je kan mid fight mappenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is toch inprincipe altijd de truc? Match de kleur.
Zowel bij protective shields van kleinere vijanden als met de magie de de bazen casten.
Scheelt een hoop
Daarom heb ik in elke spreuken-vierkantje wel iets van elke kleur staan ook.
Want ik vind t nog niet altijd even soepel om te switchen tussen de spreuk-menu's (Gvd waar zat crucio nou ook alweer?!)
Daarnaast vind ik t irritant dat ik veel meer spreuken heb dan de 16 die er in passen.
Nou haal ik die room of requirements spreuken en de beast feed/borstel spreuken er uit, maar ALS je ze dan nodig hebt dan moet je alles weer opnieuw gaan mappen.
Herkenbaar. Helemaal als je een tijdje weg bent en daarna terug komt en niet meer weet wat je to-do list is. Zoals bij elden ring.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij is dan t risico groot dat ik dus niet meer terug kom.
Heb geleerd dat ik zelf dan de main quest moet gaan doen en er klaar mee moet zijn
Dat is mooi. Sinds Elden Ring ben ik een beetje geruïneerd wat betreft dit soort open world RPG's. Zelfs Witcher kan ik nog maar met moeite opstarten terwijl dat eerder mijn favoriete game wasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Harry Potter
En ik vind het geweldig deze game.
Dat kan. Ik vond de souls games juist kut wat dat betreftquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:32 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben een enorme fan van From Software en de Soulsborne games.
Maar ik behoor tot de kleine groep die het open wereld gedeelte van Elden Ring juist niet tof vond.
Geef mij maar het werelddesign van de Soulsborne games.
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Helemaal als je een tijdje weg bent en daarna terug komt en niet meer weet wat je to-do list is. Zoals bij elden ring.
Mid fight? En dan steeds alles op "pauze" zetten?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan mid fight mappen
daarom dat ik geen skillpoints heb in extra spell sets
meerdere wegen leiden naar Romequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mid fight? En dan steeds alles op "pauze" zetten?
Dat moet je toch niet willen. Haalt alle energie uit het gevecht
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
meerdere wegen leiden naar Rome Hogwarts
En sowieso een hoop floo powder!quote:
Ik weet niet of ik die allemaal ga proberen te vinden. Dat duurt een eeuwigheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Nog 5 field pages in Hogsmeade overigens. Maar na 3000 keer "Revelio!" te horen was ik de zoektocht wel even zat.
Heb er nu zoveel dat ik het jammer vind ze niet allemaal te vinden. Maar als je er nog heel veel moet kan ik me daar wel iets bij voorstellen ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die allemaal ga proberen te vinden. Dat duurt een eeuwigheid.
"you cannot imaaaaaagine how..."quote:
Ik hoor steeds PING in mijn dromenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Nog 5 field pages in Hogsmeade overigens. Maar na 3000 keer "Revelio!" te horen was ik de zoektocht wel even zat.
Ik hoor het vanuit de keuken.quote:
Uh wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:41 schreef streamjohan het volgende:
maar ik hoef niet perse als 'they' aangesproken te worden, en een vrouw met ernstig de baard in de keel.
welke spreuken (set-up) zijn het makkelijkst ivm met de laatste? Ik ga het vanavond of morgenavond doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:19 schreef StateOfMind het volgende:
Uitgespeeld na 64 uur.
Wat een ontzettend toffe game.
Level 33, 61% vd Challenges.
Ik heb echt alles wat ik heb gebruikt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
welke spreuken (set-up) zijn het makkelijkst ivm met de laatste? Ik ga het vanavond of morgenavond doen
toffe games op gamepass?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb echt alles wat ik heb gebruikt.
Ben nou niet thuis, zal vanavond eens kijken voor je welke ik allemaal had.
Dat zal meteen de voorlopig laatste keer zijn dat de PS5 aan gaat
Want er komt nu een periode aan (is vorige week eigenlijk al begonnen met Atomic Heart) dat er een heleboel toffe games day one naar de Xbox Game Pass komen
Atomic Heart (afgelopen week release, Bioshock Infinite vibes met een vleugje Prey/Fallout 4/Wolfenstein), Wo Long Fallen Dynasty 3 maart (Nioh/Sekiro stijl), Redfall in mei, geruchten van Starfield in juni.quote:
In het eerste slot Lumio, Disillusionment, Accio en Depulso.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
welke spreuken (set-up) zijn het makkelijkst ivm met de laatste? Ik ga het vanavond of morgenavond doen
Ah, jij laat flippendo ook al achterwegequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het eerste slot Lumio, Disillusionment, Accio en Depulso.
In het 2e slot Incendio, Diffendo, Expelliarmus en Confringo.
3r Slot Imperio, Crucio, Abra Kadabraen Descendo.
4e slot Bombarda, Glacius, Levioso en Transformation.
ow geen ideequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Netjes! Hoelang heb je erover gedaan?
Ik heb net mijn eerste plant gepot.
Dat kun je bij de savegame zien.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ow geen idee![]()
maar ik heb bijna alle side missies gedaan. zit nu op 92%
Ja dat weet ik. Maar ben op het werkquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kun je bij de savegame zien.
Load game, en dan je meest recente.
Ik 64 uur uit het hoofd, 61% vd Chalkenges.
Geen excuusquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar ben op het werk
Ik zit nu ergens op 43u en 67%.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kun je bij de savegame zien.
Load game, en dan je meest recente.
Ik 64 uur uit het hoofd, 61% vd Chalkenges.
Zou ik ook echt aanraden. Ondanks dat ik het geen hele leuker afsluiter vond. Is sinds ik klaar ben met die quest, al mijn motivatie voor alle andere dingen wel echt verdwenen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik stel t doorgana met de main quests altijd net zo lang uit tot ik geen side quests meer open heb staan
prima toch?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou ik ook echt aanraden. Ondanks dat ik het geen hele leuker afsluiter vond. Is sinds ik klaar ben met die quest, al mijn motivatie voor alle andere dingen wel echt verdwenen.
ik kreeg na de laatste main quest nog 2 side questsquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit nu ergens op 43u en 67%.
En bij de start van Trial 3.
Ik stel t doorgana met de main quests altijd net zo lang uit tot ik geen side quests meer open heb staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |