SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hier voor natte poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hier voor doggy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hier voor anaal (smeerpeuk):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hier voor plasseks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hier voor voetfetisj:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door PS. op 16-02-2023 22:02:53 ]![]()
Heb je OP wel gezien, wat een scoop dat is geworden?quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Weinig creatieve TT, maar jou vergeven we het een en ander![]()
Zeg dat welquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb je OP wel gezien, wat een scoop dat is geworden?![]()
Jan heeft wel erg veel weg van Willeke van Ammelrooij op deze manierAlsof iedereen precies weet waar dit over gaat
Het gaat over een jasje van goud![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).Dr.Mikey
![]()
Games Crew van het jaar 2013![]()
Geen jan en Dennis doen dingen deze week?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dr.Mikey @Vatta![]()
Wel als je hun steunt.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen jan en Dennis doen dingen deze week?Dr.Mikey
![]()
Games Crew van het jaar 2013![]()
quote:Op zondag 26 februari 2023 22:18 schreef PS. het volgende:
TopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dr.mikey @:vattaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
Het verschilt wel qua kwaliteit per week, deze iets minder, maar desalniettemin is het wel gewoon een topshow dit.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
De reguliere voortaan 40 minuten en de extra een uur (zie comments op YT van de aflevering van vandaag)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar maakte hij vorig jaar nog een grapje over. Toen nam alle media het over, en lachen dat ze deden...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:38 schreef Michellee het volgende:
Dennis is vannacht in zijn gezicht gestoken
![]()
Foto:quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:38 schreef Michellee het volgende:
Dennis is vannacht in zijn gezicht gestoken
https://www.gelderlander.(...)n-enschede~a50943c8/![]()
Hij probeert zich nu als slachtoffer van het vrije woord neer te zetten![]()
Kansloos ventje.
Maar ja steken in iemands gezicht is nog kanslozer natuurlijken laf...
No bitch to me![]()
Jij weet al in welke hoek de dader zit?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:21 schreef TornadoDK het volgende:
Kansloos ventje.
Maar ja steken in iemands gezicht is nog kanslozer natuurlijken laf...
![]()
hier ben ik wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:32 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Jij weet al in welke hoek de dader zit?GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Nee hoezo?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:32 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Jij weet al in welke hoek de dader zit?No bitch to me![]()
Was het met een schroevendraaier toevallig?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit soort filmpjesquote:![]()
![]()
Is ie dat niet dan? Tenzij gestoken door een jaloers vriendje van een van zijn vele scharrels (o.i.d.) natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:21 schreef TornadoDK het volgende:
![]()
Lekker dm'en met een 15-jarig meisje en vragen om naaktfoto's. Ik neem aan dat het nu wel klaar is met z'n mediacarriere
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bron???quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:06 schreef TheVulture het volgende:
Lekker dm'en met een 15-jarig meisje en vragen om naaktfoto's. Ik neem aan dat het nu wel klaar is met z'n mediacarriere![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Neuh meer slachtoffer van klootzak zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is ie dat niet dan? Tenzij gestoken door een jaloers vriendje van een van zijn vele scharrels (o.i.d.) natuurlijk.No bitch to me![]()
Ik denk dat ik na bovenstaand artikel even wacht om het verder voor Dennis op te nemenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Neuh meer slachtoffer van klootzak zijn![]()
Waar rook is…
Maar kan niet uit dat geluid fragment halen hoe oud de vrouwelijke stem is en of Dennis daarvan op de hoogte was.
Dus even afwachten dit allemaal dat hij in Enschede niet zo geliefd is komt trouwens ook grotendeels omdat hij voor een andere club is dan voor Fc Twente sommigen kunnen daar moeilijk mee omgaan dus ook dat kan nog een reden zijn van de steekpartij hoe triest dat ook is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
Schijnt dus nep te zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:11 schreef quirina het volgende:
In die app wil hij afspreken met een minderjarige.. damn wat triest.Ik zwaai naar dieren.![]()
Wellicht even de update bij je post link posten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)pannende-foto-vraagt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: