De dirty is de koffie in de chai lattequote:Op woensdag 22 februari 2023 11:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De koffie die koffiemeneer drinkt. Of dirty chai latte, dat gaat ook nog.
Zekerquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dirty is de koffie in de chai latte?
Je proeft oprecht weinig terug van de koffie, maar hebt wel de caffeine kick ervan als je een dirty chai neemtquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh, koffie. Chai latte is wel jummie.
Zal het eens proberenquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je proeft oprecht weinig terug van de koffie, maar hebt wel de caffeine kick ervan als je een dirty chai neemt.
Ik kan het in tiramisu al niet handelenquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je proeft oprecht weinig terug van de koffie, maar hebt wel de caffeine kick ervan als je een dirty chai neemt.
Meer dan dit kan ik niet handelen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het in tiramisu al niet handelen.
Ga je dan al stuiteren ja?quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het in tiramisu al niet handelen.
Die heb ik verdrongen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Meer dan dit kan ik niet handelen.
[ afbeelding ]
Jaquote:
waarom? die zijn lekkerquote:
Ik vind tiramisu dan weer niet lekkerquote:
Ik ook niet. Bah. Ik lust niks met koffiesmaak. Zelfs geen chocolade.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind tiramisu dan weer niet lekker
Ik vreet zo een pak van die dingen leegquote:
Ik herken dit.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:20 schreef DrMarten het volgende:
Ik vreet zo een pak van die dingen leeg
Lang geleden dat ik ze gehad heb. Beetje zelfbescherming
Ik zou het wel missen denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:52 schreef Tegan het volgende:
Ik kan prima maanden zonder koffie maar het leven met is zoveel lekkerder.
Kan sinds een aantal jaar thee echt wel erg waarderen. Drink alleen de tweede helft vaak al koud.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou het wel missen denk ik.
Thee is toch niet echt een goed alternatief
Ik drink nu ook theequote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan sinds een aantal jaar thee echt wel erg waarderen. Drink alleen de tweede helft vaak al koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |