Ik denk hetquote:
Nou Cindy wilde inderdaad funquote:
Misschien nog welquote:
Denk het jaquote:
Die wil nog wel fun denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk het ja
je kan ook slechter willen
Ja zat al haar kapsels in de loop der jaren al te bekijken,.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die wil nog wel fun denk ik.
[ afbeelding ]
In de 80’s had ze succes. Dus de kapsels ook maar aanhouden dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zat al haar kapsels in de loop der jaren al te bekijken,.
Die zijn wel redelijk consequent
Oh dat zou ook wel eens kunnenquote:
Je bent gewoon een prutser.quote:
Ik doe niet aan platjes en allang gefixtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een prutser.![]()
*.webp platjes worden door fok niet ondersteund.
Dat is een ander plaatje.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe niet aan platjes en allang gefixt
Maar evengoed wel beter opgedroogd dan Boy George, die ook zo’n pruikenpiemel was.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:49 schreef pullup het volgende:
Heb je ooit een nummer gemaakt waardoor je een bepaald image hebt, blijf je je hele leven met een gekleurde pruik op zitten
Ja, dit dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:55 schreef pullup het volgende:
Maar ehm, jullie hebben met die asubtiele TT's de dames wel grondig weg gekregen
Ik ben echt goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:55 schreef pullup het volgende:
Maar ehm, jullie hebben met die asubtiele TT's de dames wel grondig weg gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |