quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]3x zeker niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de tweede playthrough vind ik het wel mooi geweest.![]()
Doe alleen de main story en vriendschap quests.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het alleen zo jammer dat als je 20x een merlin doet dat je het wel gezien heb, dat springen en die grote ballen naar een gat brengen, het herhaalt zich allemaal meerdere maal."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:27 schreef cherrycoke het volgende:
Ja die vind ik ook iets te repetitiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het alleen zo jammer dat als je 20x een merlin doet dat je het wel gezien heb, dat springen en die grote ballen naar een gat brengen, het herhaalt zich allemaal meerdere maal.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Got it!
Dan is het idd geen specifieke huis missie, ook al voelt ie zo.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:57 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Hier ook. We gaan een beetje gelijk op
Geen idee, maar ik kreeg die eergisteren, en als ik op de map kijk dan heb ik dat hele gebied onderin/rechtsonderin nog niet gehad.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb gisteravond net mijn vogel gekregen, dat is nog niet zover toch (zonder te spoileren)?
Heerlijk, heerlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kreeg die eergisteren, en als ik op de map kijk dan heb ik dat hele gebied onderin/rechtsonderin nog niet gehad.
Dus ik vermoed dat er nog wel wat uren te gaan zijn
Probeer die maar eens op hardquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:56 schreef Questular het volgende:
Main story uitgespeeld. Lastig laatste gevecht, ik had al mijn potions etc klaar ga het gevecht in en ga neer terwijl de tegenstander op 1% zit. Vervolgens vind het spel het een goed idee om me te laten respawnen met in totaal 1 health potion. Dat ging dus voor geen meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 100% komt ooit nog wel eens, eerst weer verder met Ragnarok
1x doodgegaan door een onoplettendheidje waardoor een Goblin me van een klif tyfte
oh ah toma toma vem vem vem vem
Iemand als LordVoldemort moet dat toch aankunnen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Kun je het niveau aanpassen? Ik speel op hard, maar nu ik jullie ervaringen lees vraag ik mij af of dat niet te moeilijk is.
Ow dat is wel kutquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:34 schreef Questular het volgende:
Jammer dat je die tutorial in het begin niet kunt skippen als je de game al eens hebt uitgespeeld.
ow wowquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik was al blij met een voederbak en wat boompjes in mijn persoonlijke dierentuin, maar jeetje:
https://www.reddit.com/r/(...)uration_cap_reached/
ja die buigen zijn irritant zegquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag in 1 quest al 2x opnieuw moeten starten vanwege een buig.
De eerste keer vlogen de schedels achter een object waarna ik ze er niet meer achteruit kon krijgen.
EN de tweede keer kwam t talk icoontje maar niet tevoorschijn bij de quest persoon
Thank god for autosave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |