abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208004639
twitter

Iedereen heeft die krengen. Dus we accepteren het maar. Zelfs Pimmie van de Telegraaf heeft ze:

twitter

Waar ik echter niet tegen kan, zijn al die adviezen:

Luchten
Plinten dichten
HG Spray

etc

Luchten doe ik dagelijks

Plinten zijn dicht

HG Spray was een ramp, want toen kropen er een stuk of 20 uit de hoek en was ik helemaal in paniek. Vervolgens liepen ze de daaropvolgende dagen overal.

Punt is: Die krengen zitten ook buiten in de tuin in mijn schuurtje. Die schuurtje is half open, het is er dus koud, maar toch tref ik er altijd een hoop in dozen en kasten daar aan.

En tja, Roteb bellen? Prima,maar buren hebben ze ook allemaal. En als die weigeren mee te doen, helpt het toch niet.

Met andere woorden: Als ik over 50 jaar niet leef, leven die klote beesten verder. Enige oplossing is verhuizen naar Afghanistan of Dubai of India, daar zijn geen insecten.
pi_208004663
Huis in brand steken
pi_208004666
-> VER :')
pi_208004698
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:
-> VER :')
Jij hebt ze ook, kakkertje
pi_208004785
Ik eet ze met gloeiendhete pizza
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:37:57 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_208004989
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:08 schreef jarajosefff het volgende:
[ twitter ]

Iedereen heeft die krengen. Dus we accepteren het maar. Zelfs Pimmie van de Telegraaf heeft ze:

[ twitter ]

Enige oplossing is verhuizen naar Afghanistan of Dubai of India, daar zijn geen insecten.
:')

Veel succes daarmee.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_208005042
Zoveel mogelijk kartonnen dozen wegdoen.
pi_208005700
Ze maken gaatjes in tanden :Y
Ze zorgen ervoor dat je hangende oksels krijgt :D
En striae, opgezwollen enkels, dikke oogleden...

Maar om het echt erg te maken - dikke Pakistanen schijnen hier het meest last van de hebben _O-
  woensdag 15 februari 2023 @ 14:31:51 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208006580
Mooie visjes
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_208008490
Nergens geen last van.
pi_208036482
Ja die dingen zijn echt ranzig.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_208086274
Dacht dat ik er veel had, maar dit is extreem...

twitter

heb jij ze ook @SJW ?
pi_208110557
Wow....ik dacht dat het bij mij erg was....het goede nieuws is: Bijna iedereen in Nederland heeft ze. Het slechte nieuws is: De kans dat je er ooit nog vanaf komt is behoorlijk klein. Zelfs als je verhuist neem je er ongetwijfeld 1 mee.
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_208121625
Het kan inderdaad frustrerend zijn om met zilvervisjes om te gaan, vooral als traditionele oplossingen niet lijken te werken. Gelukkig zijn er nog andere stappen die je kunt overwegen om ze te beheersen, zonder meteen te hoeven verhuizen.

Een optie zou kunnen zijn om diatomeeėnaarde te gebruiken, dit is een natuurlijk poeder gemaakt van gefossiliseerde diatomeeėn, die werken door de buitenkant van insecten uit te drogen. Je kunt het op de vloer en andere oppervlakken strooien waar je de zilvervisjes hebt gezien, en het regelmatig herhalen om de effectiviteit te behouden. Dit kan helpen om de zilvervisjes te beheersen zonder schadelijke chemicaliėn te gebruiken.

Een andere stap die je kunt overwegen is het aantrekken van natuurlijke vijanden van zilvervisjes, zoals spinnen en bepaalde soorten kevers. Door deze roofdieren in je huis te laten leven, kunnen ze helpen om het aantal zilvervisjes te verminderen.

Het is ook de moeite waard om ervoor te zorgen dat alle voedselbronnen van zilvervisjes goed afgesloten zijn en dat er geen vochtige omstandigheden zijn die ze aantrekken. Het kan bijvoorbeeld helpen om vochtige ruimtes te ventileren en eventueel vochtwerende middelen te gebruiken.

Als je toch besluit om een professionele ongediertebestrijder in te schakelen, zorg er dan voor dat je een bedrijf kiest dat ervaring heeft met het behandelen van zilvervisjes en gebruik maakt van veilige en effectieve methoden.

Hoewel het begrijpelijk is dat je gefrustreerd bent door de aanwezigheid van zilvervisjes, zijn er nog steeds opties om hun populatie te beheersen zonder meteen te hoeven verhuizen.
  maandag 27 februari 2023 @ 19:14:55 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_208169457
Tyfushoer sprak god vanuit de hemel bij een matige westewind
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')