Hier dacht ik ook aan, maar toen dacht ik aan Maarten van der Weijden en z'n Elfstedenpogingquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:53 schreef heywoodu het volgende:
Langste afstand aan één stuk gezwommen? Maar dan schakel ik wel naar kilometers
4,5 elfstedentocht, hoe rimpelig ben je danquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook aan, maar toen dacht ik aan Maarten van der Weijden en z'n Elfstedenpoging
Wie zegt dat er gezwommen is?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:53 schreef heywoodu het volgende:
Langste afstand aan één stuk gezwommen? Maar dan schakel ik wel naar kilometers
Als Van der Weijden bijna 200km kan halen, moet er ergens in de wereld toch wel iemand zijn die dat vijf keer beter kan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook aan, maar toen dacht ik aan Maarten van der Weijden en z'n Elfstedenpoging
Moet je wel redelijk levensmoe zijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Van der Weijden bijna 200km kan halen, moet er ergens in de wereld toch wel iemand zijn die dat vijf keer beter kan.
Alleen who cares ?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Van der Weijden bijna 200km kan halen, moet er ergens in de wereld toch wel iemand zijn die dat vijf keer beter kan.
Het is op het water en een afstandquote:
Neem. Je hebt wat wind nodigquote:
36 knopen... lijkt me een uitdaging voor een etmaal achtereen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeilen dus en omdat je al gezegd hebt dat het een afstand is: 24 uur zeilen? In zeemijlen?
Inderdaad! Het hoogste aantal NM dat in 24 uur is behaaldquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeilen dus en omdat je al gezegd hebt dat het een afstand is: 24 uur zeilen? In zeemijlen?
Geloof dat het record daar iets van 700nm wasquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
36 knopen... lijkt me een uitdaging voor een etmaal achtereen.
Maar ik heb werkelijk geen idee wat het moet zijn. De afstanden bij de Volvo Ocean Race zijn nog wel een stukje groter.
Correctquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wereldrecord 400m horden, wat nog niet van Femke Bol is, maar van Sydney McLaughlin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |