Gehele lijstquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:59 schreef aarontje112 het volgende:
Eerste 5 kandidaten:
Ahlena - Booty
Blanka - Solo
Dominik Dudek - Be Good
Felivers - Never Back Down
Jan Makewski - Champion
Alicja Szemplińska is inderdaad Alicja die in 2020 zou gaan naar het songfestival voor Polen, gaat haar dit jaar wel lukken wat Ulrikke en Damir Kedzo niet lukte in hun nationale selectie?quote:TVP has revealed the 10 acts for their NF:
- Alicja Szemplińska - New Home
- Ahlena - Booty
- Blanka - Solo
- Dominik Dudek - Be Good
- Felivers - Never Back Down
- Jan Majewski - Champion
- Jann - Gladiator
- Kuba - You Do Me
- Maja Hyży – Never Hide
- NATASZA - LIFT U UP
Ik ook niet. Zij was boos (terecht) op de omroep dat ze in 2021 Rafal intern selecteerden en niet haar. Want het was nou niet alsof hij nou zo’n masterpiece hadquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:58 schreef Cyan9 het volgende:
Wat betekent dat Alicja terug is na haar winst in 2020. Dat had ik eigenlijk niet meer verwacht.
Ik moet wel denken aan de nationale finale performance van River:quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:31 schreef Momo het volgende:
Moet wel zeggen dat ik de eurofans ga volgen en zeggen dat Gladiator een geweldige inzending zou zijn, vrees wel echt de live uitvoering, op een goedkoop podiumpje met matige staging kan dit ook wel eens volledig plat slaan. Hoop echt dat het live ook tof gaat zijn. En Polen is ook gestegen naar plek 11/12 in de odds vanwege dat nummer.
Ja even gekeken naar Jann livequote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet wel denken aan de nationale finale performance van River:
Toen dacht ik echt dat het over was voor Ochman.
Gelukkig won ie toch, maar ik vrees wel weer…
Ik zie dit nu voor mij. Ja boek Stefania maar.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:35 schreef Funhouse het volgende:
Er komen gastoptredens van Stefania en Stefania volgens Eurovisionfun
[ twitter ]
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor mij. Ja boek Stefania maar.
Oki baas gedaan, ik heb haar geboekt.
Haar? Ik bedoel Kalush Orchestra
Oh uhm. Nouja we kunnen haar nu niet meer afbellen he?
Nee, nou is goed hoor.
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor mij. Ja boek Stefania maar.
Oki baas gedaan, ik heb haar geboekt.
Haar? Ik bedoel Kalush Orchestra
Oh uhm. Nouja we kunnen haar nu niet meer afbellen he?
Nee, nou is goed hoor.
Dat vonden ze al zo'n gekke manier om Griekenland te schrijven.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Maar vorig jaar hadden ze Ell & Nikki en een live verbinding met UVPSM, ik neem aan dat die ook niet allemaal bovenaan hun contactenlijst stonden.
Woah, die was zeker niet intendend! Dikke propsquote:Op maandag 20 februari 2023 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat vonden ze al zo'n gekke manier om Griekenland te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |