Ja, dat had ik ook, maar toen vond ik ineens de laatste drie vlak na elkaar.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ben er niet specifiek naar op zoek, kom ze on the fly tegen.
Is helaas de standaad geworden voor RPG's al jarenlang. Erg jammer.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:18 schreef StateOfMind het volgende:
Moet wel zeggen dat hoewel de buitenwereld/buitenomgeving er mooi uitziet, ik niet de behoefte voel om daar uren in rond te lopen en te exploren, dat al die caves en bandit camps allemaal hetzelfde zijn helpt daar niet aan mee.
Mijne ook.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:18 schreef StateOfMind het volgende:
Die wereld weet me niet zo te pakken als de wereld van The Witcher 3, dus Geralt kan gerust zijn, The Witcher 3 is nog steeds mijn favoriete game aller tijden.
Ik had het wel leuk gevonden als het echt verschil had gemaakt welk huis je kiest, maar dat is dus niet echt zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:03 schreef CoExist het volgende:
3 saves aangemaakt voor
• Hufflepuff
• Ravenclaw
• Slytherin
Alle 3 zover gespeeld dat ik nu bij de house missie ben.
Vandaag die allemaal ff spelen en dan platinum!
Edit:
Platinum behaald!
Tevens level 4 bij PlayStation Stars.
De 4 Houses hebben allemaal 1 verschillende missie.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik had het wel leuk gevonden als het echt verschil had gemaakt welk huis je kiest, maar dat is dus niet echt zo.
Ik ook gisteren, een van de betere quests.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:00 schreef Mazikeen het volgende:
Vandaag de PlayStation Exclusive Quest gespeeld. Was wel grappig
Volgens mij kom ik daar nu ongeveer. Is in de Winter toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:00 schreef Mazikeen het volgende:
Vandaag de PlayStation Exclusive Quest gespeeld. Was wel grappig
Dat las ik, maar dan vraga ik me wel af.....quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:08 schreef CoExist het volgende:
[..]
De 4 Houses hebben allemaal 1 verschillende missie.
Had ook gehoopt op meer verschillen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik moet er nog 3 of 4 en kan ze echt niet meer vindenquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
laatste daedalian key gevonden.. uiteraard 200duizend keer langs gelopen
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat las ik, maar dan vraga ik me wel af.....toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want ik heb die curse ook geleerd
constant revelio casten helptquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet er nog 3 of 4 en kan ze echt niet meer vinden
Mijn linkerpijltje hangt zowat uit de controller van mijn gespam.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
constant revelio casten helpt
https://www.polygon.com/h(...)ward-cabinet-missing
en anders hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat is niet vriendelijkquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik crucio iedereen de hele tijd helemaal naar de godvertering
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn linkerpijltje hangt zowat uit de controller van mijn gespam.
Ting! Ting! Ting!nee, alleen demiguises zitten achter 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks. Nadeel is natuurlijk wel dat ik inmiddels niet meer weet welke ik nou WEL al heb gehadquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
constant revelio casten helpt
https://www.polygon.com/h(...)ward-cabinet-missing
en anders hier
Ik ben niet voor niets Slytherinquote:
als je in de buurt bent en revelio cast en de kast licht niet op, dan heb je 'm alquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks. Nadeel is natuurlijk wel dat ik inmiddels niet meer weet welke ik nou WEL al heb gehad
Dus zal alles lansg moeten gaan.
Ja oke, maar zal sowieso ff de routes moeten gaan maken opnieuw dan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je in de buurt bent en revelio cast en de kast licht niet op, dan heb je 'm al
combineren met demiguises?quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja oke, maar zal sowieso ff de routes moeten gaan maken opnieuw dan.
Dit weekend misschien f fuurtje key-missies
Ja daar heb ik er ook nog niet super veel van idd.quote:
maar 10 stuks in Hogwarts zelfquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar heb ik er ook nog niet super veel van idd.
Wilde dat eigenlijk niet ahv zo'n website doen.
En deze zitten natuurlijk ook nog eens buiten hogwarts zelf.
Da's inderdaad handig voor die laatste paar die missen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:14 schreef Starhopper het volgende:
Ik had wel veel moeite met de laatste 4 revelio pages in Hogwarts. Die heb ik opgezocht. Voor de mensen die ook nog maar een paar moeten, dan is dit een handige website:
https://camzillasmom.com/(...)ogwarts-legacy-2023/
Alle kladjes staan op volgorde. Dus is een kwestie van deze lijst naast die in de collections houdenNa uren zoeken wist ik in een paar minuten welke ontbrak
Jah! Ik wilde eerst een guide van alle kladjes volgen. Maar dit is zoveel makkelijker!quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:28 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Da's inderdaad handig voor die laatste paar die missen.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat las ik, maar dan vraga ik me wel af.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |