Jij hebt ook al al je opties tegen elkaar afgewogen ja? Ik weet wel dat ik niet de enige ben met issues maar roep niet dat je weet waar ik mee kamp want je weet helemaal geen fuck van waar ik mee rondloop hoe ver ik in het stadium zit en hoelang ik dit nog trek.quote:
Hoe is het met de hondjes?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:57 schreef Samzz het volgende:
Buy a house, they said. It'll be fun, they said.
Slecht. Of nou ja, de teckel is onverwoestbaar, maar de Weim heeft nierfalen.quote:
Ik help wel kiezenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet de badkamer eigenlijk verbouwen maar kan niet kiezen tussen de tegels en ik zal een orgaan moeten verkopen op de zwarte markt.
Noesquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slecht. Of nou ja, de teckel is onverwoestbaar, maar de Weim heeft nierfalen.
Waarom?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:21 schreef Tegan het volgende:
Gaan jullie allemaal Jinek, Pauw en Janzen kijken vanavond?
Niet dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:57 schreef Samzz het volgende:
Enkel levensverlengend (speciaal voer), behandelbaar is het niet. En uiteindelijk zal hij ook slecht worden. Nu is hij redelijk goed, dus we hopen dat dat nog lang zo blijft.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noesis het behandelbaar of alleen onderhoud zeg maar?
Ik zou een stukje lever doen. Die groeit toch weer aan.quote:
Het resultaat is leuk, de weg ernaartoe niet per se...quote:
Je stamboom tot 6 generaties terug moeten aanleveren om te beoordelen of je in aanmerking komt voor een hypotheek.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:57 schreef Samzz het volgende:
Houd op, schei uit. Zo blij dat dat allemaal achter de rug is en alles rond is. Wat een stressquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je stamboom tot 6 generaties terug moeten aanleveren om te beoordelen of je in aanmerking komt voor een hypotheek.
Stress heb ik er nooit van gehad. Wel vaak diep moeten zuchten over de verzoeken en de formats waarin je alles moet aanleveren. Daar worden mensen voor betaald om dat te bedenken!quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd op, schei uit. Zo blij dat dat allemaal achter de rug is en alles rond is. Wat een stress.
Stress is misschien niet helemaal het juiste woord. Wel spanning of het allemaal op tijd geregeld zou zijn. En of alles dat aangeleverd is ook correct is en zo.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stress heb ik er nooit van gehad. Wel vaak diep moeten zuchten over de verzoeken en de formats waarin je alles moet aanleveren. Daar worden mensen voor betaald om dat te bedenken!
Qtiequote:
Ohnoesquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slecht. Of nou ja, de teckel is onverwoestbaar, maar de Weim heeft nierfalen.
Ik ken iemand die een lever nodig heeft en iemand die al een paar jaar op een long wacht, dus ik houd me aanbevolenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet de badkamer eigenlijk verbouwen maar kan niet kiezen tussen de tegels en ik zal een orgaan moeten verkopen op de zwarte markt.
Fietsen?quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:52 schreef TaMieke het volgende:
Auto bij de garage. doei geld
Waarom is het altijd zo'n gekut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |