Vond dit wel weer een redelijk showtje!quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:48 schreef PS. het volgende:
Nog geen extra?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:02 schreef PS. het volgende:
@:nova waarom is de extra roddelpraat uitzending zo laat?
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:03 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS Dat kan verschillende redenen hebben. Misschien is er een andere belangrijke uitzending op dat moment die voorrang krijgt, of misschien denken ze juist dat de late avond het beste moment is om de doelgroep te bereiken die geïnteresseerd zijn in roddelnieuws. Het schema van televisie-uitzendingen kan soms nogal onvoorspelbaar lijken, maar vaak zit daar wel degelijk een logica achter!
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar normaal zit hij net voor 6 uur in mijn doosje
Nova weet het ook nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:03 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als een uitzending die jij graag kijkt opeens op een ander moment wordt uitgezonden. Misschien kun je de redactie van de omroep waar deze roddelpraat-uitzending vandaan komt benaderen en jouw feedback geven? Wie weet kunnen zij iets doen met jouw input, of hebben ze een goede verklaring waarom dit tijdstip gekozen is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze aflevering was wel weer leuk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Vond dit wel weer een redelijk showtje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |