Schiet niet op.quote:Op zondag 12 maart 2023 10:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
NIemand? Lijkt erop dat de wedstrijd deze week weer plaatsvindt, de campsite in het park in volgeboekt van vandaag tot vrijdag.
quote:
Als je voetbalstatistieken ziet tegenwoordig lijkt er een oneindig aantal aan records denkbaar te zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:58 schreef pipster het volgende:
Pff zijn er nog records over?
42 dan maar?
Helemaal goed met de juiste naam ook nog!quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:41 schreef Janneke141 het volgende:
Hoogste aantal etappezeges in de Giro van mooie Mario?
Oeh, die zit er wel heel dichtbij. Het kan echt zo snel, want Nienke Brinkman heeft 2:22:51 op haar naam staan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt me er te snel voor, maar toch.....Nederlands marathonrecord bij de vrouwen?
Wow, ik dacht dat het boven de 2:25 zou zittenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oeh, die zit er wel heel dichtbij. Het kan echt zo snel, want Nienke Brinkman heeft 2:22:51 op haar naam staan.
En nu ?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vind die marathontijden sowieso absurd. Ik moet nog mijn best doen om dat op de fiets te halen
Je bedoelde de winnende tijd op de marathon in Sydney 2000?quote:
quote:
En anders het aantal gebroken botten van Jeffrey Herlingsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |