Neequote:Op woensdag 15 februari 2023 17:29 schreef Haags het volgende:
Even een kaarsje branden voor onze gevallen vriend @:elan
Waarom zou ik ook. Ik heb die Elan hier nooit zien postenquote:
Heel soms.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zou ik ook. Ik heb die Elan hier nooit zien posten
Geen idee. Hij was pro Russisch aan het trollen in NWS. Wat een leip johquote:
Zin in zomertijd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook
ook al de hele dag zomerse bliepjes en foempjes op
Daar ging het toch niet over?quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben prima aan t genieten van mn weekend hoor
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=trainquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie dat de laatste tijd steeds voorbij komen op IG, wat is trains nou weer?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=train
zo iemand noemden wij vroegah al de fiets, of de tram.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
quote:The vehicle that moves fast and choo choos.
Ja maar ik heb wel meer zaken die ik wil toevoegen aan het lijstje van afschaffenquote:
Heb ooitquote:
Heb ooit op zijn zolderkamer muziek gemaakt.quote:
verplichte vrije dagenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel meer zaken die ik wil toevoegen aan het lijstje van afschaffen
tof!quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ooit
[..]
Heb ooit op zijn zolderkamer muziek gemaakt.
hoe staat 't nu met je muziek maak escapades?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ooit
[..]
Heb ooit op zijn zolderkamer muziek gemaakt.
Ja da wast.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verplichte vrije dagen
uitkeringen
ga door?
Lidmaatschap kost je 59,99 per jaar. Ik stuur je zo een tikkie.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Biefstuk met aardappelpuree en sperziebonen
Matig. Neem er niet echt de tijd voor, had even paar andere hobby-projecten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe staat 't nu met je muziek maak escapades?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja da wast.
[..]
Lidmaatschap kost je 59,99 per jaar. Ik stuur je zo een tikkie.
Zo zoquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Biefstuk met aardappelpuree en sperziebonen
Mijn chick is dat nu ook aan het maken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik eet een restje lasagne van gisteren
hopelijk binnenkort meer tijd voorquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Matig. Neem er niet echt de tijd voor, had even paar andere hobby-projecten.
nicequote:Op woensdag 15 februari 2023 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn chick is dat nu ook aan het maken.
Ik ben komende maanden wel even zoet op het werk met een nieuw project dat ik mag gaan doen. Gelukkig weinig reizen, maar het is een 3-in-1 project dat hoog op de agenda staat.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hopelijk binnenkort meer tijd voor
ik hoop dat pioneer een nieuwe flagship controller gaat releasen dit jaar. die gaat gelijk op de preorder (de 'geruchtenmachine' draait op volle toeren iig)
[..]
quote:A group of guys stand in a line outside a room. One by one, they enter the room to have sex with one girl inside. The line must have at least 7 guys to be qualified as a train.
"What's this line for?"
"We're running a train! Go to the back of the line."
quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:31 schreef bitterbal het volgende:
ik zag net een vechtpartij. iets van 15 jongens die op 1 jongen vlogen
hij stond wel gelijk op maar hij zal we beurs zijn. was net toen ik aan kwam lopen bij mijn scooter. daar stond een andere toerist dus ik zei tegen hem of we wat moeste doen maar hij reageerde helemaal niet en at rustig zijn ijsje op ... en dacht alleen tegen thai doe ik ook maar nietsquote:
Zitten de dansers van Rihanna op FOK?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:33 schreef Ama het volgende:
1 van Rihanna haar dansers heeft mijn berichtje een like gegeven. Nu kan ik sterven.
Moeten we solo nu inlichten dat jullie relatie voorbij is en dat je verder gaat met een Rihanna danser?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:33 schreef Ama het volgende:
1 van Rihanna haar dansers heeft mijn berichtje een like gegeven. Nu kan ik sterven.
Wist je dat nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zitten de dansers van Rihanna op FOK?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat @:Crack_ het is
En rugnummers?quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dit is een chick.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moeten we solo nu inlichten dat jullie relatie voorbij is en dat je verder gaat met een Rihanna danser?
En daar kan je geen relatie mee hebben?quote:
Altijd maar die aannames hier hequote:Op woensdag 15 februari 2023 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Je hebt mij nooit zien dansen.
Vind het niet kunnen. We proberen een zo openlijk en inclusief mogelijke sc te hebben en dan krijg je ditquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, werpt wel echt drempels op om hier open te zijn als je meteen belachelijk gemaakt wordt.
Walgelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, werpt wel echt drempels op om hier open te zijn als je meteen belachelijk gemaakt wordt.
sorry ce, zal het niet meer doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een manquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:45 schreef Ama het volgende:
Jawel vrouwen zijn ook wel mooi maar mijn voorkeur ligt toch meer bij mannen.
Hoogtijd dat we een code of conduct opstellenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vind het niet kunnen. We proberen een zo openlijk en inclusief mogelijke sc te hebben en dan krijg je dit
Ja maar ik heb al een leuke vriend en dat is wel genoeg eigenlijk.quote:
Ik denk dat jij geweldig kunt dansenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Je hebt mij nooit zien dansen.
Ben je niet een beetje poly?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al een leuke vriend en dat is wel genoeg eigenlijk.
Mannenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:45 schreef Ama het volgende:
Jawel vrouwen zijn ook wel mooi maar mijn voorkeur ligt toch meer bij mannen.
Meerdere relaties lijkt me echt vermoeiend.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje poly?
Gordijnen dicht, oordoppen in.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:47 schreef gianni61 het volgende:
Ik zag al verkleedde mensen door de straat lopen.
Het begint
Train typetje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje poly?
Laatst nog voorgedaan. Vrij zeker dat ze het gaat bevestigen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geweldig kunt dansen![]()
@:Californium?
ik wil eigenlijk morgen nog even de stad in voor wat kleren, maar ik ben bang dat er al te veel carnaval is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gordijnen dicht, oordoppen in.
Jawel, maar ik hoef er geen relatie meequote:Op woensdag 15 februari 2023 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige zijn wel leuk toch, niet van die simpele narcistische zielen?
Zalando is je vriendquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk morgen nog even de stad in voor wat kleren, maar ik ben bang dat er al te veel carnaval is.
misschien maar naar een outletcenter rijden
In Oldenzaal waren hele straten versierd met vlaggetjes en ballonnen. Ik ben maar snel doorgefietst naar Enschede.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:47 schreef gianni61 het volgende:
Ik zag al verkleedde mensen door de straat lopen.
Het begint
ik pas graag en stuur niet graag terugquote:
Wat is dit voor een rare plek voor carnaval?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:57 schreef Recce het volgende:
[..]
In Oldenzaal waren hele straten versierd met vlaggetjes en ballonnen. Ik ben maar snel doorgefietst naar Enschede.
DE carnavalsstad van Nederland hè!quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare plek voor carnaval?
Ik had een bescheiden portie patat en genoeg spinazie.quote:
Een deel van Twente is katholiek.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare plek voor carnaval?
"Tuut, tuut, tuut, hier is Gait zien buut"quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
DE carnavalsstad van Nederland hè!
Lekker hoor. Zag er ook goed uit die borrelplank.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had een bescheiden portie patat en genoeg spinazie.![]()
Straks nog een tiramisu eten.
Even beetje compenseren voor gisteren![]()
Grootste gedeelte was op gisteren van die plank
https://nos.nl/artikel/22(...)t-dorps-ons-kent-onsquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Tuut, tuut, tuut, hier is Gait zien buut"
Ja helaas welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |