Was een andere negert, in Turkije lijken ze allemaal nog op elkaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek, ik dacht juist dat ze die wel hadden gevonden. Blijkbaar nepberichten
Morgen jarigquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je dit weekend ook jarig of is het een kado dat nu pas uitgepakt wordt zeg maar?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat moet een beetje voelen alsof je vriendin Feyenoord - AZ van je afpakt.
Voor volgend seizoen maar de wedstrijden duidelijk markeren in de keukenkalender.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Atypisch is 1 van onze grote denkers hè. Atypisch begrijpt het geopolitieke spel en de echte onderliggende krachten. Helaas is atypisch dan weer wat summier in het delen van zijn diepe inzichten met de rest van fok.
gelukkig heb ik @Littlerabbit die soms in mijn oor fluistert dat het niet aan mij ligt en ik gewoon lief benquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:27 schreef fetX het volgende:
@:atypisch die in de clinch ligt met een andere forumgebruiker.
Je verwacht het niet.
Sterkte, arme jongen. En veel plezier in de polonaise in de trein.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
Ik pak straks de trein naar Rotterdam en moet over Den Bosch, Tilburg en Breda omdat over Utrecht niet mogelijk is![]()
Wens me sterkte
Niet vergeten aan @Lenny_Leonard te melden als je langs Tilburg komtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
Ik pak straks de trein naar Rotterdam en moet over Den Bosch, Tilburg en Breda omdat over Utrecht niet mogelijk is![]()
Wens me sterkte
Trein redelijk vol met bezopen lui maar toch vrijwel niemand die eerste klasse zitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sterkte, arme jongen. En veel plezier in de polonaise in de trein.
SADquote:
Hopen dat je nu wijzer stemt zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stemwijzer ingevuld, interessant resultaat.
Kanker Rotterdammers, accepteren Gerard Cox en Lee Towers als terminaal Feijenoord-uithangbord. Tijdens hun laatste avondmaal, de laatste bami hap weg schrokkend. Samen met de infantiele, chauvinistische, vetklep Jan Boskamp. Die niet meer weet dat-ie van voren eigenlijk Johan heet. Dat er puntjes op de Y horen. De fascistische meningen van Wim van Hanegem niet eens uit z'n eigen pen komen. Er niks valt weg te lopen in het Rotterdamse media geweld.quote:
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was een andere negert, in Turkije lijken ze allemaal nog op elkaar.
Echte joden klaagden niet over de trein.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
Wens me sterkte
Geen eerste klas moet als Feijenoorder toch als thuis voelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Trein redelijk vol met bezopen lui maar toch vrijwel niemand die eerste klasse zit
Gernot
Dit zijn ook geen gebruikelijke woorden voor tong80. Maar ik ben het benoemen van Ajacieden als jood een beetje beu.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou Hermpie, denk aan je hart maatje!
Misschien eens een keertje naar de arena afreizen en er iets van zeggen tegen je ‘medesupporters’quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit zijn ook geen gebruikelijke woorden voor tong80. Maar ik ben het benoemen van Ajacieden als jood een beetje beu.
Zal ik doen, als jij hand in hand een rondje loopt, in die op instorten staande betonbak met de crimineel en latente homo, John de Wolf. Het liefst met kameraden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien eens een keertje naar de arena afreizen en er iets van zeggen tegen je ‘medesupporters’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |