abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208003033
Zoals dit:

Wat zooi uit eerdere topics:

quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:40 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Met nog een foto van hem met een uitdrukking van: "Wat doe ik nou? :o Ben ik echt zo gek? :o :o "
https://www.linkedin.com/(...)037880849719296-GQv3
--

--

--

--

quote:
9s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het was Hester’s wens om haar begrafenis op te fleuren met een rouwboeket gele bloemen. Google maar eens en je ziet dat deze gemiddeld tussen de 65 en 80,- kost. Wat een onzin. Ik plukte gratis een handjevol paardenbloemen in de berm langs de A1.
LinkedIn-parodie op Instagram:
quote:
you will not believe the ending of this story 🥹 as Elon Jobs once said, in life, you either роор in your sink or sink in your роор 💩🚰 what do you choose? it’s truly inspiring and after I read this story for the first time I morphed into Steve Masc4Masc 🍏 born in 1964 Jeffreystar Bezoz ⭐️💄! I mean it’s true. People always say: employee rights employee rights! But what about employee wrongs? 🤨 It’s the same! So let’s celebrate both?

🙏 A wise person once said - I don’t care if your mom is in the hospital or what, as long as you do your job and a little extra! 🙈 Although he did his job he didn’t have his camera on 🙅🏼‍♂️ so we turned his employment into an unpaid internship to teach him a lesson! 😊 he should have thought about how his actions affected the morale in his team…and so he never set foot in a hospital again, because he could not afford it because we only paid him enough to eat instant noodles✌️This is a story about how we changed a life of his mother. So where is she today? You can find her in one of the most expensive cities in the world - she has the privilege of living, working and relaxing in Central Park and looking at Billionare’s Row every day! 😍 that’s why the young people today deserve unpaid internships because it creates so much opportunity for all of you out there hehe. although his mom may роор in a sink (in Central Park), she doesn’t sink in a роор (yet). Thoughts?
U MAD?
  woensdag 15 februari 2023 @ 10:04:42 #2
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_208003091
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 08:37 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Dat je na 30 jaar er nog over moet hebben dat een leerkrach tje voor "mavo-meisje" heeft uitgemaakt. Dan ben je gewoon een getraumatiseerde jankbek. :') Alsof mensen op de mavo zo vreselijk zijn. Maar dan ook dit...
[..]
Flikker toch een heel eind op man... :')
Het zou mij niks verbazen als ze dat "mavo-meisje" erbij verzonnen heeft voor het dramatisch effect. Wat een ontzettend jankverhaal en zucht naar erkenning en aandacht. Dan ben je op die leeftijd en kan je dat nog steeds niet een plek geven :') get a grip en sta erboven.
pi_208003184
Ik heb echt zin om eens een keer op zo'n verhaal helemaal los te gaan in de comments.
pi_208003228
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:04 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het zou mij niks verbazen als ze dat "mavo-meisje" erbij verzonnen heeft voor het dramatisch effect. Wat een ontzettend jankverhaal en zucht naar erkenning en aandacht. Dan ben je op die leeftijd en kan je dat nog steeds niet een plek geven :') get a grip en sta erboven.
Sowieso vind ik het ontzettend neerbuigend naar mavo-mensen. Blijkbaar ziet ze dat als iets 'laags', omdat zij er nu 'boven' staat :{
pi_208003284
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Geert Jan Vingerhoets, consultant, met z’n vieze vullingtand kijkt op een hautaine manier neer op leraren, maar is verder heel normaal gebleven. Consultant ook. Elke aap kun je leren om consultant te worden, daar hoef je niets specifieks voor te leren.
Klopt. Iedereen kan kunstjes leren maar niet iedereen heeft het vermogen om met hele groepen mensen om te kunnen gaan.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_208003423
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 08:37 schreef HSG het volgende:

[..]

Dat je na 30 jaar er nog over moet hebben dat een leerkrach tje voor "mavo-meisje" heeft uitgemaakt. Dan ben je gewoon een getraumatiseerde jankbek. :') Alsof mensen op de mavo zo vreselijk zijn. Maar dan ook dit...
[..]
Flikker toch een heel eind op man... :')
Kolere wat een jankstraal :') Ik werd vroeger ook uitgemaakt voor 'te dom om te schijten'. Compleet mijn eigen schuld omdat ik de docenten verre van boeiend vond. Uiteindelijk toch meer dan goed terecht gekomen.
pi_208003517
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:28 schreef HSG het volgende:

[..]
Klopt. Iedereen kan kunstjes leren maar niet iedereen heeft het vermogen om met hele groepen mensen om te kunnen gaan.
Zoals een leraar bedoel je :)
U MAD?
pi_208005349
quote:

[..]
EN als dat wel zo was....wat is er mis met de mavo? Dat klinkt alsof ze zelf ook neerkijkt op die mensen.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:41 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Kolere wat een jankstraal :') Ik werd vroeger ook uitgemaakt voor 'te dom om te schijten'. Compleet mijn eigen schuld omdat ik de docenten verre van boeiend vond. Uiteindelijk toch meer dan goed terecht gekomen.
Ik was ook op de mavo begonnen en uiteindelijk heel goed terecht gekomen. Nou en dat ik de mavo deed. Al doe je de mavo als je je best doet kun je heel ver komen.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zoals een leraar bedoel je :)
Ja inderdaad een leraar. Die persoon die neerkijkt op leraren zie ik niet voor de klas staan. Puur omdat hij de persoon er niet voor is.

Genoeg mensen die het leraarschap zwaar onderschatten.
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:12:06 #9
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208005553
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:15 schreef Piperidine het volgende:
Ik heb echt zin om eens een keer op zo'n verhaal helemaal los te gaan in de comments.
Wat houd je tegen :P
With love :*
pi_208005634
quote:
¤80M+ omzet per jaar, A.I. en… mij? 😱

Juist!

Vol trots mag ik jullie mededelen dat ik een bedrijf mag helpen om A.I. in hun marketingstrategie te verwerken 🙌🏻

En het is ook niet zomaar een klant…

Het is een bedrijf wat momenteel ¤80M+ per jaar draait!

Toen ik deze aanvraag binnenkreeg, was ik super enthousiast. Ik kijk zelf namelijk ontzettend uit naar wat A.I. ons de komende jaren gaat brengen.

De CEO van OpenAI zegt dat de ontwikkelingen van 2023 ervoor zullen zorgen dat 2022 als een slaperig jaar wordt gezien voor de adoptie & ontwikkeling van A.I.

En hierdoor zullen er waarschijnlijk nog meer bedrijven komen die gaan inzien dat A.I. de toekomst is en dat DIT het moment is om A.I. in hun strategieën te verwerken. Ze kunnen er namelijk enorm veel tijd en kosten mee besparen.

Ik heb inmiddels al 80+ uren gestopt in het researchen van A.I., de mogelijkheden & de toepassingen voor marketeers en ondernemers.

En grote bedrijven zien de waarde van mijn kennis op dit gebied al in. Super gaaf 🙌🏻

Ben jij nou ook een bedrijfseigenaar die A.I. wil inzetten om sneller, goedkoper & efficiënter resultaten te behalen op het gebied van je marketing?

Stuur me een berichtje & ik laat je zien wat er mogelijk is!

Excited voor wat de komende tijd gaat brengen 🙏🏻

Fijne dag iedereen!

Michel

———

Voor overige lezers:

Wil jij je eerst meer oriënteren over A.I. en ontdekken hoe jij tools als ChatGPT kan inzetten voor je business?

Dan is mijn gratis training wellicht interessant voor je:

👉 1.750+ keer aangevraagd

👉 Kijk over mijn schouder mee hoe ik ChatGPT gebruik om virale posts te schrijven

👉 Kopieer en plak mijn best werkende ChatGPT commando’s en gebruik ze voor je eigen content marketing in een paar seconden (ik heb vandaag een aantal nieuwe commando’s toegevoegd!)

Wil je deze training en het overzicht van de nieuwe commando’s gratis ontvangen?

Comment dan ‘Training’ op deze post! Je ontvangt ze dan beide gratis in je inbox 🦾

Nou nou hij gaat aan het werk bij een bedrijf die een omzet van 80M maakt. Nu ben je een echte baas hoor.
pi_208006662
quote:
Ik heb inmiddels al 80+ uren gestopt in het researchen van A.I., de mogelijkheden & de toepassingen voor marketeers en ondernemers.
Ehm, zoveel is dat niet, toch? Ben je twee werkweken bezig geweest met onderzoek, poepoe.
pi_208006821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ehm, zoveel is dat niet, toch? Ben je twee werkweken bezig geweest met onderzoek, poepoe.
Dat niet alleen. Als hij hooguit ene paar uurtjes per week daar aan besteed dan ben je wel even bezig met "af en toe" onderzoeken.
  woensdag 15 februari 2023 @ 15:06:41 #13
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_208006983
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:41 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ik zou 100% zeker verkeerd terechtkomen en nu zit ik lekker onder werktijd te FOK!en, dus wat nou verkeerd. :')
  woensdag 15 februari 2023 @ 19:56:24 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208010594
"fijne dag lieve mensen"

De passieve aggressie druipt er etterende vanaf _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 15 februari 2023 @ 20:06:21 #15
338319 ZarB
Piña colada
pi_208010879
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2023 15:06 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ik zou 100% zeker verkeerd terechtkomen en nu zit ik lekker onder werktijd te FOK!en, dus wat nou verkeerd. :')
Ik ook. Ik kreeg mavo advies, ging naar de havo, spijbelde de hele shitzooi bij elkaar, werd regelmatig in een alcoholcoma uit de greppel geplukt en stond op een zwarte lijst van de lokale horeca.

20 jaar ffw is (of eigenlijk was, recent gestopt) mijn oordeel bepalend voor het behandeltraject van tbs-ers. Waar kan ik even braken op Linkedin?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_208011369
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef HSG het volgende:

[..]

Nou nou hij gaat aan het werk bij een bedrijf die een omzet van 80M maakt. Nu ben je een echte baas hoor.
Allemaal van die domme shit om mee te gaan in die ai hype nu Henk en Ria ook ineens toegang hebben. En al die lui die zijn training willen denken daarmee echt aan de gang te kunnen met hun bedrijf. Uiteindelijk is alleen hijzelf belangrijk omdat op dit moment ai zijn marketing tool is.
  woensdag 15 februari 2023 @ 20:27:53 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208011467
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:22 schreef boskameel het volgende:

[..]
Allemaal van die domme shit om mee te gaan in die ai hype nu Henk en Ria ook ineens toegang hebben. En al die lui die zijn training willen denken daarmee echt aan de gang te kunnen met hun bedrijf. Uiteindelijk is alleen hijzelf belangrijk omdat op dit moment ai zijn marketing tool is.
Vandaag een sollicitant die riep dat AI erg nuttig is in vakgebied.
Dus ik vroeg hoe ze dat dan toepaste concreet in haar werk of wilde gaan toepassen.
Ja dat wist ze niet want zelf geen inhoudelijke kennis van maar dat ging 'het' helemaal worden.
Ze was het ook niet aan het leren verder, maar wilde wel graag whizzkids gaan aansturen in hoe je dat kunt gebruiken.

Ja weet je, je weet de uitgang zelf te vinden? Dagggggggg

Buzzwords, zo irritant. Van die dombo's die mee willen met de hype ja. Gooi maar gewoon jezelf weg
  donderdag 16 februari 2023 @ 07:54:24 #18
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_208015307
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Vandaag een sollicitant die riep dat AI erg nuttig is in vakgebied.
Dus ik vroeg hoe ze dat dan toepaste concreet in haar werk of wilde gaan toepassen.
Ja dat wist ze niet want zelf geen inhoudelijke kennis van maar dat ging 'het' helemaal worden.
Ze was het ook niet aan het leren verder, maar wilde wel graag whizzkids gaan aansturen in hoe je dat kunt gebruiken.

Ja weet je, je weet de uitgang zelf te vinden? Dagggggggg

Buzzwords, zo irritant. Van die dombo's die mee willen met de hype ja. Gooi maar gewoon jezelf weg
Maar... Maar... Maar... De Blockchain ging het toch helemaal worden?
pi_208015656
quote:

[..]
Soortgelijk gejank lees je inderdaad vaker op LinkedIn, van die miskende figuren die volgens hun 'leraar' nooit iets zouden bereiken.

Het is sowieso helemaal niet relevant hoe je als scholier was 40 jaar geleden. Misschien was je nog wel een hele kinderlijke puber die nog lang niet volwassen was. Of gewoon een laatbloeier.

Ik bakte er ook geen reet van op de Havo, 1 jaar blijven zitten, toch nog geslaagd en pas op mijn 29ste een HBO opleiding afgerond. Had ook wel leraren op de Havo die geen cent voor mij gaven. Maar dat is gewoon hoe dat soms gaat als je jong en dom bent.

Nu een prima baan, leuk gezin en alles goed geregeld. Dus misschien ook maar een LinkedIn jankverhaal typen.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 16 februari 2023 @ 13:01:22 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208018597
pi_208019660
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef HSG het volgende:

[..]

Dat niet alleen, 'al' 2 jaar klaar met middelbare school, daarna een online facebook training gedaan en gaat nu iedereen vertellen hoe je het helemaal gaat maken. Ehm, wat precies? Ik lees enkel grote onzin, veel bla bla maar verder...
Oh en op het adres dat hij op zijn site opgeeft zit een steakhouse, een sportclub en een fysiotherapeut. Waar zit hij dan?!
pi_208023667
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 14:35 schreef LC01 het volgende:

[..]
Dat niet alleen, 'al' 2 jaar klaar met middelbare school, daarna een online facebook training gedaan en gaat nu iedereen vertellen hoe je het helemaal gaat maken. Ehm, wat precies? Ik lees enkel grote onzin, veel bla bla maar verder...
Oh en op het adres dat hij op zijn site opgeeft zit een steakhouse, een sportclub en een fysiotherapeut. Waar zit hij dan?!
Zijn kvk van zijn bedrijf is dezelfde als van die Steakhouse op die locatie _O-. Die reviews op zijn website zijn ook allemaal van die vage eenmanscoach "bedrijfjes" met een hippe instaboi als eigenaar om rijk en succesvol te worden. Dus een marketinggast van 21 gaat jou en je bedrijf inzicht geven hoe je minimaal ¤15k per maand kan omzetten? En vergeet niet op zijn facebook door te klikken, heeft ie een post met een betraand gezicht hoe hij was en hoe hij nu is gepost. Wat een grap.
  donderdag 16 februari 2023 @ 19:30:31 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208023716
quote:
99s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:28 schreef boskameel het volgende:

[..]
Zijn kvk van zijn bedrijf is dezelfde als van die Steakhouse op die locatie _O-. Die reviews op zijn website zijn ook allemaal van die vage eenmanscoach "bedrijfjes" met een hippe instaboi als eigenaar om rijk en succesvol te worden. Dus een marketinggast van 21 gaat jou en je bedrijf inzicht geven hoe je minimaal ¤15k per maand kan omzetten? En vergeet niet op zijn facebook door te klikken, heeft ie een post met een betraand gezicht hoe hij was en hoe hij nu is gepost. Wat een grap.
Vast zo'n adres waar allemaal eenpitters en startups zitten te werken en als werkadres opgeven. Te klein voor eigen bedrijfsruimte of die is te duur
  donderdag 16 februari 2023 @ 22:20:45 #25
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_208026969
quote:
99s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:28 schreef boskameel het volgende:

[..]
Hij heeft de website van het Steakhouse ook gebouwd, alleskunnertje hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')