Ik weet niet hoeveel assists een normaal gegeven worden, maar buiten Tadic en Gakpo komt echt niemand richting de 10 assists in de eredivisie.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:05 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Buiten Tadic vind ik het aantal assists van de andere aanvallers en middenvelders zeer matig.
Berghuis staat in de competitie maar op 6 assists. Bergwijn geeft er ook zelden één.
Zag net dat Kudus in de Eredivisie en CL samen op 1 goal per 113 minuten staat. Dat is wel hele aardige statistiek. Zit denk ik ook geen lelijke goal tussen.
Een mooie goal telt nog steeds voor 1.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:05 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Buiten Tadic vind ik het aantal assists van de andere aanvallers en middenvelders zeer matig.
Berghuis staat in de competitie maar op 6 assists. Bergwijn geeft er ook zelden één.
Zag net dat Kudus in de Eredivisie en CL samen op 1 goal per 113 minuten staat. Dat is wel hele aardige statistiek. Zit denk ik ook geen lelijke goal tussen.
Tadic is misschien wel de beste afschermer ter wereld. Hij is voetballend prima en creatief alleen langzaam. Raar dat hij eigenlijk zo'n matige carrière heb gehad op Ajax en Twente na alleen maar de verkeerde keuzes.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om hoe je het invult, het is niet zo dat Tadic opeens langzaam is geworden dus ik vind dat leeftijdsargument een beetje onzin, neemt niet weg dat ik ook liever diepgang en snelheid op beide flanken heb.
Southampton was toen een prima club en ook wel gewoon zijn niveau.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tadic is misschien wel de beste afschermer ter wereld. Hij is voetballend prima en creatief alleen langzaam. Raar dat hij eigenlijk zo'n matige carrière heb gehad op Ajax en Twente na alleen maar de verkeerde keuzes.
Gewoon een prima speler voor alles onder de subtop van Europa, meer niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tadic is misschien wel de beste afschermer ter wereld. Hij is voetballend prima en creatief alleen langzaam. Raar dat hij eigenlijk zo'n matige carrière heb gehad op Ajax en Twente na alleen maar de verkeerde keuzes.
Een geweldige ploeg, maar speelde wel echt op de counter hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Southampton was toen een prima club en ook wel gewoon zijn niveau.
Als hij van Groningen naar Ajax was gegaan ipv Twente had het er waarschijnlijk anders uitgezien, dan krijg je toch eerder een kans bij een grotere club.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan doe je hem wel tekort hoor. Ik ben echt totaal geen fan met zijn act voor de wedstrijd en dat vreselijke nummer, maar zou mits hij fit zou zijn zou hij toch wel bij de Spurs of Sevilla de belangrijkste speler zijn toch. Dat 2019-jaar was echt belachelijk goed ook al zeggen jullie dat het jodengeluk was.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een prima speler voor alles onder de subtop van Europa, meer niet.
Ik bedoel dat ook niet neerbuigend hoor, hij had misschien ook wel vanaf Southampton net een stap omhoog kunnen zetten in Engeland of een andere grote competitie. Maar ik snap ook wel weer dat je in je carrière op die leeftijd een keer voor de prijzen wil spelen ongeacht de competitie. Zouden imo een stuk meer voetballers moeten doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan doe je hem wel tekort hoor. Ik ben echt totaal geen fan met zijn act voor de wedstrijd en dat vreselijke nummer, maar zou mits hij fit zou zijn zou hij toch wel bij de Spurs of Sevilla de belangrijkste speler zijn toch. Dat 2019-jaar was echt belachelijk goed ook al zeggen jullie dat het jodengeluk was.
Precies.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij van Groningen naar Ajax was gegaan ipv Twente had het er waarschijnlijk anders uitgezien, dan krijg je toch eerder een kans bij een grotere club.
Te traag, geen passeerbeweging.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van hoe een ploeg speelt maar subtop had hij misschien wel gekund, aan de andere kant hij deed het bij Southampton niet verkeerd maar er kwam geen PL topclub voor hem, je moet je elftal toch een beetje op hem inrichten en daar is hij dan net weer niet goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan doe je hem wel tekort hoor. Ik ben echt totaal geen fan met zijn act voor de wedstrijd en dat vreselijke nummer, maar zou mits hij fit zou zijn zou hij toch wel bij de Spurs of Sevilla de belangrijkste speler zijn toch. Dat 2019-jaar was echt belachelijk goed ook al zeggen jullie dat het jodengeluk was.
Welkom terug vriend.quote:
Hij heeft ook veel blessures gehad hoor. Dat zou ook meespelen, maar zijn mentaliteit was echt geweldigquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van hoe een ploeg speelt maar subtop had hij misschien wel gekund, aan de andere kant hij deed het bij Southampton niet verkeerd maar er kwam geen PL topclub voor hem, je moet je elftal toch een beetje op hem inrichten en daar is hij dan net weer niet goed genoeg voor.
Die twee gaan we toch hopelijk niet vergelijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Welkom terug vriend.
Maar in de bal echt ontzettend goed. Berbatov kon ook veel niet vriend.
Ik heb niet zo gevolgd maar als ik op transfermarkt kijk had hij alleen z'n eerste seizoen bij Southampton een liesblessure en erna niets noemenswaardigs meer.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij heeft ook veel blessures gehad hoor. Dat zou ook meespelen, maar zijn mentaliteit was echt geweldig
Hij was toen erg ongelukkig. In zijn "Prime" is hij niet opgepikt door de top van Engeland en die jaren daarna heeft hij geen geluk gehad. Erg slechte prestaties van Southampton en het hele team viel weg. Als dan Ajax langs komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ook niet neerbuigend hoor, hij had misschien ook wel vanaf Southampton net een stap omhoog kunnen zetten in Engeland of een andere grote competitie. Maar ik snap ook wel weer dat je in je carrière op die leeftijd een keer voor de prijzen wil spelen ongeacht de competitie. Zouden imo een stuk meer voetballers moeten doen.
Berbatov kon alles.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Welkom terug vriend.
Maar in de bal echt ontzettend goed. Berbatov kon ook veel niet vriend.
Misschien zit ik verkeerd. Maar ik vond de aankoop Tadic helemaal niks en toen heb ik veel opgezocht en kwamen daar veel blessures uitquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niet zo gevolgd maar als ik op transfermarkt kijk had hij alleen z'n eerste seizoen bij Southampton een liesblessure en erna niets noemenswaardigs meer.
Ja dat soort voetballers zie je toch wel weinig meer, als ze niet het rendement van Messi hebben mogen ze niet meer mee doen.quote:
Nee maar de top is voor hem nooit een optie geweest denk ik. Wat ik zei, hij had misschien door een (toen) Everton of Sevilla opgepikt kunnen worden. Maar dan speel je eigenlijk ook elke competitie voor niks, dan kan je toch veel beter bij een Ajax terecht waar je altijd om prijzen meespeelt inclusief Europees voetbal.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij was toen erg ongelukkig. In zijn "Prime" is hij niet opgepikt door de top van Engeland en die jaren daarna heeft hij geen geluk gehad. Erg slechte prestaties van Southampton en het hele team viel weg. Als dan Ajax langs komt.
Dat laatste is niet onbelangrijk, het is toch wel Overmars geweest die daar wat anders in is gaan handelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar de top is voor hem nooit een optie geweest denk ik. Wat ik zei, hij had misschien door een (toen) Everton of Sevilla opgepikt kunnen worden. Maar dan speel je eigenlijk ook elke competitie voor niks, dan kan je toch veel beter bij een Ajax terecht waar je altijd om prijzen meespeelt inclusief Europees voetbal.
Ik vind het altijd een beetje gek dat niet veel meer spelers in die leeftijdscategorie dat soort keuzes maken, maarja geld enzo. Er zijn zoveel profvoetballers die vrijwel hun hele professionele bestaan nooit om de prijzen hebben meegespeeld maar dat wel een niveautje lager hadden gekund. Ik zou dat laatste veel liever willen als je al redelijk binnen bent maar ik ben dan ook een romanticus
In de middenmoot van de premier league spelen lijkt mij ook wel heel aantrekkelijk. Heb bijna elke week een hele mooie wedstrijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar de top is voor hem nooit een optie geweest denk ik. Wat ik zei, hij had misschien door een (toen) Everton of Sevilla opgepikt kunnen worden. Maar dan speel je eigenlijk ook elke competitie voor niks, dan kan je toch veel beter bij een Ajax terecht waar je altijd om prijzen meespeelt inclusief Europees voetbal.
Ik vind het altijd een beetje gek dat niet veel meer spelers in die leeftijdscategorie dat soort keuzes maken, maarja geld enzo. Er zijn zoveel profvoetballers die vrijwel hun hele professionele bestaan nooit om de prijzen hebben meegespeeld maar dat wel een niveautje lager hadden gekund. Ik zou dat laatste veel liever willen als je al redelijk binnen bent maar ik ben dan ook een romanticus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |