Is dat die PS5 subquest?quote:Op zondag 26 februari 2023 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
Enorm vage en freaky sidequest, als je op een gegeven moment van een House Elf een Shop quest krijgt
quote:Op maandag 27 februari 2023 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar nu ongeveer heen ga.Yep dat is die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Heb net Witcher 3 aangeschaft. Kun je er zo lang spelen?quote:Op maandag 27 februari 2023 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Merk wel dat ik nu ik ongeveer 60 uur erin heb zitten (59 volgens de savegame) dat ik nu toe ben aan een kleine pauze, en een andere game ga spelen.
Met vrijwel alle grote games (op eigenlijk The Witcher 3 na) kom ik na een uur of 60 op een punt dat ik even een andere game moet spelen, om daarna weer terug te gaan.
Ik heb mijn eerste playthrough iets van 220 uur over The Witcher 3 gedaan, inclusief de 2 uitbreidingen (die erg goed schijnen te zijnquote:Op maandag 27 februari 2023 17:16 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Heb net Witcher 3 aangeschaft. Kun je er zo lang spelen?
Je kunt in het Gear menu je uiterlijk aanpassen door er met, in het geval van een PlayStation, met vierkantje in te drukken.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:07 schreef blessed19 het volgende:
Pfoe. Half uur gedaan om een leuk koppie te maken, half uur later heeft ze een hoed en een bril op.
Al mijn energie voor niet geweest.![]()
Maar verrassend tof spel. heb niks met harry Potter, maar het spel heeft mij wel te pakken.
Xbox hier. Ik zal zo eens proberen, zal wel erg tof zijn.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt in het Gear menu je uiterlijk aanpassen door er met, in het geval van een PlayStation, met vierkantje in te drukken.
Onder andere geen bril en geen hoed zichtbaar.
vergeet het ook niet in het menu dat je hebt te activerenquote:Op maandag 27 februari 2023 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister een Merlijn-Middag gehad. Had er ineens zin in om rond te vliegen en geestdodende taken uit te voeren. Ik denk "Nu volhouden dan, want nu doe ik 't tenminste"
Dus heb alle achievements klaar nu voor het upgradne van je tas ruimte.
Alleen dat zijn nog niet alle Merlin trials dan... en nog steeds zeikt ie dat ie vol zit.
Ik snap die gear ook niet echt. Je vindt ze, leuk. Maar je hoeft ze niet eens echt aan te doen, want zodra je ze vindt kun je je eigen gear aanpassen naar die outfit visuals en de gear zelf meteen verkopen want niet meer nodig verder. Ik loop echt alleen maar te vinden en verkopen met die crap inmiddels
Had ik na 4 uurquote:Op maandag 27 februari 2023 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Merk wel dat ik nu ik ongeveer 60 uur erin heb zitten (59 volgens de savegame) dat ik nu toe ben aan een kleine pauze, en een andere game ga spelen.
Ik vond dat juist heel tof. Alleen die battle aan t einde was op hard lastig haha.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik vond dat gedeelte ook niet leuk. Liep gewoon niet lekker.
De boeken zijn genot.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Had ik na 4 uur
Leuk voor de hardcore fans van Harry Potter maar ik vond eigenlijk alleen de eerste film leuk en dan is het allemaal niet zo bijzonder. Kan me dus wel voorstellen dat mensen die helemaal in HP zitten hier wel loesoe op kunnen gaan.
Maar qua gameplay kon het mij niet echt bekoren verder.
Toevallig wel met mezelf afgesproken dat zodra ik mijn huidige boek uit heb even de potter-boeken erdoorheen ram. Die lijken me wel leuk.
Mwa, ik heb niks met de films en heb de boeken niet gelezen. Vind het echter wel een tof spel juist omdat alles nieuw is.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Had ik na 4 uur
Leuk voor de hardcore fans van Harry Potter maar ik vond eigenlijk alleen de eerste film leuk en dan is het allemaal niet zo bijzonder. Kan me dus wel voorstellen dat mensen die helemaal in HP zitten hier wel loesoe op kunnen gaan.
Toevallig wel met mezelf afgesproken dat zodra ik mijn huidige boek uit heb even de potter-boeken erdoorheen ram. Die lijken me wel leuk.
quote:Op maandag 27 februari 2023 06:28 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik kom niet voorbij de boss. Eerste deel lukt nog net maar deel twee nekt me steedsdie werkt niet op die bossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zat ook heel erg te vechten met die tweede trial. uiteindelijk is ie best makkelijk als je spells cast die dezelfde kleur hebben als de orb die ie charged
Kwam geen einde aan.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
Enorm vage en freaky sidequest, als je op een gegeven moment van een House Elf een Shop quest krijgt
Ik heb helemaal niks met Harry Potterquote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Had ik na 4 uur
Bij mij is dan t risico groot dat ik dus niet meer terug kom.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Met vrijwel alle grote games (op eigenlijk The Witcher 3 na) kom ik na een uur of 60 op een punt dat ik even een andere game moet spelen, om daarna weer terug te gaan.
I know, maar het is allemaal rood pijltje naar beneden inmiddels, ofwel wat ik aan heb heeft hogere stats.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vergeet het ook niet in het menu dat je hebt te activeren
Ja dat is toch inprincipe altijd de truc? Match de kleur.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die werkt niet op die boss
ik zat ook heel erg te vechten met die tweede trial. uiteindelijk is ie best makkelijk als je spells cast die dezelfde kleur hebben als de orb die ie charged
Oh nee, ik kom wel altijd direct terug na een tussen game.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij is dan t risico groot dat ik dus niet meer terug kom.
Heb geleerd dat ik zelf dan de main quest moet gaan doen en er klaar mee moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |