Ik heb echt alles wat ik heb gebruikt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
welke spreuken (set-up) zijn het makkelijkst ivm met de laatste? Ik ga het vanavond of morgenavond doen
toffe games op gamepass?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb echt alles wat ik heb gebruikt.
Ben nou niet thuis, zal vanavond eens kijken voor je welke ik allemaal had.
Dat zal meteen de voorlopig laatste keer zijn dat de PS5 aan gaat
Want er komt nu een periode aan (is vorige week eigenlijk al begonnen met Atomic Heart) dat er een heleboel toffe games day one naar de Xbox Game Pass komen
Atomic Heart (afgelopen week release, Bioshock Infinite vibes met een vleugje Prey/Fallout 4/Wolfenstein), Wo Long Fallen Dynasty 3 maart (Nioh/Sekiro stijl), Redfall in mei, geruchten van Starfield in juni.quote:
In het eerste slot Lumio, Disillusionment, Accio en Depulso.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
welke spreuken (set-up) zijn het makkelijkst ivm met de laatste? Ik ga het vanavond of morgenavond doen
Ah, jij laat flippendo ook al achterwegequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het eerste slot Lumio, Disillusionment, Accio en Depulso.
In het 2e slot Incendio, Diffendo, Expelliarmus en Confringo.
3r Slot Imperio, Crucio, Abra Kadabraen Descendo.
4e slot Bombarda, Glacius, Levioso en Transformation.
ow geen ideequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Netjes! Hoelang heb je erover gedaan?
Ik heb net mijn eerste plant gepot.
Dat kun je bij de savegame zien.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ow geen idee![]()
maar ik heb bijna alle side missies gedaan. zit nu op 92%
Ja dat weet ik. Maar ben op het werkquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kun je bij de savegame zien.
Load game, en dan je meest recente.
Ik 64 uur uit het hoofd, 61% vd Chalkenges.
Geen excuusquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar ben op het werk
Ik zit nu ergens op 43u en 67%.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kun je bij de savegame zien.
Load game, en dan je meest recente.
Ik 64 uur uit het hoofd, 61% vd Chalkenges.
Zou ik ook echt aanraden. Ondanks dat ik het geen hele leuker afsluiter vond. Is sinds ik klaar ben met die quest, al mijn motivatie voor alle andere dingen wel echt verdwenen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik stel t doorgana met de main quests altijd net zo lang uit tot ik geen side quests meer open heb staan
prima toch?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou ik ook echt aanraden. Ondanks dat ik het geen hele leuker afsluiter vond. Is sinds ik klaar ben met die quest, al mijn motivatie voor alle andere dingen wel echt verdwenen.
ik kreeg na de laatste main quest nog 2 side questsquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit nu ergens op 43u en 67%.
En bij de start van Trial 3.
Ik stel t doorgana met de main quests altijd net zo lang uit tot ik geen side quests meer open heb staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |