Daarom ging het hem ook beter af toen Antony nog meedeed, die creeerde ruimte ook voor hem, nu moet hij dat voor anderen doen en dat doet hij te weinig.quote:
Heitinga lijkt me nou juist zo’n trainer die voor de wedstrijd roept dat ze er vanaf minuut 1 vol op moeten klappenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Het is gewoon het ontbreken van snelheid en de wil er vanaf seconde 1 gelijk op te knallen. Alleen maar achterin rondspelen en wachten op kansjes die niet komen omdat je de snelheid mist om door die verdediging heen te jakkeren. Dat was gisteren niet anders dan tegen RKC en de wedstrijden er voor. Zelfs Schreuder liet ze zo spelen. Erg vermoeiend om naar te kijken. Laten we dit zondag alvast uit gaan testen tegen Sparta.
Afgelopen weekend beloofde hij ook een spektakelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Heitinga lijkt me nou juist zo’n trainer die voor de wedstrijd roept dat ze er vanaf minuut 1 vol op moeten klappen
Stukje kelderklasse
Ik zal als Ajacied eens meer in het Feijenoord topic m'n drol uitschijten. Moet je de kleuters daar eens horen mekkeren dat de stoute Tong zo gemeen is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Heitinga lijkt me nou juist zo’n trainer die voor de wedstrijd roept dat ze er vanaf minuut 1 vol op moeten klappen
Stukje kelderklasse
Zit je weer aan de zuip Hermpie?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal als Ajacied eens meer in het Feijenoord topic m'n drol uitschijten. Moet je de kleuters daar eens horen mekkeren dat de stoute Tong zo gemeen is.
Heul lekker met Caland mee. Houdt z'n hand vast.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Afgelopen weekend beloofde hij ook een spektakel
Laat ook maar. Geen zin in een ban.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heul lekker met Caland mee. Houdt z'n hand vast.
* Feyenoordtopicquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal als Ajacied eens meer in het Feijenoord topic m'n drol uitschijten. Moet je de kleuters daar eens horen mekkeren dat de stoute Tong zo gemeen is.
Ja, maar Sjon lijkt me het type dat verwacht dat er spektakel komt als hij heel hard "KOMAAN HE!!!" schreeuwt voor de wedstrijd. Niet dat hij echt een plan heeft voor spectaculair voetbal.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Afgelopen weekend beloofde hij ook een spektakel
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:33 schreef Tjacka het volgende:
Wat was het ongelooflijk slecht. Ik ben nu alweer klaar met die teringlijer
Op elke positie hebben ze een betere speler dan de hele eredivisie en dan Union en nog verneuken ze het. Het is echt ongelooflijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
even detoxxen van de succesjaren
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op elke positie hebben ze een betere speler dan de hele eredivisie en dan Union en nog verneuken ze het. Het is echt ongelooflijk.
Scorebord journalistiek. Tot de nummer 7 staat het op 1 punt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over
De nummer twee van de Bundesliga.
Feyenoord had er weinig moeite mee, over twee wedstrijden 5-2.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over
De nummer twee van de Bundesliga.
Feyenoord staat dan ook al een hele tijd boven Ajax in de competitie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Feyenoord had er weinig moeite mee, over twee wedstrijden 5-2.
Ik schater.
Klets niet zo domquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op elke positie hebben ze een betere speler dan de hele eredivisie en dan Union en nog verneuken ze het. Het is echt ongelooflijk.
Geniet er van. Feijenoord staat een paar weken eerste .Ik zou het moment inhaleren. De vreugde van het tijdelijk boven Ajax staan gun ik iedere kinderhand.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Feyenoord staat dan ook al een hele tijd boven Ajax in de competitie.
Wanbeleid! De kas zit nog wel vol, maar als dit een paar seizoenen doorgaat, dan heb je helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen idee of Sjon goed is maar je moet ook wel de mogelijkheden hebben om wat te doen, zijn beginopstelling vond ik vrij logisch, als het dan bij je spelers aan lef en nauwkeurigheid ontbreekt wordt het moeilijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, maar Sjon lijkt me het type dat verwacht dat er spektakel komt als hij heel hard "KOMAAN HE!!!" schreeuwt voor de wedstrijd. Niet dat hij echt een plan heeft voor spectaculair voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |