Wist je dat nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zitten de dansers van Rihanna op FOK?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat @:Crack_ het is
En rugnummers?quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dit is een chick.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moeten we solo nu inlichten dat jullie relatie voorbij is en dat je verder gaat met een Rihanna danser?
En daar kan je geen relatie mee hebben?quote:
Altijd maar die aannames hier hequote:Op woensdag 15 februari 2023 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Je hebt mij nooit zien dansen.
Vind het niet kunnen. We proberen een zo openlijk en inclusief mogelijke sc te hebben en dan krijg je ditquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, werpt wel echt drempels op om hier open te zijn als je meteen belachelijk gemaakt wordt.
Walgelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, werpt wel echt drempels op om hier open te zijn als je meteen belachelijk gemaakt wordt.
sorry ce, zal het niet meer doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een manquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:45 schreef Ama het volgende:
Jawel vrouwen zijn ook wel mooi maar mijn voorkeur ligt toch meer bij mannen.
Hoogtijd dat we een code of conduct opstellenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vind het niet kunnen. We proberen een zo openlijk en inclusief mogelijke sc te hebben en dan krijg je dit
Ja maar ik heb al een leuke vriend en dat is wel genoeg eigenlijk.quote:
Ik denk dat jij geweldig kunt dansenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Je hebt mij nooit zien dansen.
Ben je niet een beetje poly?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al een leuke vriend en dat is wel genoeg eigenlijk.
Mannenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:45 schreef Ama het volgende:
Jawel vrouwen zijn ook wel mooi maar mijn voorkeur ligt toch meer bij mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |