. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208061907
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 14:15 schreef golfer het volgende:

Dus nu maar vol op Ranomi. Zal je zien dat die er volgende week ook uitvliegt. :')
Ga dan maar op Jurre zitten!
Dan zijn we mooi van Jurre af volgende week xD
pi_208062230
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 14:15 schreef golfer het volgende:

dat kan niet, want zij is de mol
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208062342
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 15:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat kan niet, want zij is de mol
Soy gaat eruit. Jurre is de mol Daniel de winnaar. Er is al weken een hint naar deze uitslag en die lijkt te kloppen.
pi_208062666
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 15:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Soy gaat eruit. Jurre is de mol Daniel de winnaar. Er is al weken een hint naar deze uitslag en die lijkt te kloppen.
Dan is dit de eerste keer dat ze van mol wisselen, dat lijkt me sterk
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208062701
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 13:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jij bent altijd veel te overtuigd van jezelf terwijl je er genoeg naast zit en het niet kan onderbouwen.
Dus ik zie Ranomi gewoon in de finale hoor.
Er is altijd een kans dat Ranomi de finale haalt. Dat lijkt me duidelijk.

Het probleem waarmee ik zit is dat ik niet weet wie er dan wel zou moeten afvallen.

Dit is hetzelfde dilemma dat ik had in het Tsjechië seizoen en toen koos ik ervoor om aan te nemen dat we niet weer een vrouwenfinale zouden krijgen :')

Die fout ga ik niet nog een keer maken. Waarschijnlijk wel een andere fout, maar dat zien we dan wel weer.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_208062704
quote:

[..]
Deel deze hint eens.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208062831
Soy heeft wel bizar geluk tot nu toe. Kreeg waarschijnlijk het rode scherm in afl 4, ging er niet uit in afl 6 terwijl hij vol op Nabil zat en nu weer vol op Ranomi waar hij dus gered wordt omdat hij een joker meer had dan Anke. :+
  Miss 200.000.000! zondag 19 februari 2023 @ 16:20:31 #262
367000 roos94
pi_208062914
quote:

[..]
Welke hint?
pi_208065275
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:20 schreef roos94 het volgende:

[..]
Welke hint?
In de podcast die elke week na de aflevering online komt zitten steeds 2 kandidaten waarvan één afvaller

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 februari 2023 @ 12:47:55 #264
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_208074479
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:15 schreef zorro28 het volgende:
Soy heeft wel bizar geluk tot nu toe. Kreeg waarschijnlijk het rode scherm in afl 4, ging er niet uit in afl 6 terwijl hij vol op Nabil zat en nu weer vol op Ranomi waar hij dus gered wordt omdat hij een joker meer had dan Anke. :+
Soy had niet alle vragen beantwoord, Anke wel. Dus dan zou Soy naast zijn joker toch ook een beetje gespreid moeten hebben (of een "goede fout" hebben gemaakt). Op tijd stond hij ook achter op Anke.
Fuck the EBU
pi_208075239
Als kandidaat zou ik nooit geld hebben gegeven aan de Mol in die meeting. Wat kan mij het nou verrotten wat de vragen precies zijn? Zie ik op de finaletest wel hoor. Ik zie echt het voordeel niet van de vragen van te voren al kennen, je zal ze nog steeds juist moeten beantwoorden.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 20 februari 2023 @ 13:50:32 #266
284411 crew  heywoodu
pi_208075253
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 13:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Als kandidaat zou ik nooit geld hebben gegeven aan de Mol in die meeting. Wat kan mij het nou verrotten wat de vragen precies zijn? Zie ik op de finaletest wel hoor. Ik zie echt het voordeel niet van de vragen van te voren al kennen, je zal ze nog steeds juist moeten beantwoorden.
Maar als je vooraf al weet dat er een vraag in zit met "Welke kleur pet had de Mol op tijdens opdracht X?", is dat natuurlijk wel handig om te weten, want dan weet je dat je daar op moet letten.
pi_208075483
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 13:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Anke vertelde in ‘Niet de Mol’ dat ze met het geld de straat op is gegaan en aan Zuid-Afrikanen heeft gevraagd om voor haar te vertalen. Dus het is als kandidaat sowieso vreemd dat Jurre hier ruim ¤1300 aan uitgeeft terwijl hij dit ook had kunnen doen met zijn briefjes.

[ Bericht 28% gewijzigd door Legoblokje op 20-02-2023 15:29:51 ]
pi_208076030
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:47 schreef Yesse het volgende:

[..]
Soy had niet alle vragen beantwoord, Anke wel. Dus dan zou Soy naast zijn joker toch ook een beetje gespreid moeten hebben (of een "goede fout" hebben gemaakt). Op tijd stond hij ook achter op Anke.
Dat maakt niet uit als je vragen verkeerd beantwoord, het gaat om het aantal vragen dat je juist beantwoord, dus met allebei een verkeerde mol kan Soy bij wijze van spreken slechts 5 vragen vinden en nog doorgaan door de extra joker. Anke had waarschijnlijk gewoon 0/20, dus dan is het leuk dat je alle vragen vind, je hebt er geen bal aan.
pi_208076193
Anke in Niet de Mol O+ :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208076558
quote:

[..]
Welke hint? nvm, staat er al

Overigens denk ik inmiddels ook dat Jurre de mol is. Ik dacht eerst waarom gaat hij nou voor contact met de mol als hij zelf de mol is? Wat is daar nou leuk aan? Nou, om zelf geld uit de pot te halen denk ik.
Hotapnyc
pi_208077102
Ik zet dit ook ff hier neer. :P

quote:
3s.gif Op maandag 20 februari 2023 16:54 schreef Cirilico het volgende:
Ben weer eens turvende geweest. Er zijn nog 28 mensen met de volle punten. Daarvan zit niemand op Soy en als hij niet de mol is, maken nog 9 fokkers kans op de winst. Ervan uitgaande dat alle vragen juist zijn beantwoord.

Ranomi
- noodgang
- Massy
- Document1

Jurre
- Rippie (heeft 3/6 vragen niet beantwoord)
- IkGaDePouleWinnen (heeft aan het begin 50 punten op Soy ingezet)
- AnneWee (heeft 1/6 vragen niet beantwoord)

Daniël
- Sporttv
- FredBFOK
- Cirilico
[BennyS tel ik niet mee, want die heeft 1 vraag niet beantwoord en al minstens 2 fout beantwoord]
Ik denk dat IkGaDePouleWinnen de poule gaat winnen, want Jurre lijkt mij voor nu de mol. Positieve affirmatie. :D
Hotapnyc
  maandag 20 februari 2023 @ 17:35:29 #272
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_208077435
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 17:01 schreef Cirilico het volgende:
Ik zet dit ook ff hier neer. :P
[..]
Ik denk dat IkGaDePouleWinnen de poule gaat winnen, want Jurre lijkt mij voor nu de mol. Positieve affirmatie. :D
Nice, dat ben ik :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_208077509
Waarom hadden alle kandidaten zo’n haast om bij de test bij de uitgang te komen? Als je 1e of 2e bent kan ik me dat goed voorstellen, maar zodra dat niet lukt is het toch veel belangrijker om alle vragen te beantwoorden, in plaats van het einde te vinden?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208077646
Jurre kan de Mol toch niet zijn, zouden ze dat er zo bovenop leggen. Maar dan nog, praat de Mol niet meestal met zichzelf? En dan als laatste door het doolhof gaan zodat hij wat antwoorden op zichzelf kon inzetten, doen me wel denken dat hij het is.
pi_208078200
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 15:24 schreef TLC het volgende:
Anke in Niet de Mol O+ :@
Anke in dat extra filmpje op de site _O-

Dat was de koffereliminatie x 1000 :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')