De paptaart ga ik hier niet laten zien natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet al wat, ben geen voorstander van 'iets permanents op je lichaam zetten want heb zin in iets nieuws'. Ieder zn ding hoor, maar dat is niet mijn dingquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil of gewoon zin in iets nieuws
Ach ze spreken daar ook Duitsquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De paptaart ga ik hier niet laten zien natuurlijk
[ afbeelding ]
@:kwiwi
Mensen hebben weer een lach op hun gezichtquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja echt he
vanochtend nog ff fris, maar wel lekker
dat heb ik altijdquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mensen hebben weer een lach op hun gezicht
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De paptaart ga ik hier niet laten zien natuurlijk
[ afbeelding ]
@:kwiwiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iets van 4000 EUR per maand (hangt van het kanton af). En daar komen dan als werkgever nog wat kosten bovenop natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is het Zwitserse minimum? Is dat zoveel hoger dan het Nederlandse?
quote:
Nee, ik stotter ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb het niet gehoord
Of het is mij niet opgevallen, maar meestal let ik niet zo goed op
waar gaat dit over?quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:30 schreef kwiwi het volgende:
Iets van 4000 EUR per maand (hangt van het kanton af). En daar komen dan als werkgever nog wat kosten bovenop natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:31 schreef kwiwi het volgende:
Die stempel is wel echt tof @:FranticDJ , zie nu het schip
Zo. Bam!quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:30 schreef kwiwi het volgende:
Iets van 4000 EUR per maand (hangt van het kanton af). En daar komen dan als werkgever nog wat kosten bovenop natuurlijk.
Sushi inhaleert ze zonder te kauwenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht dat jouw bekkie zeer deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |